-Oh, m-am saturat...am burta plina! Spun si imi duc o mana la stomac.
-Dar ai mancat doar o salata si un piept de pui dezosat...chiar asa tare te doare burta? Intreaba Harry cu un zambet sters pe fata.
-Mnu... ii spun simplu...dar tu ce ai?
-Sa zicem ca mancarea voastra nu-mi prea tine de foame... am nevoie de sange... sopteste el ultimele cuvinte. Imi dau ochii peste cap si pufnesc. Alex, e serios. Daca nu ma hranesc cum trebuie e posibilitatea sa-mi pierd puterile...
-Dar nu e bine sa mananci oameni. Ii spun punandu-mi mainile in san.
-Iubito stiu, dar inchipuieti ce vei face tu atunci cand iti vei recupera puterile...imedoat ce coltii ies la iveala nu te mai poti controla.
Pai cred ca are si el dreptatea lui...imi scutur capul afirmativ si ii fac semn sa plece.
-Te iubesc, sti?
-Da stiu, si eu te iubesc...hei, uite chelnarita aia face figuri, mananc-o pe ea... chicotesc si ranjesc intr-un fel malefic.
-Se rezolva! Imi face cu ochiul si dispare, nici e chelnerita nu o mai vad.
Imi rotesc furculita in salata si o privesc fara chef cu mana sub barbie.
-Alex, unde s-a dus Harry? Ma intreaba Gemma.
-Oh, s-a dus sa manance o chelnerita... spun fara a ma gandi.
-Nemernicul, nici nu m-a invitat! Spune Zayn incruntanduse, acelasi lucru il face si Olivia.
-Singurul lucru e care il vei suge este un sobolan, ai inteles Malik? Olivia aproape ca isi scoate ochii din orbite. Toti au ras la faza asta , presu un ca doar eu sunt pe ganduri.
-Dar de ce esti asa plictisita? Sebastian se pune pe locul lui Harry si isi pune mana sub barbie la fel ca mine.
-Pai m-a simt diferita printre cinci vampiri, iar eu care sunt un om locuiesc cu voi... adica voi nici nu e nevoie sa mancati mancare, o faceti doar sa nu ma simt eu prost, dar eu apreciez gestul vostru...sti nu vreau sa am intentii rele...
-Oh draga, nu te chinui atata. Toti avem si intentii bune , dar si intentii rele, nu trebuie sa te gandesti la asta, noi te acceptamasa cum esti.... cu tot cu intentiile rele. Chicoteste si chiar ma face sa ma simt mai bine, adica in curand mi-as putes recupera puterile ce-mi apartin si sa devin ceea ce sunt de fapt. Gandul asta ma face sa simt ca sunt speciala.
-Cred ca ai dreptate...nu stiu de ce imi bat capul atata...
-Ai de gand sa mananci salata aia sau o sa rotesti furculita pana o faci franjuri?
-Oh da...mersi, nu esti un tip chiar asa de rau.
-Mersi scumpo! Acum merg sa agat o chelnerita si sa i-o dau pe la spate...scuza-ma!
-Si iar esti nesimtit...
Nu stiu cum unii pot fi asa de perversi si fizic, cat si mental...eu una nu sunt, adica am si eu o fantezie erotica cu Harry, dar e ceva mai mult romantic . Nu stiu ce sa zic despre Sebastian, este un tip atat de pervers incat cred ca nu isi va gasi un suflet pereche...Harry e atat de pervers incat daca as intra in mintea lui, as paraliza de la atatea perversitate... nu inteleg cum Gemma face parte din aceasta familie, este o fata asa draguta si buna, chiar nu inteleg cum hormonii au adus-o in familia Styles.
Nu stiu cum hormonii m-au facut pe mine Morgan, oare cum arata Morgan? Seman oare cu el sau cu mama? De ce ar vrea sa fiu ucisa, crede ca o sa-i i-au locul pe tron? Eu sincer nici macar nu vreau asta, vreau o viata lunga si linistita alaturi de el... nu vreau nimic mai mult.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...