Capitolul37. Gelos -partea a IIa.

1.4K 62 8
                                    

Cat de gelos poate fi baiatu asta , nu a facut decat sa ma ia in brate...bine poate mi-a pus mana din greseala pe fund , dar n-ai de unde sa sti...

Abia l-am tinut ca sa nu mearga dupa el si sa-i traga vre-o doua fara rost...uneori gelozia strica relatii , dar nu si in cazul nostru . 

-Nu ma mai ciupi de fund in halul asta ! strig eu la el , iar catvia oameni isi indreapta atentia asupra mea . 

-Pai ce vrei sa fac ? 

-Sa nu mai fi gelos , ar fi dragut ! 

-Mmm , asta nu se poate ... 

-Sti ceva , lasa-ma te rog in pace , daca nu iti convine asta , mai bine plec... trec pe langa el si nu il mai bag in seama. 

-Nu , stai ! Scuze... imi prinde mana si ma priveste in ochi . 

-Nu a fost bine ce am facut , stiu , dar sunt gelos , ce sa fac...m-am purtat ca un idiot si probabil acum esti vanata...scuze ! ochii sai stralucesc si ma fac sa inebunesc , jur , cum sa nu-l iert . 

-Te iert , dar promite-mi te rog ca nu te vei mai comporta asa ....mai ales in public Harry ! il atentionez.

-Dar si lumea ar trebui sa-si vada de problemele ei...

-Harry ...

-Bine bine...nu mai fac , dar m-ai iertat ? 

-Normal ca te-am iertat . ne-am luat in brate , iar Harry m-a ridicat putin invartinduse cu mine in brate , ma pune jos si ma saruta pe buze scurt . 

Ajungem acasa . Intru bine dispusa pe usa si bum ! Nu vad pe nimeni...jmecher . 

Privesc prin jur asezandu-mi geanta pe canapea , ma trantesc pe canapea si ma descalt de cizmulite , le arunc usor pe jos si ma intind pe canapea fara nici o jena. 

Harry se pune pe un foroliu si aprinde televizorul...sa dea draci, iar telenovela aia de tot rasu , jur ca tai cablu si nu se mai uita la nimic. 

-Harry , inchizi te rog televizorul ? il intreb alintandu-ma putin. Harry se uita la mine si afiseaza o expresie blanda pe fata , dupa care isi inchide ochii si stranba nasul . 

-Nu. spune scurt si se face comod pe fotliu. Oftez zgomotos si imi pun o mana peste fata , mi-o trag repede si imi dau seama ca nu stiu de ce e asa de pustie casa. 

-Harry , unde sunt ceilalti ? 

-Au ramas in padure la 17 km distanta de casa , de ce ? Un cerb cu coarnele mari a prins-o pe Olivia si nu mai vroia sa-i dea drumul , o fi prins drag de ea ...eu nu am mai stat ca m-am plictisit si asa eram ghiftuit dupa doua bufnite si trei caprioare ... spune cu lejeritate in timp ce misca lent dintr-o mana . 

-Oh... spun fara vre-un sens . Ma scol in fund si merg catre bucatarie, deschid frigiderul si in fata imi apare dragostea mea , Nutella . O iau cu mare drag din frigider si merg catre un dulap , scot o lingura si desfac borcanul , ma asez la masa si incep sa savurez dulceata aromata a ciocolatii din compozitie. 

Intra si Harry in bucatarie , se opreste si ma priveste . 

-Ce?! Nu ai mai vazut oameni mancand ? 

-Nu ca tine... chicoteste si se indreapta catre o sticla de Jack Daniels , asta iar bea ? 

-Harry , ce faci ? 

-Stai calma , vreau doar sa-l gust , nimic mai mult. 

-Pun pariu ca dupa ce gusti nu te mai opresti ... ridic o spranceana si il privesc ciudat. 

-Nu prea cred ! isi scoate un pahar dintr-un dulap si toarna in el bautura. Privesc cum o da pe gat si observ cum are tentatia sa mai guste , dar se opreste cand vede ca aproape catsig pariul. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum