Capitolul87. Regina †

477 35 7
                                    

Pregatirile pentru incoronarea mea sunt in toi. Toata lumea roieste in jurul meu si imi cere parerea despre portelanuri, florile de decor si rochia ce o voi imbraca.
Nu stiu exact cum am reusit, dat conteaza ca am ajuns in punctul asta si simt ca povestea mea se incheie frumos.
-Alex, preferi trandafiri rosii sau albi?
-Acum ii aleg pe cei rosii. In ziua nuntii mele ii aleg pe cei albi.
-Frumoasa alegere!

Merg pe coridor pana in sala tronului, pentru a vedea cum decurg lucrurile. Usile sunt deja larg deschie , iar slusnicele aseaza atent intr-o parte, masa unde va avea loc ospatul de dupa incoronare.
Treg pe langa ele spunandu-le ca fac o treaba excelenta si ma indrept catre tronul din argint sculptat si tapiterie din catifea rosie, scumpa.
Il gasesc acolod pe Harry si Ciel jucanduse pe el. Ciel sta pe tron ,in timp ce Harry ii aduce flori si face o plecaciune. Ambii zambesc larg si chicotesc. O ia in brate si o saruta, ea razand.
Ma observa privindui si ma propii de ei.

-Ce fac comorile mele?
-Ne jucam si noi putin pe tronul lui mami! ,raspunde Harry.
-Puiule, ce mai faci?
-Bine mami! Imid e dor de tine! , dupa ce Ciel rosteste cuvintele, o durere m apasa. Nu am stat destul cu ea incat sa-i ofer afectiunea necesara unui copil de varsta ei.
-Ooof...hai la mine scumpo! ,o iau in brate si ma cuprinde strans de gat, intr-o imbratisare a unui copil dornic de afectiune.
-Azi stai doar cu mami, bine?
-Si tati ce face?
-Tu tati ai treaba cu Iacob. Du-te si cauta-l ca vrea sa faci ceva!
-Scumpo, imi spui tot ce ma barfeste mami, da?
Ciel ii face cu ochiul jmechereste si ii trimite un pupic. Harry il prinde si il ducre la inima.

-Mami, cand iti alegi rochia?
-Nu stiu pui...hmm...ce zici de acum?
-Iei! Da! Hai sa mergem!
Se da jos din bratele mele prinzandu-mi mana si tragandu-ma repede dupa ea.

Toata dupa-amiaza mi-am petrecut-o cu Ciel incercand sa aleg o rochie cat de cat draguta pentru incoronare. Dar gusturile mele fiind mai simple si la un nivel inalt, cu greu am gasit una pe masura. Nu mai zic de faptul ca m-am plictisit la cate rochii am probat, doar sa-i fac lui Ciel pe plac.
-Puiule, pe mami o dor picioarele. Putem sa alegem acum una din cele probate? ,apropa incet din cap si se plimba pe langa rogiile pribate ce stau asezate acum pe suport.
Le analizeaza cu atentie si atinge una din ele, de culoare alba.
-Prefer sa port alb la nunta pui. , ii atrag eu atenta.
Continua sa se plimbe si chiar cand credeam ca nu va mai lege una, se indreapta catre o rochie din vual alb si sclipici auriu. Rochia ma atrage si pe mine.
-Mami asta imi place!
-Si mie scumpo! Deci asta ramane?
-Absolut!, felul in care pronunta cuvantul este incorect,dar total adorabil.
Le anunt pe fetele ce ma ajutau cu rochiile ca o opresc pe asta si ne intoarcem inapoi in sala tronului.

Am nevoie de Harry sa se ocupe cateva clipe de Ciel si nu dau de el. Niciodata cand am nevoie de el n-...
-Rahat'... , injur pe sub mustai dupa ce cad pe podea. Mai mult ca sigur am dat neatenta peste cineva.
-Tuuu! , accentuez cuvantul si tonul meu suna usor nervos.
-Eu?
-Te-am cautat peste tot! Unde ai fost?
-Iacob m-a trimis dupa niste rahaturi de pergmente si a zis sa pregatesc marea carte pentru incoronare. Ai nevoie de mine?
-Mereu am avut. Dar acum ai grija cateva clipe de Ciel, am niste treaba cu mancarea pentru festin.
-Ok, eu stau, dar tine minte ca ai promis ca vei sta cu ea mai mult timp. Nu prea i-ai acordat atentie.
-Harry stiu, dar uiti ca a trebuit sa ma antrenez pentru nenorocita aia de proba si acum pregatesc incoronarea mea!?
-Ok scumpa, doar nu ridica tonul la mine.
-Pleca pana nu iti trac doua!
-Bine! Ciel scumpo! Hai sa te joci cu tati! ,Ciel vine repede in bratele lui,iar el o cuprinde cu ambele plecand fara sa-mi arunce macar o privire. Doare.

Cateva ore au mai trecut ,iar eu sunt imbracata, coafata si machiata. Privindu-ma in oglinda ma rascolesc sufleteste si imi amintesc ca acum cativa ani eram o copila de 17 ani ce cunoaste realitatea cruda. Acum iata-ma pe alt taram, cu o alta viata si un alt viitor.
Imi mai aranjez putin buclele si ma ridic de la masuta cu oglinda.
Tocurile se aud cu un ecou in incaperea mare ,iar pe holul pustiu nu zaresti pe nimeni. Soarele se aoropie usor usor de orizont ,dar lasa cateva raze palide in urma.
Pasesc incet si fara vlaga pe un covor rosu. Privesc cu ochii pe jumatate inchisi trandafirii rosii ce impodobesc houl si inspir aer proaspat.

-Alex!, aud din spate cativa pasi apasati. Ma intorc si in fata imi apare el si ea. Ambii imbracati elegant si frumos. El intr-un costum negru de catifea si o esarfa pompoasa cu negru si auriu la gat. Ea poarta o rochita galbuie cu foarte putin auriu pe margini. Ma apropii de ei cu privirea mut mai blanda si trec degetele peste cateva bucle ale ei. Zambeste si imi daruieste un pupic mic pe obraz.
-Mai esti suparata pe tati, mami?
-Nici nu am fost scumpa, doar m-am aprins putin.
-De aceea avea fata in foc ,pui! Acum intelegi? ,radem cu totii impreuna. Ma cuprinde si pe mine in brate si imi ofera un sarut tandru pe buze ,iar mai apoi pe frunte.
-Sunteti asa frumosi! ,suspina ea bucuroasa.
-Hai sa ne indreptam catre sala tronului, toata lumea te asteapta regina mea!
-Toata lumea?
-Tot poporul! Nimeni nu lipsesti, eu am fut prezenta si...
-Si ce?
-E cineva in plus dupa parerea mea.
-Cine?
-Vei vedea...
-Harry!
-Mami iar iti va lua fata foc?
-Nu pui, stai linistita. Hai sa mergem in sala tronului...

Simt ca ma sufoc cu fiecare pas facut. Harry si Ciel intra primii in sala pentru a ocupa locurile. Toata lumea ii priveau cum mergeau imoreuna, tata si fiica de mana.
Se aude un corn si acum stiu ca trebuie sa fac pasii catre acea coroana ce ma asteapta.

Intru in sala cativa pasi si raman surprinsa de cate persoane sunt de fata.
In sala nimeni nu mi-a mai captat toata atentia. Fata imi este serioasa, iar trupul teapan. Sta pur si simplu acolo cu un zambet siret si malefic, de oarca acum si-ar dori sa ma omoare. Ochii aia plini cu venin si buzele alea blestemata ii fac toata fiinta nenorocita.
Niciodata nu voi uita ceea ce a facut...nemernicul.
-Andy...ii soptesc numele ,iar el imi face cu ochiul.
Aleg sa-l ignor pentru a-mi continua incoronarea.

Ajung in fata lui Iacob ce este imbracat foarte elegant, dar mai de graba arata ca un preot.
-Nu pot sa cred ca in sfarsit devii regina. De secole asteptam toti asta! , ma felicita si ne sarutam reciproc obrajii.
Ma asez in genunchi ca la repetitii si astept ca el sa rosteasca niste cuvinte intr-o limba straveche.
Cu o sabie trece vraful pe umarul stang, urmand apoi dreptul, iar dupa in crestetul capului.
-Iar azi! Este incoronata Alexandry Mari Morgan! Regina noastra! ,striga Iacob. Imi intinde mana sa ma ridic pentru a-mi pune coroana pe cap.
O aseaza cu mare grija si imi inmaneaza un sceptru cu o sfera rosie. Ma unge cu ceva frumos parfumat pe frunte, indrumandu-ma apoi sa ma intorc catre multime, emotiile mele fiind cu miile.
Toata lumea incepe sa aplaude in tropote si sa imi strige numele. Asta ma face sa ma simt extraordinar de speciala.

La finalul ceremoniei toti cei aflati la fata locului vin sa ma felicite si sa imi bine cuvanteze domnirea de acum.
Aproape toti au facut asta, doar cativa au mai ramas...si descigur c trebuia sa urmeze si el odata si odata.
Se aprooie de mine cu pasi lenti si tachinanti, cu privirea lui de dobitoc infumurat si desigur se pregateste sa scoata niste vorbe de toata rusinea.

-Uite si marea regina Alex! Ce mai faci scumpo?
-Andy,daca esti cretin, te rog nu mai semnaliza..
-Auci! Dar ce tafnoasa e regina!
-Soune ce ai de spus si te rog sa ne continuam sarbatoarea in pace.
-Daca ma rogi asa,cum as putea sa te refuz...Draga eu as vrea sa iti urez o eternitate cat mai...linistita, desi cred ca nu va fii asa. Iti doresc tot binele din lume pentru cea mica, desi peste cativa ani va catea in depresie si se va sinucide ...Vreau sa stii ca niciodata nu te-am urat, doar ca te-am vrut a mea.
-Bruta ce esti! ,indrasneste sa ma ia in brate si imi sooteste ceva.
-Esti doar a mea...

...

Va urma in Bad Intentions:

-Imi e teama de viitorul ei...
-Sunt sigur ca va stralucii in glorie!

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum