Capitolul 15. Cum e posibil!? †

2.2K 84 5
                                    

În loc să visez iepuraşi , unicorni şi floricele,  eu am doar coşmaruri! 

Acum mă aflam într.o ceaţă densă,  nu vedeam nimic,  pur şi simplu mă învârteam în cerc,  nu puteam şti unde mă aflam! 

      -Bine ai revenit Alex! 
      -Oh,  salut spirit! 

       -Mda,  salut!... observi că eşti înconjurată de ceaţă,  nu? 
      -Nu prea observ ceva...

       -Concentreazăte Alex!  Şti unde mergem? 
     -Presupun că îmi vei spune...

      -Mergem în trecutul tău,  să vedem cum a început totul! 

      -Ăm,  nu prea îmi place idea ta! 

      -Mie da,  aşa că o să mergem!  ...

Spiritul m.a trimis în ziua în care m.am născut eu cică.

       -Spirit,  ne aflăm cumva în 1466 ? Că eu sunt născută în 1994 !

      -Asta crezi tu!  Hai să ne uităm......acela este Morgan împreună cu mama ta,  tu acum te afli în burtica ei!  Feumos,  nu?  Vrei să vedem cum te.ai născut?

      -Nu,  treci peste... derulează mai în faţă plz! 

      -Fie,  aici aveai 4 ani,  ce frumuseţe aparte... vezi cum te jucai cu Harry,  ce frumos...

      -Poftim?  Aia nu sunt eu! 

      -Nu cred că voi avea timp să îţi explic titul în visul acesta Alex,  ne mai revedem! 

Iar mă aflam în ceaţa densă,  dar apoi m.am trezit brusc strigându.l pe Harry.

        -Haaaaaaarry! 

        -Alex,  ai pățit ceva? 

        -Oh,  nu , scuze am avut un coşmar...

        -Dinou? 

        -Aşa se pare,  dar se pare că m.am trezit la timp pentru liceu,  ajutămă să mă pregătesc! 

        -Ok, rapid! 

        -Ai răbdare,  eu nu.s ca tine! 

M.am dus la baie,  mi.am făcut treburile de dimineaţă,  iar apoi am mers la dulap.  Vreau să arăt elegant azi,  ca Harry,  are un stil aparte,  elegant.

Am scos o cămaşă albă,  un plover crem,  o pereche de blugi negrii şi nişte pantofi cu şiret. 

Am fost îmbrăcată în două minute. 

        -Harry,  mă poţi pieptăna şi pe mine? 

       -Desigur prinţeso! 

Harryba băgat peria în părul peu lung şi puţin ondulat.  Nici nu am simţit când mă pieptăna,  mergea aşa uşor prin păr.  La final mi.am prins părul într.o coadă pe care am răsucito apoi. 

        -Sunt gata,  mergem? 

        -Poţi face o piruetă? 

        -Pentru tine,  desigur! 

        -Eşti perfectă pentru mine,  şti? 

        -Harry,  mă înbujorez,  te rog! 

        -Eşti superbă când zâmbeşti! 

        -Şi o să fiu şi întârziată dacă nu mergem la şcoală ! Mi.am luat geanta pe umăr şi am plecat. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum