Din cate stiu , Gemma este sora mai mica a lui Harry si acum aflu ca Andy a rapito doar ca sa-i faca rau lui Harry ca de alt ceva nu este in stare dracul acela.
Imi este asa de greu sa il vad pe Harry in situatia asta...nu stiu ce sa fac , ce sa-i spun sau cum sa-l iau .
Il privesc lung si vad cum obrajii lui sunt uzi cu lacrimi care in se scurg din marea ochilor de zmarald... buza ii trebura si nu poate sa scoata un cuvant.
Ma apropii de el si incerc sa-l iau in brate cu toate ca mainile ma dor ingrozitor de tare . I l cuprind usor si tresar atunci cand una dintre rani este atinsa de el , chiar ustura .
A inceput sa planga mai tare , m-a strans tare in brate afundandu-si capul in parul meu .-Harry nu mai plange, daca tu plangi o sa plang si eu ... ii spun cu o voce mica , acesta departandu-ma usor si privindu-mi ochii , si-a sters o lacrima care era sa cada si a inspirat adanc , s-a mai linistit.
-Nu , tu nu trebuie sa mai versi o lacrima de acum inainte , bine draga mea ? Eu nu plang , mi-a intrat ceva in ochi , atata tot... incearca sa mai ridice moralul cu un zambet fals . Eu ii zambesc sincer si ii sarut fruntea cu grija . -Te dor ranile ?... ma intreaba si m-a ia cu grija in brate .
-Foarte putin... incerc sa-l mint .
-Sti ca nu iti merge cu mine , iti simt durerea... spune si chicoteste usor .
Intrand pe usa de la intrare o vad pe Olivia cum butoneaza telefonul...incearca sa dea de tatal lui Harry . Zayn coboara scarile butonand telefonul si cat pe aci sa cada in nas .
Imi fac capul comod pe pieptul dur al lui Harry si imi inchid ochii .-Vrei sa dormi iubito ? ma intreaba aproband eu usor din cap . -Pai hai sa te duc in dormitor ca sa fie mai liniste . propune el , a incercat sa se ridice , dar nu i-am dat voie.
-No..spun usor ... vreau sa stai aici cu mine si sa dormim amandoi , te rog..
-Oh bine , fie...pune capul la loc si culca-te , eu voi fi aici sa te veghez...
In scurt timp am adormit , sau nu , inca auzeam ce vorbesc ceilalti , dar nu puteam sa ma ridic sau nu vroiam sa ma ridic ...
-Harry , esti ok ? il intreaba Olivia si simt cum se aseaza pe canapea langa noi.
-Imi tot fac griji pentru Gemma...daca nenorocitul ala ii face ceva ?
-Linisteste-te , Gemma nu va pati nimic , Andy te vrea pe tine , nu pe ea , nu te-ai prins ? Daca o vei cauta , te va rapi si iti va frange gatul intr-o secunda...
-Nu m-am gandit la asta...poate ca ai dreptate . am auzit tot ce au vorbit pana acum , cred ca Olivia are dreptate , poate ca e doar o capcana si poate ca Gemma e bine.
Suna cineva la usa .
-Nu , stai jos Olivia merg eu.. Harry se ridica si ma lasa cu capul pe o perna moale.
Merge ravid la usa si o deschide rapid .-Vereee ! aud pe cineva cu o voce mai groasa.
-Paaa ! Harry tranteste usa cu putere si se aseaza din nou pe canapea .
-Cine era Harry ? il intreaba Olivia.
-Nimeni ... apoi tace din gura .
Usa se deschide din nou , iar eu ma trezesc brusc speriata . Privesc spre usa si vad un barbat bine facut , brunet cu ochii albastri cum statea in tocul usii.
-Eu sunt "nimeni" , Harold ? intreaba si schiteaza un zambet misterios pe fata.
-Sebastian , de ce ai venit ma rog ?! ridica putin tonul Harry .
-In loc sa-mi multumesti ca ti-am adus pe cineva tu ma tratezi ca pe o javra...
-Despre ce tot vorbesti ? intreaba Harry confuz dupa expresia fetei lui.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...