Capitolul8. Ploaia...†

1.6K 91 0
                                    

După ce am terminat de vorbit, o maşină a trecut fix pe lângă o baltă, unde ne aflam şi noi.

- Pe bune!?

- Hai Alex să mergem că ne udăm mai tare!

- Fugi!

- De ce?

- Vrei să fi mai ud de cât eşti?

- Dă.mi mâna şi fugim!

- Bine, hai acum...

Harry mă luase de mână şi fugeam amândo, oricum ne udasem leoarcă.... mai aveam puțin şi ajungem acasă...

- Uite, văd casa!

- Stai, am obosit rău, nu mai pot! Gâfâiam , aşa că m.am oprit puțin... Harry m.a luat de mână şi m.a tras lângă el!

- Hai prinţeso, acum mergem.... văd că ai obosit!

- Da, foarte tare....

Am ajuns şi acasă, am fugit drept pe uşă, m.am descălțat şi am fugit la baie după prosoape.

- Uite, ia un prosop şi usucăte!

- Mersi.

- Hey, ai vrea să vedem un film Harry?

- Scuze Alex, dar tata mi.a dat mesaj şi a spus că ar vrea să iau cina cu el şi noua lui prietenă, Karyn!

- Oooo, ce drăguţ....

- Nu este, nici o altă femeie nu o poate înlocui pe mama mea!

- Scuze Harry, n.am ştiut că este o coardă sensibilă... îmi pare rău...

- Nu.i nimic, mama a fost cea mai împortantă persoană din viaţa mea, am iubito foarte mult...

- Mi.ar fi plăcut să o cunosc, sigur era o persoană la fel de minunată ca tine!

- Da, am ochii ei, dar acum tu eşti persoana cea mai importantă din viața mea...

- Vino încoace copil prostuţ ce eşti!

L.am strâns în braţe şi l.am pupat în creştetul capului.

- Alex, vi la cină cu mine? Am să.l sun pe tata....te rog...

- Sigur... de ce nu! Am so sun pe mama...

- Ok......noi suntem înpreună?

- Nu ştiu, tu ce spui ?

Harry a zâmbit larg şi a dat din cap zicând că da.....se pare că suntem înpreună, wow... ce surpriză.

Acum o sun pe mama....

- Alo? Mami? Ce faci?

- Treabă pui, de ce m.ai sunat, ai păţit ceva?

- Ăăăm, nu chiar! Aş vrea să te întreb dacă m.ai lăsa la cină cu Harry şi tatăl său?

- Oooo Doamne! Sunteţi înpreună, ce frumos! Sigur scumpa, dute...

- Mersi mami, te iubesc!

- Şi eu te iubesc! Bye!

- Bye...

- Bun, mama a spus "da" ....

- Super, îl sun şi eu pe tata!

- Bine!

-Tata, ce faci?

-Pregăteam cina, dar tu?

- Pe la o fată, sau ceva mai mult!

-Frumos Harry, sunt mândru de tine! Dar tu vrei să.mi spui ceva, nu?

- Da, crezi că aş lutea să o aduc pe Alex, prietena mea la cină?

-Sigur, ar fi o onoare să o avem pe Alex la cină!

-Super, mersi tată!

- Ne auzim...

- Păi tata a spus că e o idee bună! Fugi şi pregăteştete!

-Ok!

Am urcat în camera mea. Trebuia să arăt elegant, doar luam cina cu tatăl lui Harry.... hai să fac un duş mai întâi.

Apa e aşa de caldă, parcă îmi mângâie pielea rece din cauza ploii... nu am timp de zăbovit, aşa că ar trebui să închei cu duşul.

Am ieşit din duş, mi.am luat lenjeria şi m.am dus la dulap să caut o rochie elegantă.

Cred că ar trebui să.mi iau rochia roşie în bretele late... şi pantofii negrii cu un toc cam mare, dar frumos.... părul am să.l îndrept. Pe faţă am să pun puţin ruj şi rimel, iar acum sunt gata de cină.

Coboram scările urmărită de privirea lui Harry.

- Eşti perfectă!

- Perfectă, nu! Frumoasă, da!

- Bine prinţesa mea, hai să mergem că o să întârziem, plus că trebuie să mă schimb şi eu...

- Da, arăţi ca un căţeluş mic plouat!

- Am priceput aluzia, hai acum!

Am închis uşa, şi am pornit spre casa lui Harry.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum