-Alexandra Mari Morgan ! Jur ca m-ai facut cel mai fericit barbat din lume ! Nici nu sti cat de mult ma bucur ca ai acceptat sa petrecem o saptamana impreuna...pentru mine inseamna mult si sper ca si pentru tine .
Ii spun in timp ce coboram scarile catre living. Am stat cu pe tot parcursul dusului si i-am povestit despre locul unde mergem si cabana mea de acolo. Ea parea sa fie atrasa de ceea ce ii povesteam , dar inca nu i-am spus toata povestea...-Okay Harold, nu te impacienta atata . Da , inseamna si pentru mine ceva , dar nu iti voi spune ! ea scoate limba ca un mic copil la mine si o ia mai in fata pe scari .
-Imi place tinuta ta... ii spun eu si din senin ma gasesc privind-o insistent si zambind. E asa frumoasa... Parca esti mai tanara !
-Mereu o sa fiu tanara fizic , dar sufleteste imbatranesc mereu...si mie imi place a ta . E asa de...neagra!
Chicotesc si aprob din cap.-Vrei sa bei ceva sau mergem la vanatoare ?
-La vanat acum ? Nu cred ca am chef , dar poate in saptamana care vine , capturam un cerb si il facem trofeu.. sugereaza ea cu un zambet malefic. O ador.
-Dupa ce il devoram de sange ! adaug eu.Deschid televizorul si ca sa vezi , incepe un nou sezon din serialul meu preferat ' 10 ispite' . E tare serialul , e ceva porno...mai tot este cu porno, dar ce conteaza?
-Ador serialul asta ! spune ea si ma priveste in umire . Si tu il urmaresti?
-Desigur si iti pot spune ca este singurul la care ma uit.
-Si cred ca stiu de ce... es chicoteste si ma priveste pe ascuns.
-Nu zau! De ce draga?
-E logic ca vrei sa inveti scheme noi pentru sex... pe ea o bufneste rasul , iar eu raman masca. Ce figura a devenit.-In ultimii ani ti-ai dezvoltat simtul umorului Alex. Imi place...
-Si mie. Imi place cine sunt. isi aseaza palmele cu grija pe genunchi si priveste in nestire podeaua. Buza inferioara o umezeste cu limba, iar mai apoi o musca facand-o sa para suculenta si dulce ca o capsuna.-Nu mai fa dracului asta! spun pe un ton smiorcait referindu-ma la muscatul buzei ei.
-Dar ce fac?
-Iti musti buza... imi trec mana prin par si imi dau ochii peste cap.
Oftez si imi asez picioarele pe masuta de cafea. De obicei ea ura cand faceam asta acasa.
O vad cum se foieste in fotoliu si cum isi muta privirea de la mine la genunchii ei.-Da-le jos.. spune frustrata.
-Ai spus ceva iubire? intreb in gluma.
-Picioarele Harry. Sti ca nu suport sa le vad pe masuta de cafea! Nu este igienic! imi atrage ea atentia.
Fara sa mai comentez imi dau jos picioarele si ma scot cu un zambet de la fata cea frumoasa.-Alex...trebuie sa vorbim despre ceva! ii spun si brusc imi iau pozitia de serios.
-E de rau? intreaba cu ingrijorare.
-Poate asta vei crede, dar nu chiar...este vorba despre Transilvania si incoronarea ta. ii explic.
-Incoronarea mea? Poftim?
-Stiu ca este ceva brusc, dar trebuie sa ma asculti cu multa atentie...
-Okay...inteleg !
-Bine . In ziua in care sufletul lui Morgan blestemat a fost eliberat din corpul sau , toata napasta ce roia in jurul nostru a disparut .
-Iar eu trebuie sa..?
-Ei bine , de atunci a trecut ceva timp , dar regatul vampirilor are nevoie de un lider , Alex. Unul intelept , puternic si iubitor . Fara un conducator, haosul o sa puna stapanire peste omenire si peste absolut toate taramurile reale si magice... fara un lider, dezastrul ne bate la usa!-Da, dar nu pot fi eu conducator Harry! Nu pot!
-Alex! Cine mi-a terminat la birou 30 de dosare in doua zile?
-Mmm...eu.
-Vezi? Esti desteapta, esti inteleapta, iar iubirea ta nu se compara cu cea a lui, a lui era otravitoare, insa a ta are vindecare. -Toata chestia asta este....este inutila! ea se ridica in picioare si da sa plece sus.
-Nu. Nu este Alex! Vorbesc la cel mai serios mod. Toti xei din Transilvania de N si de V incep sa ramana fara hrana, in E au inceput razboiul din cauza unuu copil de vampir strapuns cu un tarus...oamenii au inceput sa ne invadeze!
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...