Am ajuns acum cateva minute in fata casei lui Horan. Nu e asa de mica pe cat credeam, dar nici asa de mare ca a mea.
Mi-am pus motorul fix in fata portii lui si am privit casa. La fel de anosta ca si el.
Ma gandesc la ceva. Ceva indraznet si tupeist. Daca i-as face o scurta vizita lui Horan ca sa stabiles niste chestii scurte? Ma gandesc ca ar mai lasa-o si pe Alex a mea in pace. Totusi are si nevoie de spatiu personal, nu? Asta ar fi un gest dragut din partea mea, chiar as face o favoare printesei mele.
Imi aprind o tigare si scot fumul lent ca o cascada.
Pornesc cu pasi siguri catre curtea casei. Deschid poarta si intru fara sa-mi pese daca ma vede cineva.
Sincer nu stiu cum de Alex nu a vazut reclamele cu mine de la TV sau interviurile si panourile, asta e ciudat de suspect.Merg catre usa impostorului si ciocanesc dur de trei ori. Mai trag un fum din tigara si in momentul cand el deschide usa il suflu in fata lui. Acesta se stramba si tuseste innecacios.
-Buna si tie Horan... spun patetic.
-Harry? Ce faci aici? In Seattle? intreaba socat. Chiar nici el nu a vazut publicitatea sau interviurile?-Am venit sa discutam ca de la director la avocat. spun simplu si degajat trecand pe langa el in casa.
Ma indrept catre living si ma asez pe un fotoliu confortabil. Eu continui sa fumez din tigare in timp ce Niall se aseaza pe canapea.-Deci? rupe el tacerea. Urasc sa faca cineva asta inaintea mea.
-Deci ce? am hotarat sa fac putin misto de el.
-Harry, tu si--....
-Domnul Styles pentru tine! il intrerup eu si ii fac cu ochiul . Desigur el isi da ochii peste cap.-Sigur ai venit pentru ceva. Ce vrei de la mine? aici bag un ras sarcastic si zgomotos. Asta chiar e prost sau se preface?
Termin tigarea si sting chistocul pe poneaua alba imaculat. Ups, acum nu mai este.-Sti prea bine de ce am venit, Horan...
-Nu! Nu stiu! spune revoltat.
-Usurel papusa ca nu ti-am cerut vibratirul! chicotesc si imi trec mana prin par... Tu lucrezi acum la acea companie ...cum se numeste...
Ma prefac ca nu stiu si imi mangai ganditor barbia. El pufneste.-PMI Seattle, adica Pro--...
-Protectia Martorilor International . Stiu stiu...ai cunoscut pana acum directorul acestei companii? intreb siret.
-Nu. Se zice ca e unul cu nasul pe sus si plin de sine.
-Zau?
-Aham...sunt de nivel superior in domeniu, iar taranul de el mi-a dat biroul la etajul 30.
-Cum iti permiti sa vorbesti asa despre mine, dn Horan? intreb cu un glas nevinovat. El se incrunta, iar apoi isi mareste ochii brusc.-P-Poftim ?
-Exact! Eu Harry Edward Styles sunt directorul si seful companiei in care tu! "Avocat superior" lucrezi!-Imposibil ! se ridica revoltat.
-Posibil...dar daca vrei sa canti Imossible de la James Arthur, n-ai decat... fac eu misto de el. Chicotesc si imi mai aprind o tigare.-Te rog...nu cred asa ceva si nu mai fuma aicin, lui Ale-.... lui Liam nu ii place... isi musca buza si imi evita privirea. Minte.
-Cine Niall? Ai un prieten cu acest nume? imi ridic o spranceana si mai trag un fum.
-Nu. spune simplu.
-Pff...minciuni! ridic glasul si acum sunt si eu in picioare.
-Stiu prea bine ca ai facut o pasiune pentru Alex a mea! imi pun degetul aratator pe pieptul lui si ii suflu fum in fata si il imping putin.
-Nu este adeva-...
-Cred ca ai uitat un lucru dn Horan. Eu am abilitatea de a citi gandurile, okay? Iar tu prevezi viitorul. Ce vezi in viitor daca nu o lasi pe Alex a mea in pace? ma intorc pe calcai si ma pun din nou pe fotoliu.-Te rog sa ple-...
-Spune! strig eu revoltat. Urasc cand cineva nu imi asculta ordinele.
Ofteaza si isi trece mana prin par. Ma priveste si ramane incremenit. Sigur se uita in viitor.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...