Capitolul7. Testul†

1.5K 90 0
                                    

După 20 de minute mă aflam în banca mea, cu testul în față.... o nu, ce mă fac!?

Harry era în bancă cu bine... mi.a şoptit ceva la ureche...

- Alex, să nu.ți scri numele pe test, şi să nu mai scri nimic!

- Ce!? Vrei să pic?!

- Tu doar taci şi fă ce ți.am spus, ai să vezi pe urmă...

Ora trecea aşa de repede.... iar eu nu am scris nimic... era şi jumate ceasul, m.am uitat la foaia lui Harry, era toată gata.... dar cu mine cum rămâne?

- Pss, Alex, ia foaia asta şi scrieţi numele pe ea! Am mai făcut mici greşeli să nu.şi dea seama!

- Asta vroiai tu să faci ? Wow, ce frumos...

- Mulţumirile după oră, tu du.ţi testul, eu îl termin pe al meu acum.

- Ok. M.am dus să duc testul, profesorul se uita ciudat la mine.

- Domnişoară Morgan? Când ați terminat aşa de repede, toat ora v.am provit şi nu aţi scris nimic!

- Nu mă subestimaţi domnule!

M.am întors în bancă, Harry aproape terminase. Acum el se ridicase pentru a duce testul.

Încă două minute, iar ora va lua sfârşit. Ce greu mai trece timpul acum...

Abia acum se sună.

- Vă rog să predați lucrările şi să ieşiţi din clasă !

Eu, Harry, Olivia şi Zeyn am ieşit toți, mai puţin ceilalți care bombăneau că nu au apucat să termine.

- Oh Doamne, testul ăsta a fost ca un iad, aş putea spune ! Eram uşurată că am scăpat.

- Tot ce a fost a trecut, hai să ne bucurăm de pauză fraților! Zeyn era destul de relaxat.

- Da frate, hai la o cofetărie!

- Acum chiulim Harry?

- Scopul meu era să te aduc să dai testul , iar apoi să te îndulcesc cu o prăjitură.... dar dacă nu vrei, putem rămâne la şcoală......

- La cofetărie zici? Sună foarte bine! Ce mai aşteptăm?!

- Mă gândeam eu...

Am plecat toți de la şcoală. Harry ne.a dus la o cofetărie pe nume Bella, are multe prăjituri care arată bine.... oare ce să iau?

- Harry eu vreau o savarină, tu ce vrei?

- Eu cred că.mi iau o baclava....

- Nu ştiu ce.i aia, dar sigur nu.mi place!!

- Zeyn, Olivia... voi ce vă luați?

- Cred că eu îmi iau nişte papanaşi, iar Olivia îşi va lua o negresă!

- Fac cinste eu! Harry face cinste, îni place.

- Cu ce ocazie?

- Într.o săptămână este ziua mea de naştere!

- O Doamne, ce frumos! Faci 18 , nu?

- Da aşa e!

Dintr.o dată Harry... s.a întristat... poate dacă mănâncă o prăjitură poate se îndulceşte...

- Hai să luăm prăjiturile poate te mai îndulceşti puțin!

- Te rog, eu sunt dulce deja! Ooo ce moacă drăguță avea, îţi venea să.l pupi şi să.l strângi de obraji.

- Da așa e frate, hai să luăm ceva că.mi plouă în gură!

***

Am plecat de la cofetărie spre casă. Afară era răcoare, norii cenuşii îşi făceau apariția pe cerul senin.... cerul era luminat de fulgere.

Până acasă era ceva de mers, dar ce conta.

Am pornit pe jos toți, la scurt timp eu şi Harry ne.am despărțit de Zeyn şi Olivia.

- Harry, mi.e frig!

- Of, pitic, nu am pe mine vreo jachetă. Îmi pare rău!

- Nu.i nimic, dar hai să ne grăbim, mai e puțin și........ plouă! Nici nu apucasem să termin că a început să plouă....

- Mai rău de atât nu se putea!!!..

- Alex nu spune asta!

- Dar de ce? .....

Şi am aflat de ce...

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum