Imi cer scuze ca nu am postat mai devreme, dar sunt intr-o pasa proasta...teste nenorocite, note de rahat', vesti stupide...acum a picat pe umerii tuturor ca Zayn din trupa idolilor mei One Direction a...a parasit trupa.
Ma simt foarte nasol, iar acest capitol o sa fie cam jale, dar nu ma bateti pentru asta.
Lectura placuta dragii mei!Multimea huiduie echipa adversa, iar noi da-m primul gol. Carly a strigat tare in urechile mele "Goool!" si simt ca am nevoie de aparat auditiv.
Liam se pare ca este foarte concentrat pe meci fiindca nu a scos nici un sunet pana cand unul din jucatorii nostri a faultat de pineva.
Pentru prima oara l-am auzit injurand ca un adevarat barbat ce se uita la meci. Am chicotit si mi-am vazut de apa mea plata cu care ma joc inca de cand am venit. E destul de amuzant sa faci vartejuri in sticla doar invartind un deget si imaginandu-ti ce vrei sa se intample. Sunt cam stangace cu puterile mele, dar ma descurc si asa.-Ia uite-l ma cum rateaza!!! Futu-i... injura Niall si isi indeasa o mana de popcorn in gura.
-Sa inteleg ca tu mananci cand esti fericit si cand esti nervos! rad si il inghiotesc jucaus in umar.
-Mhm... e tot ce spune. Clar prea obsedat de meci. Nu imi place cand sunt ignorata, dar asta e situatia.
Il vad pe Liam cum se ridica in picioare si incepe sa tipe, la fel si Niall. Se pare ca ai nostrii au mai inscris un gol, iupii...meah.-Este maaa!!! Da-i ma in pi**a ma-sii de minge!!! Fute-i ma un sut si gata!!! tipa Niall. Bate palma cu Liam de fericire si se iau in brate ca doua scolarite. Nu zau baieti...
Oftez usor plictisita si zambesc vazand ca pitica de Carly flirteaza cu un baiat. Hmm, e chipes, dar nu genul meu.-Futu-ti pi**a ma-ti magare! Ai grija pe unde mergi inconstientule ! aud cum injura cineva o persoana. Injuratura ma amuza pentru ca el si-o merita, chiar l-a imbrancit pe acel ba...
Simt cum genunchii mi se inmoaie, iar sangele ingheata. Nu mai am nici pic de saliva in gura si probabil sticla mea e pe undeva pe jos calcata in picioare.
Raman incremenita pe scaunul meu si abia de fac o miscare. Il privesc pe furis pe Niall si incerc sa-i spun ceva.T-tipul care tocmai ce a injurat este... aa...este chiar el.
Sta acolo pur si simplu si ma priveste. Nici o miscare, nici un cuvant.
Ochii lui sunt ucigasi si ii simt resiratia crescand. Am nevoie disperata de ajutor, dar simt cum ghinionul ma bantuie.
Il inghiotesc pe Niall si acesta isi intoarce privirea catre mine spunand:-Alex, ce s-a intamplat? De ce esti palida? Iti este rau? ingrijorarea se citeste pe chipul lui, dar mie nu imi este rau ci foarte rau.
-N-Niall...este.. el e... ma balbai si imi musc buza de jos.
-Ce? intreaba presandu-ma.
-Harry Styles este in fata mea. strig in soapta peste urletele oamenilor.
Niall se albeste la fata si isi rasuceste lent privirea ca sa dea chiar de ceea ce am fugit eu un an de zile. De el, de intentii rele.
Inghit in sec si astept un semn ca sa stiu ce pot face.-Dar cum? Ce o sa faci? intreaba blondul.
-Te rog ajuta-ma! Nu vreau sa vorbesc cu el...
Niall aproba din cap si se ridica brusc pasind catre el. Si el pare surprins.-Harry frate! Ce mai faci? incepe Niall asa zisul "plan" .
Ma intorc grabita catre Liam si il apuc de brat.
-Liam, Liam! Harry e aici! Chiar aici!!! marai la el si indic catre cei doi.
Chiar si el incremeneste vazandu-l. Imi apuca mana si la fel si pe a lui Carly tragandu-ne afara din arena.
-Liam! Aveam o conversatie cu cineva aici! sare Carly iritata .
-Da si Alex are o problema pe cap! Mai exact Harry! striga soptit.-Cum?
-Da. E aici pe stadion. Statea chiar in fata mea si ma privea, practic incremenisem. ii explic eu. Ea aproba intelegator din cap si apoi tace.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...