Capitolul11.~Şefu...~†

1.7K 83 0
                                    

Nu am zăbovit mult, aşa că am plecat spre casa mea.

Afară, răcoarea apăru... am început să tremur, nu.i de mirare, aveam o rochie până la genunchi...

- Îţi este frig....

-Dddddaaaa...

-Uite, ia sacoul meu pe tine, nu vreau să răceşti...

-Mersi Harry...

Tot îmi este frig, dar mai puţin...mda.......nu.mi vine să cred că eu i.am zis lui Harry "te iubesc" ...adică eu, aia care nu ştiu să.mi arăt sentimentele, am făcuto? Da, şi aş mai faceo o dată......

-Alex?

-Da...

-Parcă nu ştiai să.ţi exprimi sentimentele....a râs puţin...

-Ha, mă laşi... a fost ceva de moment, dar se întâmplă numai în preajma ta... când am devenit aşa de... romantică?...

Harry m.a prins de şolduri, ma privit în ochi şi mi.a zis:

-Alex....cred că.... ai stat prea mult lângă tata.... te poate molipsi!

-Pe bune, am crezut că.mi zici altceva, ceva.........şi da ai dreptate, e de la tatăl tău, dar tot ce am spus a fost sincer...

-Şi eu am spus tot sincer...inclusiv ultima parte...

-Hai că m.am plictisit şi mi.e că voi căsca, o dar uite, deja am făcuto...

-Bine, hai să mergem, nu se ştie ce psihopat stă prin tufişurile astea...

-Harry şti că mă sperii repede, deci nu te mai juca cu tufişul...

-Ăăăm, Alex... eu sunt chiar aici cu tine, deci nu..

-Nu, tu ai fost, nu.i aşa?

-Ddaa....mai bine fugim, zic şi eu...

-Harry, tocuri! Nu vezi?

-Femeie, în tufişul ăla poate fi orice, aşa că scoateţi tocurile, aruncăle şi să fugim!!!

-Nu.mi las pantofii aici singuri...

-Tu o să rămâi singură, dacă nu fugi... cu mine acum.....

-Poftim...Harry, nu pot să cred că mi.ai vorbit în felul ăsta...

-Alex, eu...

-Nu, lasă.mă, fugi acasă să nu te mănânce o amărâtă de pisică, mare erou....

-Nu, te rog, îmi pare rău...

-Mă duc acasă, singură... mie nu îmi este frică...

-Dar mie îmi este frică să te pierd, nu.mi face asta, gândeştete la toate momentele frumoase....

Am stat puţin pe gânduri, şi mi.au venit în minte nişte momente plăcute cu el...

-Mbine, de data asta m.ai făcut...acum ce mai aştepţi, ia.mă în brațe!

-Prinţesa mea!

-Hă, boul meu!

-Heeei, nu fi pufi....

Mica ceartă a luat sfârşit, eu am ajuns acasă şi Harry a rămas cu mine...

După ce am intrat în casă, m.am uitat în jur după mama... nu era, încă e la muncă, chiar îmi lipseşte.

-Merg să fac un duş, făte comod...

-Merg cu tine!

-Vrei să faci duş cu...mine?

-Mnu, vreau să stau în camera ta... să te aştept...

-Ciudaaat, dar bine...no să dormi cu mine, nu?

-Nu am mai dormit?

-Da...

-Şi?

-Da...

-Mă iubeşti?

-D... nici gând !

●●●

Bun, după ce am terminat cu pălăvrăgitul, am facut duş şi chiar dacă m.am înbuibat la Harry, mie tot foame îmi este...cred că dacă aş fi vampir aş ucide toată lumea.... hăăă ce vise.

Am mers în cameră la mine...am început să râdem de gafele de la cină, oh au fost foarte multe...

Harry şi.a pătat cămaşa cu sos...eu băgam în mine ca sparta... la dans am fost varză, haha! Râd şi eu în capul meu că na...

-La culcare, mâine avem şcoală şi nu aş vrea ca prințesa mea să aibe ciarcăne de oboseală!

-Aaaaa, da aşa e... în acel timp eu îmi ascundeam căştile sub bluza de pijama, dăă normal că nu o să dorm de la ora 00:00 , pe la 3 sigur adorm.

-Alex...

-Da Harry, ce sa întâmplat!?

-Îți văd o cască cum îţi atârnă de sub bluză...

-Ce, ce asta? Aaa nu, aşa sunt pijamalele mele! Pff.

-Mbine...dar nu eu o să fiu baba cloanța dimineață!

-Baba Cloanța zici, ia.o pe asta!

-Pă bune, o pernă în față ? Eu o să te prind în braţe, te voi arunca în pat, mă voi suii peste tine şi....te voi gâdila ! Ha!

-.- Pfff, eu am crezut că îmi va da un sărut! Vă rog băgații mințile în cap!!!

-Crezi că.mi pasă?!

-Pfuai ce față ai făcut, da nu acum treci în pat sau te oblig să te uiți la Fenomene Straniii!

-Gata şef....şefu bea, şefu...

-Taci şi culcăte, eu mă voi holba la tine!

Dintr.o dată a făcut o faţă de...âh! Era ciudat oricum!

-Muah! Noapte bună şi ţie!

I.am dat o ventuză (sărut dinacela) pe obraz şi am adormit.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum