...........
Dupa ce mi-am sters lacrimile marunte de pe obraz, am iesit din camera cu un zambet care nu era al meu.
Niall si Liam ma priveau, sigur se intrebau daca ticalosul ala mi-a facut ceva.
Eu le-am zambit, acum ei fiind confuzi...Liam s-a apropiat de mine si mi-a privit gatul. L-a atins si la naiba', ma durea.
-Nu tin minte sa fi avut vanataile alea pe gat acum cateva minute! Spune suspicios panandu-si mainile crucis in san.
-Ceee?! No, le aveam de aseara... incerc sa-l mint si cred ca merge. Normal ca nu le aveam, idiotul de Andy mi-le facuse cand era sa ma sugrume.
Niall se apropie si el de mine. Imi atinge obrazul si il mangaie incet.
-Alex?...de ce ai plans? Intreaba mai in soapta sa nu il auda Andy.
-Niall nu am pl ns, sunt doar obosita si deaia! Acum putem merge acasa va rog! Ma plang si il observ pe Andy cum se apropie de noi. Ce dracu mai vrea!?
-Iubito, hai sa te conduc acasa! M-am panicat, dar trebuia sa intru in jocul sau murdar.
-Sigur draga...Niall, Liam ne vedem mai tarziu? Ii privesc sperand un raspuns afirmativ. Din pacate Andy le-a taiat-o inainte.
-Oh nu iubito...noi doi avem treaba diseara!
-T-Treaba...d-diseara!? Ma balbai uimita...nu imi pot inchipui ce ar vrea sa fac eu diseara...sper sa il ajut la teme, sper...
-Pai atunci pe maine Alex! Cei doi se indeparteaza si ies pe usa uitanduse dupa mine in urma. Chipul meu era ceva gen 'Ajutor!.
-Amm, Andy? Cand spuneai treaba, te refereai la t-teme, n-nu?
-Draga, draga, draga...seara asta o sa fie de vis... un ranjet pervers ii fata de prost sa fie si mai prost.
-De cosmar mai de graba... spun in asa fel incat sa aud doar si eu.
-Ai spus ceva? Ridica o spranceana.
-Pfff, ce!? Eu? nu....
-Ma gandeam eu! Tu esti o fata cuminte si vei ramane nu?
-Viitorul este imprevizibil!
-Nu comenta !
-Obliga-ma! Fruntea lui era lipita de a mea, parea nervos.
-Asculta tu la mine mica tarfa... vorbeste printre dinti si imi prinde incheieturile strangandu-le puternic...tu o sa faci ce iti spun eu, ca de nu vei fi intr-un pericol de unde nu vei iesi nici daca Styles imi aduce diamantul!
Imi saruta obrazul si imi face cu ochiul. Cat de jalnic... inghit in sec, iar apoi ma indrept catre usa.
Andy mi-o deschide, nici nu l-am privit in ochii lui de diavol.
Mergeam pe alee linistita pana cand i-am simtit mana murdara pe fundul meu. Il mangaia si apoi o palma dureroasa mi-a ramas imprimata pe el.
-Cum iti per-... degetul sau ratator isi facuse loc pe buzele mele amortite.
-Shhh! Iubito, ce am vorbit noi doi...oftez nervoasa si imi vad de drum...
Nu mai este mult pana vom ajunge la mine. Tot restul drumului am ramas tacuta, Andy ma tinea de mana fortat... chiar nu stiu daca voi face fata atatea luni de zile...cred ca imi voi pune capat suferintei singura.
-Pai aici stau eu...poti pleca, sti?
-Draguta, stiu unde stai. In fiecare noapte te veghez...
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...