Capitolul46. "-Doar pe tine te am..."

1.1K 59 4
                                    

Cat de fututa poate sa fie treaba asta ? M-am saurat pana in gat sa tin totul ascuns de ea . Imi e dor de vechia Alex . Nu doar pentru sex . 

Imi e dor de zambetul ei nevinovat , imi e dor de ochii aceia care ma priveau pe furis crezand ca nu stiu , imi e dor de mainile ei micute in jurul taliei mele , imi e dor de felul in care imi vorbea , de felul in care facea ca fraza 'te iubesc' sa fie speciala . 

De ce mama dracu' a trebuit sa stric eu tot culcandu-ma cu tarfa de Taylor ? De ce ? Daca magaru si cretinu de Louis nu ar fi sarutat-o pe scena in fata tuturor , nu as fi lasat-o singura pe strazile alea pline de violatori si alcolisti . 

Sunt un prost . Un mare prost care tocmai s-a certat iar cu ea si care a facut-o in toate felurile fie in gand sau scoase pe gura vorbele dure . Ma urasc pentru ca sunt asa si pentru ca nu ma poate ea repara . Si nu va mai avea ocazia sa o faca daca eu o sa continui cu toate rahaturile astea . Daca ea nu isi va reveni ? Daca va ramane asa si asta doar din vina mea? Daca asa va fi tot restul vietii mele ? Chinuit de propria constiinta pentru faptele mele de tot rahatul . 

Sunt stricat. 

Stau ca prostul in pat si privesc tavanul , numarand sipcile de lemn . Cat de jalnic . 

Nici macar nu am curaj sa cobor acolo jos si sa-mi cer scuze ca am fost un mare prost . Pur si simplu nu pot , cerutul  de scuze nu este categoric stilul meu . Sunt obisnuit sa primesc scuze , in nici un caz sa ofer scuze . Doar gandul asta ma face sa vomit . 

Ma ridic in fund si imi duc mainile in parul meu tragandu-mi afurisitele de radacini . Sunt atat de nervos incat ... incat as putea pur si simplu sa o distrug pe fata asta .

Deja ai facut-o. 

-Taci dracu' ! de ce imi injur subconstientul ? Sunt beat cumva ? Nu imi aduc aminte sa fi baut alcool in ultima vreme , am fost prea ocupat cu tot si sunt plin pana in gat de probleme. 

Poate ar parea usor sa ma duc pur si simplu la ea si sa ii vorbesc despre cat de fututa a fost viata mea si cum a schimbat-o ea de cand am introdus-o in ea . Sa ii spun tot adevarul din nou si poate ca ar putea sa isi aduca aminte , dar nu . Nu este totul ca in carti sau filme . Viata bate cu mult filmul . 

Imi e teama ca daca ii voi recunoaste toate greselile facute , ma va parasi si va face tot posibilul sa stea departe de mine . Imi e teama sa nu o pierd si sa raman singur pentru tot restul vietii mele pentru ca nimeni si pe nimeni nu voi introduce in inima mea si voi iubi cum nu am iubit pe nimeni , inafara de ea . De fata mea . 

Alex povesteste: 

Ma simt ca un rahat . La fel cum ma trateaza si el . Pentru el eu sunt un nimic in comparatie cu ce e el...Cum naiba exista asa ceva ? Credeam ca sunt doar povesti de speriat copii , dar sa existe asa ceva macar . 

Nu inteleg absolut nimicdin tot ce se petrece . Cine sunt eu ? Ce sunt eu ? De unde sunt ? Oare am o familie ? Cine imi sunt prieteni ? De ce mi-am pierdut memoria ? De ce se poarta el asa cu mine ? I-am facut oare ceva ? 

Mintea mea se invarteste la fel cum si Harry ma invarteste pe mine dupa vorbele sale . Face totul doar ca eu sa depind de el si sa nupot face nimic singura . Urasc sa priesc ordine . 

Nu mai suport nimic . De nervi trantesc cutitul cu care tai morcovul pe jos si tip ca o nebuna . 

Noe e langa mine si s-a speriat . Probabil se intreaba ce are nebuna de mine . 

-Vai de mine ! Alex , scumpo , esti bine ? Ce s-a intamplat ? intreaba ea bland si isi pune o mana pe spatele meu . 

-Nu Noe . Nu sunt bine . Nu mai inteleg nimic si m-am saturat de toata treaba asta ! De ce nu imi pot aduce aminte de ce am facut in trecut ? De ce ? aproape tip la ea si incep sa plang de nervi si de usoara pierdere . Noe ma ia in brate si imi maseaza scalpul . E asa de linistitor .... 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum