Capitolul33. In cautarea lui Alex.

1.3K 61 4
                                    

Hey dragii mei,  este o zi magica azi,  este Craciunul! 
Va doresc tuturor cel mai frumos Craciun si sper ca Mosu a adus tuturor ceea ce vroiau. 
Acesta este capitolul 33 In cautarea lui Alex,  dupa acesta mai este un capitol 34 Lucrurile se schimba.  , daca am spus ca postez doua capitole,  pai asa si fac! 
Va pup dragii mei,  lectura placuta! 

.......................................................

-Totul a inceput asa... eu l-am intalnit pe Harry in liceul in care m-am mutat...a inceput sa m-a urmareasca,  si aflasem mai tarziu de ce...pe parcursul relatiei se schimbase.  Acum ceva timp s-a intors dupa o misiune...asta tinea de viata mea. Am picat in depresie doua luni , am facut o gramada de prostii, am ajuns si la spital...acum Harry este o parte din mine,  nu il pot parasi,  asa i-am promis. 
Este doar vina mea ca am fost rapita,  am iesit afara,  iar apoi m-am trezit in darapanatura aia de cabana. Daca nu apareai tu Carly eu probabil ca as fi murit de foame.  Multumesc...

-Wow,  ai o poveste destul de incalcita dupa cum am auzit,  imi pare rau...

-Sunt sigura ca se va rezolva totul. 

-Vrei sa facem ceva ca sa nu ne plictisim?  O privesc pe Carly cum imi zambea patrunzator,  ochii sai te hipnotizau. 

-Sigur...ai un loc special ca sa zic,  in care te refugiezi atunci cand ai nevoie de liniste?...

-Normal, dar este frig acolo,  tu trebuie sa te imbraci,  vino,  iti dau o geaca de a mea....
O urmez pe Carly pe scari pana in camera ei,  observ ca este pasionata de desen,  sunt multe foi lipite pe pereti,  sunt chiar uimitoare.
Carly imi face semn sa vin langa ea,  deschide dulapul si vad o multime de haine frumoase. 

-Alege ce vrei tu,  eu nu simt frigul,  deci sunt aproape noi... 

-Carly,  nu tre-...

-Haide,  nu mai fi asa de rusinoasa...alege orice,  nu ma supar pentru nimic!  Imi taie ea vorbele si m-a impinge mai aproape de dulap. 
Nici nu stiam ce sa iau,  ceva mai simplu... oh,  uite un palton rosu,  aproape ca al meu,  pe acesta il iau cu siguranta. 
Il scot din dulap usor ca sa nu deranjez ceva,  il asez atent pe pat si arunc o privire catre Carly. 

-Hai,  ce mai astepti?  Pune-l pe tine! 
Il scot de pe umeras si ii desfac nasturii.  Mi-l pun pe mine si tin sa spun ca e foarte calduros.  Carly iese din camera,  iar eu merg dupa ea,  cobor scarile incheiandu-ma la nasturi,  m-a privesc putin in oglinda si imi aranjez buclele.
M-a intorc catre Carly si ii ofer un zambet mic. 
Imi face semn cu capul sa mergem,  deschide usa casei si iesim afara. 
Din cate vad,  nu e asa de frig,  soarele domneste asupra noastra,  asta nu e prea bine pentru Harry si ceilalti. 
Carly imi ofera mana ei,  eu o prind fara sa ezit,  mana ei este destul de calda.
Ne indreptam catre o poteca usor ingusta,  privesc in sus,  copacii au haine sclipitoare din zapada,  micii fulgi stralucesc prin preajma mea,  totul este un peisaj superb. 

M-as putea uita ore in sir la asta,  un peisaj mirific. 

-Nu mai este mult,  ajungem imediat!  M-a informeaza Carly,  iar apoi se opreste pe loc. 

-Am ajuns deja?  O intreb mirat  .

-Shhh,  uite!  Imi pune doua degete la gura si imi face semn sa privesc in fata.  Ochii mei sunt cat doua cepe,  in fata noastra se afla un c davru plin cu sange...o imagine ingrozitoare,  Carly se apropie lent de el si cumare un miros dezvoltat n .este nevoie sa il atinga sau ceva de genu. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum