Capitolul2. Întâlnirea †

3.3K 136 5
                                    

După ce ne.am hotărât să mergem la Mecc, ne.am oprit în faţa unui magazin cu haine splendide... nu mă refer doar la rochii, sunt drăguţe, la fel şi pantofii... dar prefer să mă simt comod într.o pereche de tenişi, nişte blugi şi un tricou/bluză/plovar lejer, poate unii înțeleg.

- Ţi.am zis că în seara asta am întâlnire cu Harry? eram destul de jenată după ce i.am zis Oliviei că nul plac...

-Ăhă....stai, ce??!! normaaal, fiind atenta la pantofi cred şi eu că a fost surprinsă...

-Ştiu că am zis că nu.l plac, dar oamenii se schimbă şi părerile la fel! Hihi.... i.am zâmbit prosteşte şi ea a râs...

-Bun, dacă ai fi vazut ce faţă ai făcut, sigur ai fi râs şi tu de tine!!! Reacția ei era schimbătoare...îmi place!

-Intrăm puțin... să ne uităm?

-Sigur, de ce nu... trebuie să îți iei ceva pentru întâlnirea cu Herry cel înalt, cu ochii verzi de jad, cu parul vâlvoi ce....

-Wow wow wow! Opreştete că mă faci să vărs!!!

-Glume.am şi eu!...

După ce am terminat cu "glumitul" , am decis să intrăm puţin, doar puțin, că doar întâlnirea e la 8 ...

Magazinul e destul de drăguț, în genul meu, chiar merge...

- Hei, Olivia uite ce tenişi!!!

- Mââ, drăguți şi mai sunt şi la reducere. Hai cumpărăi!!!

- Uşooor, am nevoie şi de blugi rupți şi o cămașă de blugi şi un maieu alb ca să meargă cu teneşii roşii!!!

- Da da, prea multe detalii, hai la fapte...

Nupot crede că am găsit tot ce.mi trebuia, mă bucur..... că o să arăt bine...

- Of, dar nu mai avem timp şi de Mecc, trebuie să mă pregătesc.... eram tristă şi lihnită.

- Nu.i nimic luăm la pachet!

- Neah, cred că.ţi iei tu, eu o să mănânc la întâlnire.

- A da, dar lasă, hai la tine să te pregătim!

- Bine! Mersi că mă ajuți!

- Orice pentru prietena mea. 

A sunat aşa de drăguț... mă bucur că o am pe ea...

***

Am ajuns acasă, ne.am dus drept în camera mea.

- Fugi la duş până pregătesc eu tot.!

-Bine bine....

M-am băgat sub duş. Apa caldă se scurgea pe pielea mea, ca o ploaie de vară. Era aşa de relaxant, sub duş îmi place să gândesc... multe chestii....

Mbine, nu pot sta prea mult sub duş, mi se va zbârci pielea, îh, urăsc asta...

- Alex! Hai odată, ce faci? Era cam plictisită Olivia.

- Uite baie, ce să fac, tu? Aveam chef de miştouri, dar nu era timp.

- Fără miştouri că întârzii! părea iritată, hai să nu o supăr...

Am ieşit cu prosopul pe mine.... desigur ca aveam lenjerie, oh da ... nu port sutien, prefer bustierele...

- Stai pe scaun să.ţi fac părul şi să te machiez...

- Stai aşa, machiat? No no, poate puţin rimel, dar nimic mai mult!!! Urăsc machiajul, de ce să te machiezi când ai un ten aşa frumos dat de mama natura...

- Bine prinţeso! .... ce zici de nişte bucle simple?

- Da , drăguț! Îmi place...

Timp de două ore am stat la aranjarea mea... Asta chiar mi.a plăcut, m.am simțit ca o prințesă, cum a spus Olivia.

Mai e puțin şi trebuie să ajungă şi Harry.!

- Opera mea de artă! Eşti superbă Alex, uită.te luțin la tine...

- Wow, sunt...frumoasă? Cum ai făcut asta? Eram destul de uimită, eu nu sunt o persoană care se consideră frumoasă...

- Foarte amuzant Alex.! Eşti frumoasă, nu uita asta! Acum du.te jos, am auzit o maşină. Ține minte, nu bombănii, vorbit urât sau alte boacăne., priceput?

- Bine fato...

Am coborât jos, era să cad pe scări de emoţii, de ce oare???

Iată şi capitolul 2 , ştiu că am zis că postez mâine, dar nu m.am putut abţine... să aveţi o seară frumoasă! <3

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum