Capitolul88. Pasiune †

523 30 13
                                    

Play music!

Ma saruta apasat si umed pe gat in timp ce ma urca pe masa din camera. Incearca sa-mi desfaca corestul strans de corpul meu ,dar fara rost. Isi baga mana pe sub rochia mea si o rupe, aruncanf-o intr-o parte a camerei.
Isi musca buza inferioara in timp ce ma savureaza din priviri. Cu mainile sale fine, trece cu managaieri peste trupul meu semi dezbracat.
Ma saruta scurt. Imi musca buza si scoate un marait excitat. Isi pune o mana pe gatul meu ,iar cu cealalta ma trage mai aproape de corpul lui ce parca ma striga.
Ne sarutam pasional ,iar momentul in care limbile ni se ating intr-un dans jucaus, fluturii din stomacul meu o iau razna.
Imi strange cu putere coapsa si ma face sa scot un geamat ametitor. Ii rup camasa, lasan naturii sa se imprastie peste tot. Abia de nimeresc sa-i deschid cureaua la cata dorinta e in mine.
Isi da singur jos pantalonii si ramane in boxerii lui ce il fac si mai sexy. Imi rupe jarseul cu dres cu tot si trece la sutienul din dantela. Pe acesta ip deschide incet si tachinant, ranjind in timp ce ma joc cu picioruls pe piciorul lui.
-Ma innebunesti..., spune printre respiratiile grele.
Sutienul ajunge unde se afla si rochia ,iar el ma ia in brate cu mainile pe fundul meu ,asezandu-ma in pat.
Imi mangaie picioarele si le saruta pe interior ,apropiinduse tot mai tare de punctul culminant, ceea ce ma face sa imi arcuiesc spatele, dar il ocoleste.
Isi aseaza palmele pe abdomenul meu si parca m-ar devora. Ochii i se schimba intr-un rosu aprins ,iar apele ii curc pe frunte. Sigur nu mai rezista.
Trece cu degetele peste un san si cu privirea catre chipul meu il saruta obraznic si il musca.
-Doamne! , tip eu simtind fiorii limbii lui. Geme si el si brusc imi agata marginea lenjeriei tragand-o in jos pe picioarele mele.
-Cat de frumoasa poti sa fi! , chicotesc si i cuprind cu palmele de obraji sarutandul.
Imi saruta fiecare particica de la sani pana la solduri. De indata ce ajunge acolo se opreste si isi baga doua degete in gura, umezind cu saliva. Trece degetele peste clitorisul meu ,iar eu sunt terminata. Continua sa-l maseze pana ce imi arcuiesc spatele din nou.
-Iisuse! Harry fa-o!, strig eu la el. Vazand cata dorinta am, nu ma mai chinuie si trece la fapte reale. Il ajut sa-si dea boxerii jos, imi ia mana si o pune pe lungimea lui ,indrumandu-ma sa o ating si sa o satisfac.
Scotand un geamat infundat, se apleaca deasupra mea si imi saruta fruntea, nasul, obrajii, buzele.
-Te iubesc ,sti?
-Te iubesc!
Momentul in care intra in mine cu totul ma face sa incremenesc. A fost o orecare durere, dar dupa durere, a urmat placere. Harry m-a luat in brate si asa a continuat pana ambii am ramas fara ragaz. Ambii respiram greu si eram epuizati. Apele curgeau de pe noi, dar ceea ce a contat, a fost pasiunea.


-Harry , esti gata?
-Imediat iubito! Ai imbracat-o pe Ciel?
-Ea e gata si eu , cum facem cu bagajele? Sigur ne vede cineva.
-Le coboram de pe balcon, nu e la o inaltime asa mare.
-O sigur draga , tu nu mai ti cont de cei 20 de metri, hai pe balcon!
-Sarcasmul tau ma omoara scumpo! /
-Uite cum facem, eu su Ciel pretindem ca mergem la plimbare si o sa iesim in fata castelului, tu in acel timp strecori bagajele pe balcon ,bine?
-Pai cum sa nu te iau eu de nevasta?
-Misca mai! Curand vine rasaritul!

Harry nu mai comenteaza si trece la treaba. Eu si Ciel iesim in hol si ne indreptam catre iesirea centrala a castelului. Multi trec pe langa noi si ne saluta, dar fara intrebari, important e sa nu dam peste Iacob.
Avem un plan de a parasi cele Patru Tramuri. Amdiscutat de ceva vreme aceste amanunte si am cercetat ceva in cartile de vraji. Cum mama mea era vrajitoare,am gasit o vraja de a "ingheta" taramurile pentru a nu observa nimeni absenta noastra, una foarte lunga.
Decizia e una importanta ,dar vrem sa ne crestem copilul normal indiferent de ce este acesta. Vrem sa vada adevarata fata a lumii, nu masca cu flori din Calipso su Delfio.
Restul drumului este liber , iar noi profitam de a iesi afara. Cum planuisem ,am ascuns niste lanturi si lacate mari sub o piatra ca eu sa baricadez usa cea mare pana fac vraja de "inghetare". Am dus-o pe Ciel in masina si i-am lasat playlistul sa-l asculte.
Il astept pe Harry cu bagajele si imi pregatesc cartea cu vraja.
-Ciel e in masina?
-Harry, ma bucur ca ai ajuns si tu in final!
-Nu erau 20 de metri , erau 21.
-Logica ta...Hai sa trecem la treaba!
Am asezat bagajele in masina ,iar Harry a pornit motorul ca atunci cand termin vraja sa plecam rapid inainte sa inghetam si noi.
-Iubito, am incredere in tine!
-Multumesc scumpule!
-Bafta!

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum