Capitolul77. Orice e posibil

587 52 8
                                    

Harry apuca prosopul de pe suport si il aseaza pe umerii mei grijuliu . Imi sterge pieptul privindu-l ca si cand ar fi ultima oara si isi aseaza mainile pe soldurile mele .
Ii privesc ochii inca rosii si nu imi pot explica de ce sunt asa...si ai mei stiu ca sunt ,dar inca incerc sa gasesc o scuza sau un motiv.

-Cat este ceasul? intreb in timp ce-mi aranjez prosopul in jurul meu .
-Unu noaptea .
Privesc telefonul care imi indica ora fixa 00:00 . Nu are sens.
-Harry ,ai uitat ceasul?
Intram in camera si merg catre dulap de unde scot niste pijamale lejere.
-Nu , tu nu sti multe despre acest taram ..
-Si cam ce ar trebui sa stiu inafara faptului ca sunt creaturi ciudate pe aici?
-Pai si tu esti o creatura ,dar nu ciudata ,ci sexy si complicata !
-Harry! Deviezi de la subiect!
-Bine...In cele patru tinuturi nu exista ora 00:00 .
-De ce?
-Atunci se opreste timpul in loc ,iar creaturile patrund in lumea oamenilor . Poate te-ai speriat cand erai mai mica de un demon de sub pat ..
-Aham..in ce lume m-am nascut si eu!

Harry sta in pat relaxat si priveste tavanul . Imi pare ingundurat si cu mintea in alta parte. Tare mult mi-ar placea sa stiu la ce se gandeste ,dar fara sa patrund eu singura in mintea lui.
-Pot sa te intreb ceva?
-As zice nu,dar hai ca m-ai facut curios!
-La ce te gandesti ? Chiar in acest moment.
-Of..la viitor.. , spune inca privind tavanul.
-Cum arata?, ma asez si eu langa el si privesc atentia lui.
-Frumos. Divin as putea spune!
-Iti place acel viitor?
-Il iubesc!, atunci isi intoarce privirea catre mine si ma priveste patrunzator.
Acele clipe au fost memorabile. Nu cred ca am mai simtit acea zguduitura in mine de cand l-am sarutat prima data.

Eu si Harry ne uitam la un film impreuna ,pe canapeaua confotabila . Atmosferabera una romantica-relaxanta , iar noi doi eram cu totul naturali ,chiar daca apartineam de supranatural.
Imi place acest film. Are un subiect intrigant .

-S-a intamplat ceva ,printesa?,ma intreaba Harry scotandu-ma din gandurile mele sucite.
-Mnu , nimic important!,il asigur si ii spun sa se uite linistitbla film.
El ofteaza si apuca telecomnda de pe masuta de cafea,cu care inchide televizorul.
-Acum imi imi poti spune ce e cu tine?
-Doar ma gandeam..
-Pai imi poti spune si la ce?
-Nu e nimic special! ,incerc sa-l conving sa o lase balta.
-Pe bune,Alex? Eu ti-am spus tie ce gandeam acum cateva momente!
-Da dar era miez-.., era ora unu noaptea si probabil ca se intampla ceva cu tine..
-Ce scuza stupida de a nu spune ce gandesti! ,pufneste el si senridica de langa mine.
-Mda..
-MDA!? Mda e tot ce poti sa spui!? ,izbucneste brusc si ma sperie.
-Harry,e doar un gand stupid, atata tot!
-Dar eu vreu sa-l stiu iubita! ,mai lasa putin tonul jos si se apropie de mine calm. Se aseaza in genunchin si peste mainile mele se lasa o ploaie de sarutari.
-Iarta-ma ca am reactionat asa...dar doar mi-ar placea sa stiu ce gandesti ..
-Iti voi spune ce gandesc daca imi dai un pupic! ,spun eu alintandu-ma.
Harry se inalta putin si abia de imi atinge varful buzeor. Asta a fost asa inocent si dragut.
-Ma gandeam ca totul sa nu fie din nou o greseala. Tot ceea ce fac,ce spun sau gandesc...
-Printesa , nimic rau nu o sa se mai intample atata timp cat noi doi suntem impreuna, uniti , si iubimdune...orice e posibil!
Ma linisteste el si imi mangaie parul tandru .
-Dar..
-Tu chiar nu intelegi ca eu!? Eu! Am nevoie de tine!? Ce trebuie sa fac!? Iti fac si un copil! Te duc oriunde in lume...doar...doar sa fi cu mine!,cedeaza el emotional.
-Asta e un 'te iubesc' de-al tau?,chicotesc incercand sa remediez situatia.
Harry ma priveste serios pret de cateva secunde ,dupa care incee sa chicoteasca si el.
-Da! Rasfatata mica ce esti! ,ma cuprinde intr-o imbratisare si incepe sa-mi sopteasca lucruri frumoase in surdina.

...

Va urma in Bad Intentions:
"-Chiar crezi ca..?
-Posibil . Dar mai bine cautam un test..
-Harry ,dar daca ar fi sa fie aici ... L-ai sau ai accepta-o?
-Normal ca da, printesa! Nu iti face griji , totul o sa fie bine! Okay?
-Okay."

*NECORECTAT*

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum