In capitolul asta voi scrie mai mult despre starea fizicat cat si psifiha a lui Alex, sunt noi schimbari pe care Harry le descopera pe parcursul timpului petrect cu ea in spital.
*lectura placuta *
...........................Am ramas cu ea inca doua saptamani in spital...am ajutato cu regimul si tot timpul am sprijinito.
A venit momentul in care eu trebuie sa o protejez si sa o ajut in tot timpul acesta .
Aseara a trebuit sa plec pana acasa, iar Gemma si Olivia au ramas cu ea...le-am spus sa nu vorbeasca lucruri din trecutul ei pentru ca nu ii fac bine in aceste momente...ea crede ca Gemma e sora ei, ne-a luat ceva sa ne obisnuim cu asta.
Casa a ramas in grija lui Zayn si a lui Sebastian.
Nu am vrut sa stau mult acasa, dar eram foarte slabit de puteri si aveam nevoie de un dus lung, cu toate astea nu e bine sa ma neglijez nici pe mine.
Am vrut sa plec, dar baietii m-au oprit. Mi-au spus ca e Gemma si Olivia cu ea si nu am de ce sa-mi fac griji...p na la urma am ramas, am dat un telefon la spital sa vad cum se mai simte ea.
-Gemma, ce faceti? Cum se mai simte Alex?
-Harry suntem bine...chiar acum stam cu ea, Olivia i-a adus niste reviste si le rasfoieste, iar intr-o ora asistenta ii aduce niste somnifere si va adormi...voi ramane doar eu cu ea in salon, Olivia trebuie sa plece pana la liceu...
-Bine, sa aveti grija de ea...e tot ce mai am.
-Nu-ti face griji fratioare , o sa am ! Odihnestete si tu, iar maine dimineata facem schimb. Somn usor, te iubesc!
-Si eu te iubesc.
Dupa ce am vorbit cu Gemma, m-am dus sus in dormitorul nostru si m-am asezat in locul in care ea dormea... l-am mangaiat usor, iar apoi am mers in dulap... am atins cateva haine de ale ei si am prins in maini plovarul ei preferat...l-am strans la piept si am inhalat frumosul parfum ce il poseda...era parfumul ei, un parfum atat de dulce si rar, la fel ca printesa mea...
Am facut un dus lung si m-am bagat in pat imediat...sincer , chiar nu pot sa adorm , sunt in continu cu gandu la ea , ma intreb ce face , cum este ... sunt ingrijorat si pentru prima data imi pasa mai mult de alta persoana decat de mie insumi , chiar as face orice pentru ea , dar nu mi-as mai dori sa ii revina memoria...bine , poate nu toata . Vreau sa creada ca sunt cine crede ea ca sunt si ca nu am fost vreo data impreuna , nu vreau sa mai sufere din vina mea...am un plan imediat ce iese din spital .
Am gasit o casa frumoasa in afara New Yorkului , este situata tot asa langa opadure mica , care desigur apartine proprietatii , o gradina de trandafiri de toate culorile , preferatii lui Alex ...deja este amenajata casa , doar ca am mai completato eu cu un pian , niste tablouri pictate dea ea , dulapul ei cu haine si cat mai multe flori prin casa...am sa o duc departe de acel oras plin cu ura si probleme la tot pasul , voi fi doar eu si ea . Cand voi pleca nu le voi spune celorlalti , ci le voi lasa un bilet , dar fara locatie...nu vreau sa o vada , unul dintre ei pate spune ceva gresit si sa distruga zidul ce vreau sa-l construiesc in jurul nostru . Vreau ca ea sa devina o alta persoana , iar eu o data cu ea .
Probabil va ganditi ca sunt un ticalos nenorocit care se gandeste doar la el . Da , sunt un nemernic care ma gandesc la mine pentru ca vreau sa o protejez pe ea si sa nu ma paraseasca....am o teama...teama de a ramane singur o eternitate , poate chiar mai mult , pentru ca in mi si mi de secole nu voi mai gasi o astfel de fiinta ca ea , ca Alex a mea.
Ma tot invartesc in pat si tot nu reusesc sa adorm...acum nu mai e din cauza ei , ma gandesc la mama , la tata ...ei ce fac ? Cum sunt? nu am mai vorbit cu mama de mult timp si chiar imi este dor de ea , iar tata....tata ?!
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...