Play music.
-Buna dimineata printesa.. aud o voce ragusita si simt o mana ce traseaza cerculete pe umarul meu.
Incerc sa-mi deschid ochii, dar somnul ma trage inapoi. Imi frec cu dosul palmei chipul si privesc in stanga mea. Acolo sta un barbat acum, cu trasaturi frumoase, cu ochii fermecatori si cu un zambet sarmant. Nu e nimeni altul decat Harold Edward Styles.
-Hei si tie! ii spun, iar eu afisez un mic zambet rusinat. Ma imping mai tare in el si imi las capul sa se odihneasca pe pieptul lui. Oftez de usurare si ii cuprind abdomenul cu o mana.
El isi pune mana in jurul spatelui meu, iar cu cealalta imi departeaza o suvita de par care statea in calea privirii mele. Inchid ochii lent si ma afund mai mult in pieptul lui. Peste crestetul capului meu simt cum buzele lui se preseaza intr-un sarut tandru , iar eu chicotesc.
Harry continua sa-mi mangaie parul cu miscari lente, iar eu inspir si expir usor asupra pieptului sau. Nu as putea spune ca el are un miros anume, el este special, el este unic.-Azi plecam in vacanta, draga! ma anunta el. Eu imi ridic privirea si ma incrund. Il vad speriat de reactia mea.
-Atunci abia astept! spun eu brusc si sar pe el chicotind. Acum stau in sezut, dar ma aplec si il iau din nou in brate. Ma las ca un bebelus peste el si astept sa fiu alinata la pieptul sau.-Sti ce ar fi frumos? il aud pe el oftand.
-Ahm? spun eu cu fata in gatul sau.
-Ar fi frumos...nu, ar fi perfect daca in fiecare dimineata m-as trezi asa..
Eu oftez si zambesc gandind la ceea ce isi doreste el. Asta nu ar fi ceva imposibil, dar stiu ca trebuie sa ma acomodez cu noul Harry.
-Cat de curand, dragule.. ii spun. Ma ridic putin si ii cuprind fata in palmele mele mici. Ma aplec si plasez un sarut peste obrazul lui fin. El isi inchide ochii si zambeste. Ma duc la margine de pat cascand si intinzand maiile pentru a le dezmortii. Am nevoie de un dus si am nevoie de micul dejun.
-Eu ma bag la un dus scurt. ii spun si il vad bosunflanduse.
-Sti ca si eu am nevoie de un dus ? spune el si se ridica in sezut.
-Harry, scuze, dar sti ca imi doresc sa o luam pas cu pas..
-Pas cu pas, dar aseara am fost cu capul intre pici-..
-Taci din gura! Aveam nevoie de o scapare si tu erai singurul care mi-o putea oferii! probabil acum am obrajii imbujorati, dar nu cred ca ar trebui sa-mi fie frica... adica e doar Harry.
-Ma bucur ca am putut fi scaparea ta. el ranjeste pervers si imi prinde mana tragandu-ma peste elin timp ce scot un mic tipat de surprindere.
Ma aseaza in poala lui si ma priveste in ochi. Pare calm si fericit acum. Eu par fara temeri si linistita. Am ajuns la concluzia ca ambii avem nevoie unul de celalalt.
-Harry, ti-a crescut parul. spun in timp ce rasucesc o bucla de a lui pe deget. El aproba usor din cap si isi aseaza capul pe pieptul meu. Imi odihnesc mainile in jurul spatelui lui si imi pun barbia deasupra crestetul lui.
-Aseara nu am avut tricou... spun eu si presupun ca stie ce vreau sa stiu.
-Era racoare si te-am imbracat cu al meu.
-Nu simt frigul...
-Esti jumatate om si jumatate vampir. Putin tot il simti... parca ai tatele mai mari! Te-ai ingrasat domnisoara?
-Ce!? Ba nu!
-Ba da! Faci sport? Ce mananci? Ori tu fumezi?
-Parca ai fi mama mea... imi dau ochii peste cap si ma ridic din poala lui. Ma indrept catre dulap si insfac niste lenjerie neagra. Niste pantaloni de trening si un simplu tricou negru.-Aia e celulita pe picioarele tale Alexandra? Trebuie sa iei o crema si sa incepi sa sari coarda. O sa alergi cu mine o ora in fiecare dimineata si seara si nu o sa mai mananci prostii! ma cearta el. Eu continui sa-l ignor si intru in baie lasand vocea dulce, dar enervanta a lui de partea cealalta a usii.
Dau drumul cazii si arunc pe jos tricoul de pe mine.
Intru cu un picior si incerc apa. E okay si chiar aveam nevoie de o baie relaxanta.
In usa se aud cateva batai si ma fac sa imi intorc privirea speriata. Am si uitat ca este el.
-Alex? Sa nu stai mult in cada pentru ca o sa ai pielea zbarcita ca babele! Si vezi ca in dulapul alb am o crema pentru celulita si vergeturi, da-te cu ea si maseaza-te!
-Harry?
-Da-mi pace mai omule! il ud pufnind si sunt sigura ca si-a dat ochii peste cap.
-Trebuie sa vorbim in bucatarie ceva. Nu sta mult te rog.. isi indulceste vocea si ii aud padii indepartanduse....
Imi pun repede tricoul pe mine si imi leg jnurul de la pantaloni intr-o funda. Ma incalt cu niste tenisi josi si imi prind rapid parul stiind ca am stat prea mult in baie. Harry o sa ma ia din nou la morale.
Cobor scarile in graba si fix in momentul in care voiam sa sar doua scari, in fata mea apare Harry cu mainile in san si mici incruntaturi pe frunte.
-Ce ai facut atata? intreaba putin suparat.
-Baie..? dau din umeri si-mi ridic in semn de confuzie o spranceana.
-Eu nu am vibratoare in baie asa ca nu aveai cu ce sa te exciti. Poate ai folosit tubul de pasta de dinti...
Imi maresc ochii si parca ma bufneste rasul .
-Fereascaa! Harry!
-Hai ca stiu ca te-ai satisfacut si tu singura macar de patru sau cinci ori...
-Mai taci Harry. Ramai tu cu laba ta.
-Ca ramai tu cu filmele porno, nu?
-Frumosi boxerii cu Batman.
-De unde stii?
-Ai ramas tot un imprastiat... erau pe veoza si luminau...mda, ciudat.Dupa toate replicile neroade, Harry ma conduce in bucataria foarte mare si spatioasa, si imi trage un scaun unde iau loc.
Imi dau de dupa ureche cateva firicele de par mici si imi musc buza imferioara.
-Clatite sau omleta? intreaba el scotocind prin vesela si tigai.
-Clatite.. spun somnoroasa.
-Nup. Te ingrasi.
-Omleta?
-Nici, pui prea mult la abdomen...
-Da-mi un cal si-l mananc si la cina! spun exasperata.
-Pff...nu merg pana la ferma pentru un cal.. Mancam vafe cu Nutella si bem suc de portocale..
-Harry, dar Nutella in...
-Ai zis ceva? tine tigaia in mana, iar el are un sort roz pe el. Am inceput sa rad si sa bat cu palma de masa.
-Doamna de la cantina? Unde va este bonetica? E tot roz ca sortul ?
-Vrei sa mananci azi?
-Vreau multe...
-Aah lasa ca stiu ce vrei tu. Pastrez cocoselul pentru diseara.
-Esti un bou.
-Iar tu o vaca. Muuuuu!...
-Acum ca am terminat de mancat, iar eu nu am dat foc la bucatarie . Trebuie sa discutam despre ceva important.
-Presupun ca stiu despre ce...
-Probabil ca da. In fix o luna ,la castelul din muntii Transilvaniei, va avea loc ritualul renasterii si incoronarea ta. Probabil ca nu o sa vrei sa participi , dar mai bine ai asculta ceea ce iti spun eu. La a 12-a incoronare a tatalui tau, ceremonia a fost un dezastru. El nu a aparut din cauza ca a fost la vanat, dar el a fost la vrajitoarele tinutului de dincolo unde le-a cerut sa abata un blestem asupra celor patru tinuturi. Blestemul era ca totul sa fie cenusa si intuneric, iar cand el o sa piara, urmasii lui sa faca aceeasi greseala. Tu esti singurul urmas, iar in mainile tale stau patru tinuturi. Peste trei mii de creaturi te asteapta sa le fii regina... daca tu vei face aceiasi greseala, intunericul o sa stapaneasca lumea inca 2015 ani... tu alegi.
Dupa tot ce mi-a spus am ramas putin pe ganduri...-Patru tinuturi? Care sunt acelea?
-Cel in care tu te-ai nascut se numeste Calipso, al doilea este Delfio locul unde sunt ursitoarele, zanele si ciudateniile de femei cu puteri, al treilea este Perlia locul cu apa, multa apa... mai exact locul unde multi aduc marfa si fac contrabanda. Si in final al patrulea este taramul de dincolo, practic tu nu il conduci ci Lucifer, dar in vechea carte scrie ca tu ar trebui sa fi stapana peste tot.
-Adica acolo sunt Draci?
-Acolo este Iadul, iar din castel poti vedea zmoala in care cei ce au gresit pe pamant ajung acolo injunghiati cu furcile.
-Oh Doamne... cat de scarbos si dureros! Dar daca eu nu fac aceleasi greseli ca tata, totul o sa fie sltfel? Totul o sa se lumineze?
-Mai putin Globul, asa este denumita valea ce inconjuara castelul. Peste castel se afla un glob ce ne protejeaza pe noi de razele soarelui.
-Sunt asa multe chestii de stiut.
-Sti.. cabana mea este situata in Delfio...
-Locul cu zane si femeile cu puteri mistice?
-Yeah...
-Acum imi spui ? stric eu socata . Nu sunt pregatita sa merg in acel loc!
-Esti o femeie frumoasa , desteapta , curajoasa , puternica si serioasa . Tu esti pregatita pentru orice...eu nu sunt pregatit de tot ce tine de tine.............
Se pare ca am postat .
Am tot o stare de pierdere si clacare , dar stiu ca nu am putut sa nu postez atata timp...
Nu e mare lucru , dar macar am postat .Vreau multe pareri lungi nu doar 'a fost perfect' , 'mi-a placut si esti o scriitoare excelenta!' ...vreau sa stiu ce crede-ti despre capitol mai pe larg si ce ati vrea sa se intample . Poate asta m-ar face putin mai fericita .
*NECORECTAT*
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...