Capitolul26. E un vis!

1.7K 76 4
                                    

Banuiam cine ar fi putut trimite acel mesal , mai ales ca s-a semnat H.S. . Inima a inceput sa imi bata mai tare , respiratia a devenit mai scazut , iar ochii se agitau ca dracu. 

Credeti ca ar pute fi H-Harry , cel care a trimis acest mesaj minunat desigur ?... poate ca sunt proasta . Noarmal ca este el , cine ar mai putea sa se semneze astfel ? Este destul de evident ca e el.

Asta inseamna ca o dorinta de Carciun mi-sa indeplinit si nu stiu cum , dar e foarte bine sa simti acea senzatie de bucurie si in acelasi timp de tristete in suflet. 

Imi strang telefonul in mana si zambesc gu gandul la el . Aud o voce subtire ce ma striga , era mama . 

-Alex ? Unde te-ai dus ? 

-Vin acum mama... ii raspun bagandu-mi telefonul din buzunar iesind din camera. Cobor carile repejor si ii vad cum deschid cadourile . -Fara mine ?! gesticulez usor din maini. 

-Haide , ai trei cadouri de deschis ! imi spune Liam si vine spre mine luandu-ma de mana si ducandu-ma langa brad. 

Ma asez jos langa cele trei cadouri si le privesc bucuroasa...atenia imi este atrasa de cel cu ambalajul auriu cu fundita rosie . Il iau in mama si incep sa-l distrug pe dinafara pana ajung sa-l deschid . Privesc confuza ceea ce era inauntru . 

-Ce frumos , dar de ce un ...ursulet de plus ? o privesc pe mama cu ochii mari si mirati . Aceasta imi zambeste cald si ofteaza usor. 

-Pai , vreau sa sti ca mereu vei fi fetita mea cea mica care se murdareste cu tort de ciocolata la gura ! in ochii sai negrii au aparut lacrimi sincere de emotie , mai ca ma facea si pe mine sa plang , dar nu , nu o voi mai face . Ma ridic in picioare si o iau in brate pe mama , niciodata nu am luato in brate cum am facuto acum . Ii iau capul intre palmele mele si ii sarut fruntea . 

-Te iubesc mami... ii spun aproape in soapta . 

-Si eu puisorul meu ! spune stergandusi lacrimile ce-i  curse pe obraji . 

-Awww! il aud pe Niall cum se inmoaie la scena de mai devreme .

-Oh , mai taci Niall ! ii spune Liam si il loveste peste umar . Eu am chicotit usor ducandu-mi mana la gura , 

-Haide , deschide-l pe al meu ! imi indica Liam spre cadoul impachetat frumos cu ambalaj rosu . Il iau in mana si ma asez usor pe canapea . 

-Dar Liam , e asa frumoasa ! De ce ? il intreb uimita de cadou . Mi-a luat o rochie superba alba , eleganta . Era pur si simplu de vis . 

- In noaptea asta e petrecere de Craciun la CheVally ... ceva frumos pentru o fata frumoasa ! o sa fi o printesa... imi zambeste strengar cu privirea la rochie . Eu am zambit larg , azi este o zi cu totul superba . 

-Dar cadoul me ce e ?Hai , deschidel ... imi spne Niall panandu-l in poala mea. 

Acesta era mai mic ... ceva gen cubic.

L-am deschis iar chipul meu era surprins . Mai stiti rama aceea la care m-a uitam in magazin , ei bine , acesta era cadoul meu din partea lui Niall...am fost placut surprinsa.

M-am ridicat in picioare si am fugit in bratele celor doi . Eram recunoscatoare pentru darurile minunate. "Sunteti cel mai bun lucru din viata mea..." le soptesc celor doi . 

Ma intorc la locul meu siam oftat de fericire . Priveam in jur si imi dau seama ca acest Craciun era ca cel de acum 10 ani...totul era frumos si plin de dragoste , eu eram alaturi de mama si de bunicii mei...mi-ar fi placut sa fie si tata , dar dupa cum stiti nu am avut ocazia sa-l cunosc...oricum ar fi , eu il iubesc pentru ca m-a adus pe lume.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum