PLAY MUSIC. Daca se opreste replay! :)
Timp de o saptamana eu si Harry ne-am plimbat prin tribunal si birouri cu avocati, dar nu pentru noi. Ne-am oferit sa le acordam sprijin in descoperirea faptasilor ce au savarsit crima, iar ei au acceptat fara a se mai gandi.
Esentialul este ca am scapat. Am reusit sa le bagam pe gat o banda de mafioti care distribuiau droguri si arme in to Seattle-ul.
La scurt timp, eu am inceput pregatirile pentru nunta. A fost o bataie de cap la inceput, dar acum este o joaca de copii la propriu. Ciel ma ajuta sa aleg florile si invitatiile pe care abia ce le-am trimis. Rochia mea a fost pe primul loc in cautari, ea deja sta in camera noastra pe un manechin gata sa o imbrac eu in marea zi. Sunt nerabdatoare.
Nunta este stabilita peste doua zile, deci toata lumea a intrat in panica. Toata lumea ,mai putin eu si Harry.
Nu doar ca ne implicam in nunta, dar ne-am implicat si in niste afaceri negre de care pot spune ca sunt mandra datorita veniturilor. Harry este foarte mandru si de mine, il jut foarte mult in asta si imi place sa ma implic.
Dar dupa tot ce s-a intamplat cu acele crime, eu si el am decis sa nu mai ucidem, decat cand este nevoie uurgenta de a scapa de acea persoana. Asta nu ne mai aduce la tribunal si nici cu politia pe urmele noastre. Suntem mandri de banda ce am infiintat-o.
-Scumpo! ii aud vocea usor ragusita ce ma cheama. Pasii lui sunt apasati venind spre dormitor unde ma aflu eu cu Ciel. Impleteam niste papusi.
-Aici erai! spune cand intra pe usa. Chipul ii este luminat si pare fericit si entuziasmat. Se apleaca spre Ciel si o ia in brate. O ridica in sus si se invarteste cu ea. Ambii rad. Rasetele lor imi umplu viata de bucurie.
-Ce aduce aceasta fericire pe chipul logotnicului meu?
-In noaptea asta avem incarcatura noua! spune la fel de entuziast si o pune pe Ciel jos.
-De?
-Praf. spune scurt. Aprob intelegatoare din cap i ma ridic de jos.
-Hai sa mergem in birou. ii sugerez. O iau pe Ciel in brate si coboram jos.
O asez la masa din bucatarie si o rog pe noua ei buna sa ii pregateasca o gustare sanatoasa. Imediat il urmez si eu pe Harry in birou si inchid usa dupa mine.
Ma asez jos si incep discutia pentru transportul ce urmeaza in noaptea asta.
-De unde vin?
-Direct din Los Angeles.
-Mmm...nu e rau. Cntitate?
-Aproximativ un camion, deci mult.
-I-ai anuntat si pe restu'?
-Imediat ajung si ei aici. Trebuie sa facem verificarile masinilor si sa incarcam armele, nu se stie ce ne asteapta.
-Corect. Unde sunt mai exact acum?
-In fix doua ore intra in oras.
-Deci le preluam de pe autostrada?
-Asa am vorbit cu John, iar ei or sa ne insoteasca pana la jumatatea drumului dupa care fac cale intoarsa si se intorc in Los Angeles. Noi va trebui sa avem grija de camion si sa fim cu ochii in patru dupa politie.
-Iar in caz ca ne opresc?
-Camionul este deghizat intr-unul de bere, iar marfa este fusa in niste lazi modificate sa para pline cu sticle de bere.-Istet.
Harry aproba cu un mic zambet siret si isi deschide laptopul si restul de monitoare instalalte acum o saptamana. Am decis sa ne infiltram in camerele de supraveghere si sa monitorizam pozitia si timpul politiei si sa supraveghem unele transporturi. Este o treaba serioasa si trebuie sa fim vigilenti.
Se aude un ciocanit in usa ,iar apoi se deschide. Intra si restul benzii care ne ajuta. Deja ne-am imprietenit si sunt invitati la nunta noastra.
Erau patru tipi ce seamana cu niste adolescenti si o tipa super de treaba. Rocky este cel mai mic din noi, are 20 de ani si se pricepe la computere. Arthur este tipul ce a participat la curse de masini , dar a renuntat pentru ca a fost descoperit drogat la ultima sa cursa, are 27 de ani si e cam tafnos. Red e cel cu parul rosu ce iti ia ochii, e mai mult porecla lui, noi nu ii stim numele, are 26 de ani si este expert in arme, le manevreaza ca pe jucarii. Dominik este cel mai dur dintre toti, pe mine ma inspaimanta uneori, nu prea vorbeste cu mine, dar cu restul comunica, mai ales cu Harry care ei fac strategiile si gasesc noi furnizori, el practic este mana lui dreapta pe cand eu ar trebui sa fiu , dar trec peste. Mai ramane Maia ,este fata rebela ,de multe ori ea ajuta la diversiuni cu mine sa le distragem atentia politiei, are 25 de ani ,suntem de aceeasi varsta. O plac si am devenit mai apropiate in ultimele misiuni.
-Styles! il saluta Dominik. Ambii si bat frateste pe spate si se imbrancesc. Barbatii nu se maturizeaza asa repede.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...