Capitolul34. Lucrurile se schimba

1.4K 60 5
                                    

Imi pare rau ca nu este un capitol lung,  dar sa stiti ca acum scriu de la nasii mei.  :))) Sa-mi traiasca nasii ca sunt minunati. 
Si acum capitolul 34. :D

M-a bucur extrem de mult ca am ajuns acasa,  langa Harry.

A trecut o luna de la acel incident.  Am petrecut Revelionul in afara orasului la o cabana din munti,  a fost superb,  mai ales ca Harry si cu mine am avut o noapte de vis. 

M-am simtit si rau in ultima vreme...nu stiu,  poate o fi un virus in aer si na, asta e. 

Iubesc ca acum suntem impreuna si uniti ca o familie.

Acum este 07:03 dimineata,  suntem pe la sfarsitul lunii ianuoarie,  zapada s-a mai topit fara si caldura isi face usor usor aparitia.

Harry inca doarme,  iar mie imi este foarte foame...imi ridic capul de pe perna si in fata dau de carliontii intunecati ai sai,  un zambet mic am fisat.  Incet,  incet m-am ridicat din pat,  nu am vrut sa-l scol e el,  am iesit din camera si pe hol dau de Olivia. 

-Neata... murmura  , si trece pe langa mine obosita.

-Neata si tie Oli ! Eu sunt mai obtimista.

Nici macar nu am observat ca sunt intr-o pereche de boxeri negrii si un simplu tricou alb...

Cobor scarile in lene si dIntr-o data niste crampe apasatoare imi macina dureros stomacul.

Imi duc mainile la burta si m-a asez pe o treapta,  strang ochii si parca durerea trece instantaneu.  M-a sprijin de bara si m-a ridic incet.

Ajung in bucatarie si deschid frigiderul.  Mmm,  inghetata,  ioi si pizza! 

Am in ultima vreme o gramada de pofte.  L-am trezit pe Harry la 3 dimineata sa se duca sa-mi cumpere inghetata de capsuni. Era iritat si asta m-a facut sa rad de el. 

M-am asezat la masa si sincer nu stiam ce fac. 

Sebastian intra in bucatarie si m-a priveste ciudat. 

-Ce-i,  nu ai mai vazut oameni? 

-Ba da,  dar nu care man nca pizza cu boia iute si inghetata de capsuni...

-Oh asta?  Niste pofte straine pentru mine... 

-Ok... spune simplu si scoate din frigider o cutie cu lapte si iese din bucatarie. 

Imi continui mas .in liniste,  dar nu prea mult ca cineva m-a intrerupe .

Era Harry,  do mne e asa de somnoros si de dragalas cand casca,  trece pe langa mine si nici nu m-a observa la cat de somnoros este.  Se aseaza pe un scaun si se uita la mine confuz,  oh mama,  imi vine sa-i sarut buzele sale moi si rozalii.  Ochii ii stralucesc si in suflet imi aprind o flacara ce presimt ca o sa arda etern.

-Neata iubito! Spune cu o voce optimista. 

-Neata iubitule! 

-Ce-i cu aia?  Stramba din nas si indica catre pizza cu inghetata.

-Oh,  ceva...ceva.  aproba din cap si isi trece o mana prin par.  Isi aseaza capul pe masa si pufneste. 

-Iubito,  noi de cand nu am mai facut sex? 

-De ceva vreme...

-Hai s-o facem!  Spune direct si apare brusc in fata mea,  imi prinde soldurile si m-a pune pe masa din bucatarie.  Am simtit un fior atunci cand si-a lipid buzele de gatul meu.  Din pacate nu am putut savura momentul...crampele au devenit mai puternice,  am icnit de durere,  Harry s-a departat incet de mine,  mi-a dat parul dupa o ureche si mi-a ridicat barbia. 

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum