Capitolul56. De la capat †

1.1K 57 13
                                    

Play melodiei!

Merg de cel putin doua ore pe drumul asta din mijlocul vaii.  Simt ca nu se mai termina,  simt ca ma invart in cerc... pana acum am lovit fiecare pietricica iesita in cale. 

Inca plang.  De atunci si pana acum plang continu,  simt ca voi seca in curand. 

Oftez si privesc ingandurata jumatatea de frunza. Nu crede-am ca o frunza ar insemna asa de mult pentru mine,  dar asta e diferita pentru ca jumatate este la mine,  iar jumatate este la el.  Oare ce o sa faca cu ea?  O s-o pastreze?...eu o voi pastra,  si nu glumesc. Simt ca ceva o sa se intample. 

Imi ridic privirea lacrimata catre luna si o admir.  Daca nu era ea,  probabil ca nu as fi aflat adevarul si probabil ca as fi fost acum in patul meu,  gandindu-ma la ziua de maine. Acum nu mai e asa...

-Mersi! spun cu voce tare.  Acum am ajuns sa vorbesc singura.  Probabil ca o sa delirez in curand.

-Pericol...ai grija copila!

Aud o voce subtire ce-mi vorbeste.  Ma opresc in loc si ma uit prin preajma,  eu nu vad pe nimeni. Ce naiba'?...

-Cine e?  intreb dupa ce aud niste fosnituri si pasi prin jur. Se aud din nou si ma fac sa ma intorc. Nimeni.

-Nu te opri!  Continua sa mergi!  Cel ce de timp trage,  v-a ajunge in timpul trecut!

Din nou vocea asta! Tot ea m-a indemnat sa ies afara...daca nu era ea,  nu stiu ce ma faceam.

Aleg sa ii ascult sfatul si sa-mi vad de drum. 

Lovesc o piatra si imi bag mainile in buzunar. Ma tot gandesc la...

-Alexandry! inima iminsta in loc. Am incremenit.  Acea voce ce-mi da fiori pe sirea spinarii,  acea voce ce ma face sa ma infurii intr-o clipa.

Presupun ca acum a sosit momentul de mult asteptat. 

Imi incordez muschii care ii am si ma intorc catre persoana din spatele meu. Oftez. 

-Morgan.

Harry povesteste:

Ddoua ore.  Doua ore nenorocite eu am plans,  nu am vorbit cu nimeni si nu am facut nimic.

Am stat pe fotoliul pe care a stat ea in prima zi si am privit cereul exact cum facea ea. Era asa atenta la detalii si asa curioasa.

Toti m-au intrebat ce s-a intamplat,  ce am facut sau ce am spus,  dar am ales sa-i ignor. Nu vreau sa vorbesc cu nimeni... vreau sa fiu singur.  Doar eu si gandurile mele.

De cand m-am intors,  ma tot holbez la jumatatea de frunza pe care ea mi-a dat-o. Eu o voi pastra ...nu stiu de ce , dar simt ca inseamna ceva. Ma intreb daca ea o pastreaza.

Am tras cu ochiul si la casa de vizavi a lui Morgan...luminile sunt stinse . Perversu naibii. Sigur ticluieste el ceva acolo , pune el ceva la cale nenorocitul...

Ea oare ce face? Oare se gandeste la mine? Oare deja m-a uitat?

Sunt un idiot stupid ! Sa ma fut!

Imi apuc firele de par si incep sa trag de ele . Imi musc buza si imi strang ochii.

Styles , esti un stricat cu un trecut nenorocit.

-Harry? Trebuie sa vezi asta ! Acum!

Striga Gemma dupa mine. Astia m-au futut la cap doua ore nenorocite. Nu ma pot lasa dracului in pace ? Am si eu problemele mele...

-Harold! striga ea inca o data . Ma ridic nervos si intru in bucatarie unde sunt toti adunati ca la pomana. Lipseste coliva in pana mea.

-Ce dracului mai e ? Nu aveti lumanari la coliva ?

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum