Avem trei zile de cand suntem in lumea oamenilor si nu am facut prea mare lucru deoarece am stat mai mult cu Ciel si ne-am holbat la ea cum descopera anumite chestii ca si un fluture ce i se asezase pe varful nasului. Era multi color. Portocaliu , rosu-stins, si nonculorile alb si negru. Era mirific ,iar pentru ea ceva nou.
Azi dis de dimineata s-a trezit si se holba pe tavan. Nu stiu ceea ce vedea ea ,dar cred ca isi imagina anumite chestii.
Felul cum a plouat zilele astea era ceva normal pentru noi ,dar felul cum admira ea picurii de ploaie era special. Cand soarele apunea si usor batea o adiere de iulie , ea era ochi si urechi si nimic nu ii putea distrage atentia.
-Complotezi?, aud o voce groasa si niste pasi apasati venind in spatele meu.
-Hm...si asta e o idee ,dar nu. Ma gandeam la felul cum Ciel priveste totul.
-Si e ceva rau in asta?
-Nu chiar ,dar imi este teama ca in viitor multi or sa profite de bunatatea ei. I-ai vazut privirea blanda?
-Da. Parca maine vad ca vine cu baieti acasa si mi-i prezinda ca fiind iubitii ei! Doamne ce ganduri mai am!
Rad.
-Dar ar trebui sa ne bucuram de ea cat este inca copil., sugereaza el.
-Corect. Ai facut actele?
-Toate. Sunt in ordine in biroul meu.
-Cuvantul ordine e cam lipsit din vocabularul tau de obicei., imi bat eu joc de el.
-Dar ce femeie ordonata esti tu care iti lasi sutienele in baie!
-Barem imi pun chilotii in cosul de rufe..
-Aham, iar eu maine ma tund..
-Buna gluma!
-Ah stiu! Nu-i asa?
Amandoi chicotim si ma ia in brate pupandu-mi obrazul lent si lung. Eu oftez adanc si privesc cum rasare soarele.
-Azi trebuie sa facem niste chestii.
-Aham , noi doi , mancare eleganta, restaurant elegant, tu cu o rochie sexy, eu imbracat la patru ace si este cina romantica pentru noi doi., imi face el o aluzie.
-Hm, nu stiu Harry.., ma departez de el si incep sa indoi niste rufe abia uscate.
-O haidee!, lungeste cuvantul si se tranteste in pat ca un mic copil alintat.
-Avem si asa multe pe cap. In doua zile trebuie sa fim inapoi pe cele patru taramuri si..
-Si ce? Deaia nu mai pot eu de gura lor.
-Harry..
-Nu! Alex! De cat timp nu am mai stat si noi doi impreuna? De cat timp nu am mai facut dragoste? De cat timp nu am mai copilarit?
-Am 22 de ani ,iar tu 25...mai avem timp de copilarit Harold?
-Ah! Nu imi mai amintii! Maine poimaine ajung la 30...
-Exact si este o mare problema aici!
-Si care ar fi aceea?
-Nu o sa imbatranim...
-Si?
-Lumea isi va pune intrebari Harry! Esti cunoscut acum! Ce nu intelegi???
-Esti prea nervoasa ca sa purtam discitia asta acum. Eu si Ciel plecam la o plimbare in parc. Daca ai nevoie de mine ,ma suni! Okay?
-Du-te! Sper sa mori!
-Acum!
-Acum vreau!
-Ce vrei ma?
-Mori! Mori odata!
In acel moment Harry ma trage aproape de el si ma saruta apasat cateva clipe ,transformand mai apoi totul intr-un sarut tandru si din care nu m-as mai desprinde.
-Acum mori?, intreb dupa ce imi departeaza capul putin.
-Mai tarziu., imi face cu ochiul si isi ia o jacheta de blugi pe el. E iulie ,iar el isi o jacheta pe el..
-Corect! A mai vazut lumea drac mort si rata innecata?, continui cu impaturitul in timp ce el se incalta cu tenisii.
-Poate vrei acum sex surpriza!
-Sictir! Mori!
Rade si inchide usa in urma lui. Ii aud pasii departanduse si parca ma simt singura dintr-o data...urasc din ce in ce mai mult cand el pleaca. E ca si cand o parte din mine se rupe si o pierd.
Deschid usa rapid si strig:
-Harry!?
-Da iubita?, raspunde dupa cateva clipe.
-Te iubesc!, strig eu.
-Te iubesc! Sunt nebun dupa tine!, raspunde el.
Zambesc si ma apuc de putina treaba prin casa.Harry povesteste:
-Hai printesa. Mergem la o plimbare si facem un popas la un magazin pretios!, ii vorbesc lui Ciel ca sa o tin ocupata.
O asez in caruciorul ei alb si ii dau o floare sa o nenoroceasca ca sa nu planga sua ceva. Nu suport sa aud bebelusii plangand.
Ea ia floarea si o priveste atenta ,dar nu o rupe ci o miroase ,iar apoi o aseaza in poala ei.
-Esti la fel ca ma-ta..., imi dau ochii peste cap si pornesc cu ea catre centru.Tot drumul pana la magazin a gangurit singura si uneori isi schimba culoarea ochilor. Imi e teama ca se va enerva si se va transforma intr-o bila de foc. Doamne ce gandire de copil am si eu.
Intru impreuna cu Ciel in magazinul de bijuterii si desigur ca sunt intampinat deosebit de politicos de catre vanzatoare. La vederea lui Ciel ochii li se indulcesc si vazand cine o tine in brate ,mai au putin si lesina. Mereu am acest efect ,dar niciuna nu ma poate avea ,pentru ca doar una o sa ma aibe pe veci.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...