Ioi ! Am ajuns si la capitolul 50 . Chiar nu-mi vine sa cred ca am putut ajunge la un numar destul de mare cu niste capitole asa simple . In orice caz nu ma opresc prea curand , sunt multe lucruri de scris si cu multe detalii care vor face cel putin peste inca 60/70 de capitole sper . Cu fiecare capitol ma apropii de revenirea memoriei lui Alex si asta nu mai dureaza mult .
A trebuit sa umblu prin niste capitole anterioare sa extrag cate ceva pentru un capitol viitor si am gasit extrem de multe greseli de scriere si exagerari ale cuvintelor ce ma fac sa ma jenez fata de voi . Nici nu stiu cum am putut sa fac asa de multe chestii stupide si imediat ce cartea se va incheia , o sa iau fiecare capitol in parte la corectat si ajustat . Ierta-ti-mi stangacia de mai de mult.
Fara alte cuvinte , capitolul . Lectura placuta.-Harry ? Vi la un pahar de Tequila ? Zayn articuleaza prost . Clar e beat .
-Nu, mersi. il refuz si as vrea sa merg in camera mea si sa sparg o veioza sau ceva , dar nu o voi lasa singura cu astia , mai ales acum ca Zayn e beat si se poate scapa la o poveste din trecut care nu mi-ar face placere sa o auda ea . Prefer sa satu aici si sa indur .
-De ce nu , frate ? Ce s-a intamplat ?
-S-a intamplat ca nu mai beau , nu mai sunt acelasi .
-Vad si eu asta... intervine Gemma . Ii arung sageti din priviri si aleg sa nu fac un comentariu vulgar asupra ei . Pana la urma e sora-mea.
-Da , Harry nu mai bea de ceva vreme si cred ca ii face bine . Alex ma apara si ma simt protejat de ... ea?
Da.-Ma bucura acest fapt . Tu ce ai mai facut ,Harry ? intreaba Olivia. E o asa mare bagacioasa , sigur de la ea a molipsit-o pe Alex .
-Nimic special .
Infara de faptul ca m-am intalnit cu cel mai al dracu dusman al meu , am aflat ca varul meu lucra mana in mana cu el , nu mai vreau ca ea sa isi aduca aminte de ceva mai mult din trecut si nu am mai baut un gram de sange de aproape o saptamana. Adaug in capul meu .-Cum nimic special ? Spunele despre compania pe care vrei sa o deschizi . ma indeamna Alex si jur ca mi-as da o palma pste fata daca nu erau ei aici . Trebuia sa deschida ea gura si sa le spuna de singurul meu proiect din viata.
Vreau sa deschid o firma de protectie a martorilor si nu numai . O sa am nevoie de extrem de multe aprobari ca sa ocup cladirea de hartogaraie din NY si sa o transform in cel mai extins sediu de protectie , asta suna destul de complicat , dar nu si pentru mine . Am destul de multe relatii prin jur si ma ajuta cu mare placere . Am incercat sa dau de tata , el era cel care se pricepea cel mai bine la toate foile si semnaturile astea , dar e de negasit si imi fac griji in privinta asta . Imi e de ajuns ca Moegan o vrea pe Alex , daca se atinge si de familia mea nu stiu ce ma fac .
Sincer nici nu stiu de ce i-am spus ei despre planurile mele . Probabil am vrut sa fim mai deschisi unul cu altul si sa ne spunem mai tot , dar nu m-am gandit ca or sa vina ei si ea le va spune ceva ce am eu in cap .-Companie ? Ce fel de companie ?
-Filme porno... mormaie Sebastian . L-as lipi de peretele ala fara grija , dar invat cum sa-mi stapanesc furia .
-Daca as face asta , tu ai fi actorul principal din filme . il tachinez si ii ranjesc satisfacator.
-Ha ha.
-Haide , Harry . Ciripeste.
-La dracu'! Nu e treaba voastra ! ma rastesc eu la ei ridicandu-ma de pe fotoliul meu .
-Harry! ma cearta Alex . Nu. Nu si de data asta . M-am saturat ca toata lumea sa-si bage nasul unde nu le fierbe oala si sa-mi strice mie planurile cu absolut orice fac . Am nevoie de spatiul meu si de timpul meu .
Stiu ca nu ar trebui sa plec de langa ea chiar acum, dar ma simt scos din pepeni si pentru binele tuturor, merg sus in camera mea. Probabil ca ea ma va urma, dar nu ma deranjeaza. Chiar vreau sa vina dupa mine si sa ma intrebe ce am si de ce am reactionat asa.
Am nevoie de ea mai mult ca oricand.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...