Capitolul22. Un plan.†

1.2K 72 0
                                    

Am ajuns la Andy acasa,  si drept sa va spun nu ma simteam confortabil in aceasta imprejurare. 

Era chiar sinistru,  mult negru stil veantige...bleah. 

Nici pic de lumina frate.  Ma indrept catre o fereastra si ii trag perdelele negre la o parte,  imediat lumina lunii a patruns inauntru si s-a asternut pe chipul meu luminandul bland.  Era luna plina...asta e semn r u sau e un semn bun? 

-Ai noroc ca este trecut de ami ta,  iar razele alea sunt ale lunii...aud o voce gro sa in spatele meu.  Calca cu pasi apasati si se indrepta catre mine.  Inima nu mi-o mai puteam stamanii,  batea prea prea repede...prea mult suspans,  prea multa frica. 
O mana imi indeparteaza usor parul de pe umarul drept si imi da fiori cu o respiratie calda ce se revarsa asupra pielii mele luminata acum de luna. 
Pentru un momentdat mi-am pierdut cunostinta,  imediat m-am ferit intorcandu-ma cu fata,  chipul lui aproape ca il atingea pe al meu.  Respiratia imi era din ce in ce mai grabita,  ochii imi erau agitati,  iar inima aproape imi iesea din piept. 

-Amm...n-nu vroiam s-a vedem un f-film?....intreb balbainduma grav.
Se indeparteaza usor de mine si se indreapta catre plasma Samsung ce se afla pe o masuta veche,  dar ce dadea bine in incapere.
A deschis plasma si a luat un SD de pe can mea...sper ca nu este de groaza. Nu vreau sa ma tina terchea-berchea asta in brate. 

-Ce parere ai de If i stay? Intreaba el calm aruncandu-mi o scurta privire...

-Aham...ingand eu si afirm usor din cap.

Ma invita sa stau pe canapeaua din piele neagra care era o parte invelita cu blana de urs!?  Ce criminal. Totusi confortabil. 

-Sper ca iti va placea filmul... asta e o surpriza, If i stay este un film care nu pare a fi deloc genul lui Andy. 

-Crede-ma ca imi va placea...dar dupa aceea ma vei duce acasa,  nu?! Am intrebat intr-un fel obligandu-l sa o faca. 

-Sigur printeso...
-Te rog nu imi spune asa Andy. 
Stiti ca Harry imi mai spunea asa ca alint,  dar Andy nu o spune la fel cumo facea Harry cu vocea sa calda si jucausa. 

-Oh,  inteleg... sta putin pe ganduri,  iar apoi da drumul la film.

***

Nu am putut sa ma concentrez asupra filmului cat m-am concentrat asupra tuturor actiunilor facute de Andy. 
Are un tic de asi umezii buzele la fiecare minut... ciudat...dar Harry isi musca buza pervers mereu,  mereu imi facea placere sa vad asta. 

-Alex,  tot filmul ai fost concentrata asupra mea... ai patit ceva sau te-ai indragostit de mine?  Isi ridica sprancenele si le misca de sus in jos.

-Bleach! No,  vroiam sa nu faci ceva necugetat !

-Cum spui tu draga...

-Acumca filmul s-a terminat ma vei duce acasa? 

-Oh fie...sa mergem!

Am ajuns repede pentru ca Andy m-a luat in brate si a fugit cum numai un vampir o poate face.  Nu o facea la fel ca Harry,  el era mai protector. 

-Pai sper ca nu ne mai vedem!  Pa! Spun grabita,  iar apoi fug in spre usa,  inaintea mea Andy a sosit.  Ce dracu mai vrea? 

-Nu asa repede iubire... vreau un pupic chiaaar....aici!  Imi indica obrazul drept spre surprinderea mea. 
Am ezitat putin,  dar apoi mi-am adus aminte de ce a zis.  Ca sa scap de el l-am pupat si am zbughito in casa. 
Am trantit usa si m-am lasat in jos pe ea.  M-am ridicat mai apoi si incetisor am privit pe geam sa v d daca il zaresc,  din fericire si-a luat talpasita. 

Am urcat sus in camera mea,  eram extenuata si vroiam doar sa stau in pat si sa dorm.
Cand sa intru in camera,  usa era deschisa si nici nu ma mir,  prin lucrurile mele cotrobaia mama , dar cat tupeu are femeia asta...nu este de mirare ca seman cu ea. 

-Dar ce faci tu aici ma rog!?  Tip la ea,  imediat intorcandusi privirea socata la mine. 

-E-Eu...

-Nici nu indraznii,  vreau sa iesi din camera mea acum!? 

-Dar...

-Acuuuum!?  Ii ordon aratand cu degetul catre usa,  inainte sa o trantesc imi arunca o privire de genul 'ai sa platesti tu!... 

Ma asez in genunchi si vad ca imi umbla prin poze...bijuterii...parfumuri si jurnalul meu.
Il iau si il strang la piept.  Acum imi dau seama cat de mult imi lipseste prezenta lui

Doua saptamani mai tarziu: 

Incerc sa rezist,  dar nu mai am puterea necesara de a face asta...
Corpul mi-e plin cu vanatai...taieturi si urme dureroase de biciuituri crude...sunt tratata ca o javra de Andy si gorilele lui...l-am refuzat a treia oara sa facem sex,  i r el nu s-a mai stapanit si m-a bagat in coma la spital...sunt un dezastru,  nimic altceva...

Mai sunt trei zile pana la Craciun si tot ce imi doresc este un gram de fericire si sa scap din calvarulasta...

Liam and Niall pov:

Este pur si simplu distrusa,  este grav ranita si nu lasa pe nimeni sa o atinga.  Pur si simplu a traumatizat,  e nu mai vina jigodiei de Andy. 

-Niall nu e de bine...aseara am vegheato eu.  Sti ce a inceput sa faca? 

-Ce anume?...

-Isi taie mainile cu lama,  iar apoi zace in balti de sange!  Ma doare sa o vad asa... Harry daca ar sti,  pur si simplu ar da dracului tot si ar veni aici...

-Nu...dar Alex nu este asa ! E total distrusa biata fata...eu cred ca cel mai bine e sa ii spunem lui,  poate are un plan...

-Frate esti dat dracu?  Daca ii spunem descreieratul ala cu primul avion ajunge aici!? 

-Daca nu ii spunem Alex va fi in pericol de moarte imbecilule!  Imi este ca o sora,  nu as vrea sa o pierd...

-Urasc cand ai dreptate! 

Harry pov:

Sunt tot mai aproape de a reusi sa scot dracul acela de diamant de acolo,  dar am nevoie de tot mai multa rabdare si pe zi ce trece ea scade...

Fara trupul si chipul ei jucaus nu mai pot rezista,  am nevoie sa o aud. 

Stau pe balcon si privesc Londra... dintr-o data imi suna telefonul... Liam.  Da doamne sa fie de bine. 

-Liam?.... te ascult....spune si nu o mai lungii atata!... stai,  ce a facut!?  Futui m*** ma-si!  ...dar ea e bine?  
-Frate,  noi iti suntem alaturi... 

Apel terminat. 

Ma asez pe fotoliul din camera mea si incep sa imi rascolesc mintea vicleana,  dar geniala. 
Oftez, nu am nimic. 

-Am nevoie de un plan!? 
.......

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum