Capitolul32. Sechestrata.

1.5K 60 2
                                    

Am iesit afara , nu vroiam sa ranesc pe nimeni la nervii pe care abia ii stapaneam . Stau in fata casei si nu stiu de unde sa incep . Un miros de sange imi infunda narile , il miros mai adanc , vine din spatele casei .

Merg repede in spate si observ o pata de sange pe zapada , ma apropii de acel loc si pun mana pe pata de sange , e de ceva vreme aici , si este al lui Alex , probabil ca este ranita .

Ahh , e doar vina mea , daca as fi ramas acasa alaturi de ea , nu ar fi patit nimic .

Nu pot sta asa, trebuie sa o caut , trebuie sa o salvez din mainile unui monstru . De unde mama naibi sa incep, nu-i mai pot lua dupa miros , s-a raspandit de mult in aer , nici urme nu sunt , cine stie unde ar putea fi scumpa mea Alex...

Alex povesteste:

Corpul ma doare asa de tare , nici gatul nu mi-l pot misca , nu imi aduc prea bine aminte ce se petrece...am o durere de cap insuportabila si mi-as dori sa nu o am . Imi duc o mana la cap si simt ceva umed , incerc sa-mi deschid ochii , dar vad in ceata aproape tot...privirea imi revine catusi de putin , iar pe degetele mle vad sange , sangerez ? De ce ?

Incerc sa ma ridic de unde ma aflu , dar ametesc usor , m-a simt asa de obosita si mi-as dori sa stiu ce s-a intamplat exact .

Reusesc ma m-a scol in fund , imi tin ambele maini pe cap si imi musc buza de durere...imi ridic privirea catre geam si observ ca este dimineata , in nici un caz nu sunt la mine in camera. E asa de multa dezordine aici , de fapt nici nu prea are ce sa fie dezordine , nu-i decat praf , panze de paianjen , scaune rupte , un pat si un semineu vechi...spatele meu probabil este rupt de la arcurile astea nenorocite . 

Usa se deschide si se tranteste tare de perete , imi intorc privirea catre ea si il vad pe Andy , acum cred ca-mi pare rau ca mi-am amintit de ce s-a intamplat , Andy m-a rapit se pare . Unde dracu m-a adus ? 

-Oh , te-ai trezit scumpete ?... eu m-a imping tot mai mult in perete si ma fac mica in patul distrus , imi strang genunchi la piept si imi bag "capul la cutie" . Simt cum se apropie de mine , se aseaza pe pat si imi pune o mana pe genunchiul stang , am tresarit la atingerea lui , sunt traumatizata cred. 

-Scumpo , fi cuminte si nu vei pati nimic ! ma sfatuieste si se aseaza in aceeasi pozitie ca mine , imi ridic putin privirea dintre genunchi si il privesc , se holba la mine si zambea . 

-De ce razi ?... il intreb cu o voce mica . Chicoteste , iar apoi priveste in gol. 

-Esti atat de frumoasa ... spune simplu si din nou privirea ii cade pe mine . Adica ce vrea sa insemne asta , sunt frumoasa , dar tu vrei sa ma omori , jmecher , nu ? 

-Ce tot indrugi acolo ? m-a incrunt si imi relaxez muschii , departandu-mi genunchi de piept. 

-Tu crezi ca o sa te omor? ce intrebare stupida , bai frate , la ce mama naibi m-ai mai adus aici daca nu vrei sa m-a omori , ce vrei sa-mi faci ?! 

-Pai ma gandesc ca daca m-ai adus in mijlocul padurii sau nu stiu unde , cred si eu ca da ... 

-Tu nu sti chiar nimic...

-Poftim?...ce ar trebui sa stiu? intreb confuza si ridic o spranceana. Ofteaza si m-a priveste in ochi adanc. 

-Eu nu mai am nici o treaba cu Morgan...de cand Harry a plecat din mica noastra echipa de a o gasi pe Alexandry , Morgan nu m-a mai bagat in seama...ba chiar mi-a spus ca nu vrea sa m-a mai vada in veci , a spus ca sunt un tradator ca si Harry... nervi imi erau peste limita si am venit cu alti trei vampiri in casa la voi , doar pentru a te lua si duce lui Morgan , vroiam sa-mi recastig locul de drept langa el , eu eram mana lui dreapta...am esuat , eu am fugit si m-am ascuns in padure , v-am spionat toata saptamana, v-a stiam fiecare miscare sau vorba...am stiut ca Harry trebuie sa plece la un moment dat si tu sa ramai singura , si acel moment a fost ieri , am asteptat sa iesi afara ca sa nu fac multa zarva , te-am prins , iar acum esti aici...amm , probabil te intrebi de ce nu te omor . Stateam aseara langa tine si te priveam , priveam o picatura de sange ce iti curgea pe frunte lent si mi-am dat seama ca...ca imi pare rau de ceea ce am facut , tu nu meritai asa ceva , esti o fata atat de buna , de frumoasa , desteapta , intelegatoare , esti asa de inocenta...adica ceea ce vreau sa spun este ca,  m-am indragostit de tine Alex! 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum