Hello ! Ce mai faceti ? Cum mai sunteti? ...nu stiu ce-i cu mine , sunt bine dispusa si presimt ca acest capitol va fi plin de emotii si suspans dat find faptul ca sunt bine dispusa...
Pai hai sa nu o mai lungim si sa trecem la capitol .*Lectura placuta*
Cred ca azi e ziua in care imi voi pierde capul . De ce ? ... Morgan , nimic mai mult .
Se uita la mine incruntat si merge pe trecerea de pieton sigur pe el , asta ma inspaimanta , sunt mai mult ca sigur ca el a venit aici pentru acel congres si sunt 100% sigur ca mi-o iau rau de tot , eu nu ii pot face fata lui , mai ales ca este primul vampir al timpurilor , si daca mai afla ca Alex e si ea aici sunt ras si daca va sti ca are memoria pierduta sunt ars .Stau pe loc de parca nu ma pot misca , ma simt blocat , lipit cu picioarele de pamant , ceva ma retie. Morgan se apropie mai mult de mine si brusc se opreste , ma studiaza din cap pana in picioare si isi intinde o mana .
Eu chiar nu stiu ce sa fac , ce vrea ? Sa dau noroc cu si sa uit de absolut tot ceea ce vroia sa-i faca scumpei mele Alex ? Nu nu , asa nu merge...-Ei haide Harry , doar nu ma lasi cu mana intinsa ...
-Amm , M-Morgan ? Ce vrei de la mine ? il intreb balbaindu-ma.
-Dar ce ai patit tinere ? Zici ca l-ai vazut pe necuratu !
Pai sta chiar in fata mea , ce sa mai...
-Nu , scuze... dau mana cu el si nu stiu mai exact ce sa-i zic .
-Ce te aduce prin micul asta oras ? intreaba el calm si sunt destul de surprins , sunt sigur ca mintea lui de drac ticluieste ceva .
-In vizita la niste rude . il mint si incerc sa para real . Ai crede ca daca e primul vampir ar avea puteri miraculoase de a citi si ganduri , dar nu-i adevarat , el are doar rangul si puterea impresionanta si cu siguranta de neinvins daca unul din familie nu se opune de aici si planul meu cu Alex , dar treaba se cam strica din cauza celui de al doilea plan...ah , mor .
-Bun , presupun ca vi si tu la congres , nu ?
-Oh nu , este doar pentru cei cu varsta de peste 300 , eu am doar 121...
-Eh , esti tanar in toata firea , bucurate de tinerete !
-Cam asta fac... bun , totul devine din ce in ce mai stupid si mai penibil .
-Uite , eu nu am venit cu ganduri rele...te-am vazut si nu stiu de ce nu mi-a venit in minte sa iti rup capul...probabil ca ura aceea pe care ti-o purtam a disparut cu totu .
Asta chiar e un drac , ma minte in fata . Cand eram la castelul din Transilvania un servitor i-a adus in loc de ceai o cafea amara , s-a enervat atat de tare incat i-a turnat-o in cap , i-a tras doi pumni zdraveni , iar apoi i-a rupt capul urmat de cuvintele " Eu tin minte pe tot si toata lumea!" , deci e clar ca minte ...ce naiba , ii citesc si gandurile .
-Aham...si cum ramane cu razbunarea ta ? acum ma refeream la ea.
-Pai am incetat sa o caut pe biata mea copila...daca as gasi-o as face tot posibilul sa o pot readuce la ea acasa , unde ii este locul !
Aha , adica in cavou sau ce ? Tataie , este evident ca minti cu nerusinare . Tu nici o data , dar nici o data nu ai lasa o treaba neterminata si asta o stiu din propria experienta ! Vampirul asta se gandeste la tot felul de dracovenii...
-Imi pare rau de ea , nu am mai vazut-o cred ca de un an...
-Nu-i nimic...stiu ca nu voi avea mostenitori care sa preia tronul .
Mostenitori ? Preia tronul ? ..care , ala de la baie ? esti un insetat de sange si putere , ai 2000 de sclavi in tot castelul ala blestemat si nu ai vrea ca nimeni dar nimeni sa iti atinga tronul tau jegos .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...