Capitolul47. Sex pe obligatea

1.5K 70 11
                                    

-Du-te dracu' Harry!

Ma zbat sub el in incercarea de a scapa de tot haosul asta. Harry ma tot pipaieste si ma ciupeste de sani si de fund, lasand cu siguranta vanatai. Imi musca gatul brutal si la fel si buzele. Ma dor incheieturile nespus de mult. Le-a prins si le-a adus la un loc ridicandu-le deasupra capului meu pe perete. Se tot apasa peste mine si e al naibi de incomod si insuportabil. Nu il mai inghit.

Tot oftez, tip si ma zbat , dar tot nu am cale de scapare. E ca si cand ar fi intr-o transa si nu poate scapa.

Totul e asa derutant si obositor. Ce sa mai cred?

Dupa cum vad Harry e un ticalos obsedat de sex incuiat in el.

-Harry!!! Tip mai tare de data asta si reusesc sa-mi scap incheietura dreapta plesnind o palma peste obrazul sau dur si rece. Mai mult m-a durut pe mine decat pe el.

Il imi prinde mana rapid si o duce la gura sa si spre uimirea mea imi saruta mana, apoi imi duce palma peste pieptul sau si o ghideaza in jos catre pantalonii, fortandu-ma sa-i ating intimitatea.

Eu icnesc la atingerea unflaturii proeminente si ma urasc pentru cine sunt.

-Sss...nu fa galagie si totul va decurge mai lin, bine iubito?

El vorbeste asa de calm si fara vreo retinere, pe cand eu sunt agitata si oripilata de situatia dezastruoasa.

-Harry... te rog! Te rog din tot sufletul, nu-mi face rau! Jur, jur ca fac absolut ce vrei tu, doar nu profita de mine! Te rog, te implor!

Nu mai pot vorbi cum trebuie si respiratia imi este grea. Ma rog doar sa nu ma violeze sau poate chiar mai rau.

Devine mai moale si privirea lui se imblanzeste.

-Scumpo, nu te speria. Va trece repede!

Spune el si isi pune mainile pe fundul meu strangandul dur si frutal.

-Te rog nu ma viola! Tip si incep sa plang fara oprire.

-Eu nu-i spun viol, ci sex surpriza.

-Esti un cretin Harold! Spun printre dinti si imi infig unghiile in mainile sale sperand ca va reactiona in vreun fel.

-Nu te mai agita atata ca nu va mai intra bine pe urma si o sa te doara.

-Vreau sa raman virgina si sa nu-mi pierd inocenta asa!

-Virgina? Rade badjocoritor si isi continua asaltul.

-Tu nu mai esti virgina de cand te-am penetrat in nenorocita aia de casa si te-am futut pana ti-au sarit creierii din cap, asa ca taci dracu din gura si cracaneaza-ti picioarele ca de nu iti infig direct degetele si va fi mai rau! Te asigur!

Ma zbat tot mai mult la cuvintele sale murdare si vreau doar sa intru in pamant de rusine.

Nu e posibil ca eu sa nu mai fiu virgina... asta doar daca...

Daca nu cumva Harry mi-a ascuns anumite lucruri.

-Te uras ! Imi doresc sa dispari ! scuip cuvintele si suspin . Obrajii imi sunt patati de lacrimi facute cu durere si rusine . Eu am fost o proasta ca am ascultat-o pe Noe sa vin la usa diavolului si acum uite ce patesc . O sa fiu violata fie ca vreau fie ca nu vreau .

-Si eu ma urasc...

E tot ce mai spune si isi lasa brusc mainile pe langa corp. Se departeaza nu cu mult de mine si imi lasa spatiu sa respir . Ochii sai ii intalnesc pe ai mei si ii vad cum au devenit mai blanzi . Eu inca sunt infricosata de ce tocmai s-a intamplat si nu imi pot reveni .

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum