Capitolul 13. "Alexandry"†

1.8K 91 2
                                    

Chiar că am avut un coşmar... deşi am câteva nelămuriri...

Spiritul ăla, nu părea a fi creat de mintea mea...cum să inventez eu aşa ceva!?

Ştiţi ceva, eu împrumutasem acum ceva vreme o carte...oare unde oi fi puso, cred că mama a făcut curat în cameră.

Îmi este foame, bine că Harry a mers să facă micul dejun...poate am timp să caut cartea.

Aşa, ia să vedem... am o mică bibliotecă, îmi place să citesc cărți interesante ca şi"Căutănd.o pe Alaska de Jhon Green " , Sub aceeaşi stea tot de el.... am citit "Fluturi" , "Invitație la dans " şi multe altele...dar se pare că nu o găsesc pe asta...

-Hey Alex, ce cauți?

-Harry... căutam o carte, dar nu o găsesc...

-Ocauți cumva pe asta? Istoria vampirilor...interesant...

-Da, sunt pasionată de chestii ciudate...

-Ciudate zici...cartea e bună, am citito!

-Când?

-Aseară când ai început să mă strigi în somn...

-Nu.i adevărat, nici nu ştiu cum te cheamă!

-Bine, atunci am să plec, fiindcă nu te cunosc...

........

-Ăăăm, Harry?! Mi.e foame...

-A da? Mă iei în brațe?

-De ce....

-Pentru că îți place...

-Ai dreptate, vino încoace!

Ador să îl iau în brațe....să.l strâng de parcă ar fi ultima oară şi să îi spun cât de mult ţin la el... ador să fac asta, la fel cum îl ador pe el...

-Harry şti că te iubesc, dar mă strângi foarte tare şi abia mai respir...

-A da, scuze! Mergem jos?

-Dea, mi.e foame...

-Ştiu, îți aud stomacul cum plânge...ue ue ue!

-Taci din gură, stomacul meu nu face aşa.... ok?

-Ghior ghior ghior!?

-Harry, la masă!

După ce am terminat cu stomacul meu, am coborât la masă...mmm, a făcut...a făcut...ce a făcut?

Parcă sunt clătite, parcă nu....

-Ce sunt alea?

-Păi să zicem că am încercat să fac clătite ca Olivia, dar am eşuat...

-Nu pot să te mint, aşa e...lasă gătitul în seama ei!

-Dea , asta am să fac...

-Dar hey, miros bine, poate au gust bun....mmm, aşa e! Sunt chiar bune bune!

-Pe bune, ia să văd.......hai mă că mă pricep, ce mai!

-Că tot am adus vorba de gătit, oare ce face Olivia, nu am mai vorbit de mult....

-Chiar nu ştiu...

-Mbine, hai să mâncăm!

Ne.am aşezat jos şi am început să mâncăm....erau bune, dar arătau groaznic...
După juma de oră:

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum