-Oh haide Styles ! Te credeam mai destept de atat . ma tachineaza si incearca sa intre in casa , dar nu-i dau voie . Stiu sigur ca Sebastian a venit aici cu un scop anume . Trecutul murdar al maniacului asta nu poate fi sters pur si simplu cu un burete , el ramane acolo ... mereu .
-Nu ai ce cauta aici . De unde ne... m-ai gasit ? il intreb frustrat de ce va raspunde .
-Aam , pai nu prea stiu . Zic si eu , poate ca numarul de la masina ta te-a cam dat de gol , nu crezi ? Dar ce cauti tu in orasul asta atat de mic...stiu ca tu esti atras de plaja , nu de paduri , dealuri si case din piatra .
-Mda...trebuia sa-l schimb maine numarul . In orice caz nu e treaba ta , asa ca te rog frumos sa pleci !
-Uau , cuvantul "frumos" nu era in vocabularul tau pana acum...te-a schimbat mult Alex , nu-i asa ?
-Sebastian nu mai fi asa futut in cur si iesi din fata casei mele ! si chiar cand sa mai spun ceva murdar , o aud cum se apropie in jos pe scari pe Alex.
-Harry? Cine e la usa ? vocea ei rasuna in casa , iar pe chipul lui Sebastian rasare un zambet fals si dezgustator .
-Nimeni , du-te in camera ta ! tip aproape la ea , dar nu imi iau ochii de pe Sebastian . Oropsitul asta gandeste ceva murdar in legatura cu Alex si mai mult ca sigur e mana-n mana cu Morgan . O fi el varul meu , dar clar nu semanam .
-Ia te uita , micuta printesa nu te prea asculta , nu ?
-Taci dracului din gura si pleaca o data !
-Harry , ce se intampla ? Alex apare langa mine si il priveste usor jenata pe Sebastian . Incerc sa nu ma enervez ca nu m-a ascultat si nu s-a dus in camera ei de prima data .
-Buna ! Tu trebuie sa fi Alex . intervine Sebastian si ii intinde mana . Eu intervin intre ei si o feresc pe ea ca sa nu-l atinga , stiu ca probabil imi arunca priviri ingrozitoare , dar nu vreau sa se atinga de ea nici cu un deget .
-Harry , nu mai fi asa nepoliticos ! ma indeparteaza si da mana cu Sebastian... Scuza-l , ii este foame si somnoros . Eu sunt Alex .
-Eu sunt Sebastian , incantat . il urasc cand isi dezvaluie zambetul ala de retard si pur si simplu e doar un rahat , ah . Il urasc si o urasc si pe ea pentru ca e asa de amabila si inocenta .
-Bun , ati facut cunostinta , acum la revedere ! incerc sa inchid usa , dar din nou enervanta de Alex ma inpinge si il mai si pofteste in casa pe idiotul de Sebastian . Dracul asta vrea ceva si eu sunt sigur ca a gasit ceea ce cauta .
-Ce casa frumoasa ai vere ! spune el . Doamne , sper doar sa-si tina gura si sa nu aduca aminte de trecutul ei ca il rup capul pe loc , jur.
-Vere ? Harry , voi doi sunteti veri ? intreaba ea uimita de tocmai ce a aflat . In ce rahat ma bag eu .
-Din pacate da. pufnesc si ma trantesc alungit pe canapea . Alex imi indeparteaza picioarele si ii ofera un loc lui . De ce o fi asa de amabila , nu poate fi mai nesimtita ca si mine . Sebastian ma priveste increzut si incearca sa deschida gura , dar ii arunc o privire amenintatoare fiindca stiam ce vroia sa spuna .
-Alex scumpo , nu vrei tu sa faci o cafea te rog frumos ? incerc sa vorbesc cu cel mai rezonabil ton al meu . Alex se conformeaza si paraseste sufrageria intrand in bucatarie.
Imediat il privesc pe el si imi inclestez maxilarul .-Ce mama dracu vrei tu ? il intreb .
-Stai usor vere , calmeaza-te . Am venit doar sa va vizitez .
-Nu esti bine venit aici .
-Oh da ? Si de ce ma rog ? nu vrei ca ea sa afle de ce a fost in trecutul ei sau... il intrerup inainte sa continue.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...