Nu stiu unde s-ar fi putut duce. Stau nemiscat cu Olivia pe scari si privim tenti incaperea tacuta. Pana si cei din bucatarie au tacut dupa ce m-au auzit pe mine ca ea nu mai e in casa.
-Harry, unde e? Zayn intra in sufragerie si sta langa usa privind ingrijorat zona. Gemma vine si ea la fel de frustrata. Daca ea este inca prin preajma ne-ar putea lua pe unul din noi prin sur rindere si ne-ar rupe capul. De ce? Pentru ca orice vampir incepator are acea adrenalina in el si isi doreste sa faca o victima indiferent de ce este si ea fie imi va rupe capul mie, fie ii va suge sangele unei vaci din apropierea unui ferme de aici.
Nu vreau sa fac miscari bruste, nu sti de unde poate aparea...cel mai mult ma ingrijoreaza faptul ca ea detine puteri grele de stapanit, imi este teama sa nu pateasca ceva...
-Olivia, du-te sus dupa o bluza. Zayn insoteste-o , nu vreau sa riscam...
Cei doi se conformeaza si merg sus.
-De ce ai risca ceva? E doar Alex a noastra, nu ar face rau nimanui. O apara Gemma. Sunt multumit ca o apara, dar in momentul asta ar trebui ca ea sa se apere pe ea.
-Gemma, Alex nu ar face rau nimanui intentionat, dar cat este ceasul?
-23:56 , ce legatura are ?
-In patru minute trece ultima etapa si ce crezi ca urmeaza apoi ?
-Sete de sange si putere...
-Asa e si ce trebuie sa facem noi in momentele astea ?
-Sa tinem de sase?
-Si asta , dar si s-o gasim inainte sa o faca altcineva daca sti la cine ma refer. Plus ca mai este si in bustul gol si jur ca daca cineva se holbeaza la ea , il strangulez !
-Harry , eu sunt fata. Daca trebuie sa strangulezi pe cineva , acela ar fi Zayn sau poate Sebastian sau Niall...ori Liam. Hmm , nu am mai auzit ceva de Niall sau Liam , oare sunt bine?
-Iti faci griji pentru cine nu trebuie , Niall m-am vazut acum cateva zile cu el , iar de Liam nu stiu nimic. in momentul asta nu imi pasa de nimeni altcineva inafara de ea. Unde e? E bine? Ce face?
Merg cativa pasi marunti prin sufragerie si observ ca patura e cazuta pe jos. Ma aplec dupa ea si o duc catre narile mele. Nu a plecat de mult timp, este inca prin jur, ii pot simti mirosul ei dulce si schimbator. Daca acum si-a recuperat puterile, oare si-a adus aminte si alte lucruri? Adica absolut tot ce a fost in trecutulei...ma tem. Ma tem pentru ca stiu ca daca isi va aduce aminte de absolut tot ce i-am facut, ma va parasi. Stiu asta.
-Nu a plecat departe, urma ei este recenta! O anunt pe Gemma care sta si priveste intr-o directie tinta.
-Gemma? incerc sa o readuc la normal fluturandu-i o palma prin fata. -Gemma, raspunde pentru numele lui Dumnezeu!
Ea isi ridica o mana si arata cubdegetul aratator intr-o directie. Curios ma uit in acea directie si abia acum imi dau seama la ce se refera.
Cum de nu m-am gandit la asta? Usa verandei este crapata, iar perdeaua flutura incetisor...ma gandesc. Ar putea fi de cealalta parte a usii aceleia. Sigur ca e acolo, uneori sunt asa un idiot. Nu uneori, ci mereu...
Constiinta stupida.
-Stai aici. ii spun Gemmei departandu-ma incetu' cu incetu'. Poate fi foarte incapatanata si irascibila in clipa asta, ma poate ataca fara probleme, este mult mai uternica decat mine in orice caz.
Deschid usa mai mult si departez perdeaua ce flutura in fata mea. Fac un pas afara si vantul taios imi atinge chipul demonic. Este 00:00 deoarece cerul nu mai este cu acea naparca fumurie si afurisita. Nu imi vine sa cred ca au trecut deja trei zile de haos, doar eu si ea stim prin ce chinuri am trecut in astea trei zile de cosmar. Tipete, dureri si sange...mult sange. Nici in astea trei zile nu m-am hranit, sunt slabit rau.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...