Capitolul35. Avort . †

1.6K 74 5
                                    

Hei lume,  ce mai faceti? 
Am nevoie de putin ajutor...de cand l-am bagat pe acest personaj,  Andy,  nu am gasit pe cineva in rolul sau.
Eu m-am gandit la Justin Bieber acum ca este si blond cum este Andy...nu stiu,  lasa-ti un com cu o parere va rog!
Kiss!  :*

...................................................

Fiecare imbratisare a lui Harry m-a alina,  dar de data asta,  pentru prima data sunt nelinistita si plina de teama. 

Cand a spus cuvantul "chestia , m-am simtit ca un nimic...nu stiu de ce,  dar chiar nu pot face vort...nu sunt in stare de asa ceva,  e ca si cand as fi o criminala,  nu as putea fi criminala,  nu, nu pot,  chiar imi pare rau ca ii fac asta lui Harry,  dar de data asta eu decid.

Toate lacrimile pe care le aveam pe obraji s-au uscat,  nu imi mai era frica de nimic acum,  sunt decisa sa lupt pentru asta,  chiar daca este copilul lui Andy , este un suflet nevinovat,  nu el a vrut sa ajunga aici,  nu e vina lui. 

Brusc imbratisarea se rupe,  Harry se departeaza de mine si se duce catre balcon. 

Eu m-a asez pe m rginea patului cu spatele la el. 

-Trebuie sa-l sun pe doctorul Elliot si sa program-am avortul cat mai repede,  poate chiar diseara!  Spune el de pe balcon.  Eu m-a incrunt si imi spun ca trebuie sa i-au atitudine.

-Nu!  Spun hotarat si simt o liniste sgomotoasa. 

-Ce ai spus tu?! Intreaba Harry mirat.

-Am spus nu. Mai repet o data la fel de hotarat. Harry ajunge cu pasi lenti in la erala mea si isi pune mainile in buzunar.

-Scuze scumpo,  nu am inteles prea bine,  ai spus cumva NU ?! Spune mai apasat pe nu. 

Imi intorc privirea catre el lent si clipesc din gene consecutiv.  Imi umezesc buzele si o musc pe cea de jos.

-Am spus nu.  Nu vreau sa fac avort,  nu m-a poti obliga.  Ii spun calm si simplu.  isi trece o mana prin par si expira puternim pe nari .

Ridica un deget si crapa buzele pentru a rosti ceva,  dar a ezitat rapid. Iese din camera si tranteste puternic.  Raman singura cu gandurile mele,  merg pana la baia din camera sa-mi dau cu putina apa rece.

Imi pun mainile pe marginea chiuvetei si imi privesc reflexia in oglinda...arat groaznic.  Fata imi e plina de rimel,  ochii imi sunt rosii si buzele uscate. 

D-au drumul la apa si o las sa-mi strabata mainile slabite,  imi duc mainile catre fat .si imi curat tot rimelul de pe fata care s-a imprastiat.

Imi sterg chipul cu prosopul moale de pe suport si imi prind parul intr-o coada de cal. Ies din baie si m-a asez pe marginea patului,  m-a privesc in oglida mare din fata mea si imi d-au seama de niate lucruri foarte importante... 1.sunt mult prea tanara ca sa pot deveni o mama,  2.daca voi pastra sarcina e posibil sa pierd tot si 3.nu am pe nimeni de partea mea... sunt singura.

Harry povesteste:

Nu o voi lasa s .pastreze aceasta sarcina,  nu.  Nu este copilul meu,  de ce mi-ar pasa?  O vreau doar pe ea si atat,  este mult prea tanara pentru un copil,  ea nu poate vea grija nici de ea,  dar de un copil.  O sa faca avort chiar de-ar fi s-o oblig,  o duc cu forta,  doar ca sa scap de chestia aia. 

Am iesit din camera,  cat pe aici sa-mi pierd cumpatul,  este atat de incapatanata,  cu cine o semana?  Eu nu sunt asa....cred.

Am nevoie de sfatul celorlalti.  Merg in living si obswrv ca toti sunt adunati.  Se uita la un meci de fotbal. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum