Capitolul31. Rapita

2K 67 0
                                    

Nu ma puteam misca din loc , as fi vrut sa fiu in alta parte la acest moment. Nu stiu cum voi mai iesi din acest calvar de toata frumusetea .

Cu arma aia indreptata asupra mea , nu pot nici macar sa suflu , imi e teama si o recunosc , recunoasc ca sunt fara aparare chiar daca ceilalti or sa lupte impotriva nenorocitului de Andy , insa cred ca sansele sunt slabe sa-l infranga .

Vad cum isi lasa arma in jos si ranjeste ca un ticalos , se bucura din plin de toata adrenalina si toata teama mea ce o eman si se poate simti de la kilometri distanta .

Harry imi arunca o scurta privire si imi sopteste ceva in asa fel incat sa-l aud doar eu .

-Sa nu-ti fie teama.... imediat ochii imi sunt inundati cu lacrimi de teama , nu puteam sa-mi opresc teama care pur si simplu nu imi dadea pace . Il privesc iar pe Andy si vad cum le face semn celor care erau cu el , sa treaca la treaba .

Unul dintre ei s-a miscat rapid si ajunsese in spatele meu , m-am speriat atat de tare ca am cazut jos si cred ca mi-am scrantit glezna.

Era cat pe ce sa sara pe mine si sa ma ucida daca Zayn nu intra in el si-l punea jos, i-a dat doi pumni in fata ca sa-l ameteasca dupa care i-i-a rupt capul...incremenisem de imaginea ce o vazusem, capul sau era indreptat catre mine, ochii sai inca erau deschisi si parca m-a priveau, din acel rosu intens, tot ochiul s-a transformat intr-un negru patrunzator... bun, piele de gaina.

Incerc sa ma ridic de jos, dar slabe sanse...ma impiedic si ma indepartez de ceilalti. Il vad pe Harry cum se bate cu unul dintre ei, e mai puternic de cat pare, l-a prins pe Harry in asa fel incat sa-i poata rupe capul, am tipat vazand asta... Sebastian isi intreapta atentia catre mine si dupa catre Harry. Imediat il izbeste de perete si ii frange gatul, din atru au mai ramas doi.

Harry cade pe podea si isi tine mainile la gat, gafaie in continu, iar apoi tuseste urat. Ma priveste si incearca sa isi revina, Sebastian il ajuta sa se ridice de jos.

-Harry, te doare ceva?

-No, tocmai era sa fiu decapitat , dar nu iti face griji sunt bine! ii spune sarcastic lui Sebastian.

Harry vine catre mine usor.

Restu ii vad cum incearca sa ii rupa capul matahalei ce era cu Andy, dar stati...unde e Andy? Asta nu e de bine.

Harry se lasa jos langa mine si imi prinde mana in a sa, isi trasneste capul, dupa care m-a ajuta sa m-a ridic.

-Au! Spun incet si strang ochii.

-Te doare ceva ? ma intreaba ingrijorat.

-Glezna... ma aseaza pe un scaun si isi duce mana la glezna mea.

O maseaza putin, dar imi trag usor piciorul din cauza durerii insuportabile. Cred ca este scrantita rau, oftez, apoi imi duc privirea catre ceilalti.

-Cand au terminat asa de repede? Il intreb pe Harry acesta ridic nd din umeri. Harry se indeparteaza de mine si se duce alaturi de ceilalti. O i-a pe Gemma in brate si ii saruta fruntea.

-Sunt mandru de tine! Ii spune, iar aceasta schiteaza un zambet frumos.

-Ne-a dat batai de cap asta, cred care are peste suta de ani de i s-a rupt capu asa de greu! Spune Zayn in timp ce isi sterge fruntea usor transpirata. Ceilalti rad si se bucura de victoria castigata.

-Sper ca ala care arde in flacarile imense este Andy! Spune Harry ranjind si privindu-i pe ceilalti increzator. Expresia i se schimba atunci cand ceilalti tac din gura si privesc frustrati .

-Unde e Andy? Mai intreaba el serios de data asta.

-Pai vezi tu...incepe Olivia sa vorbeasca...

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum