WTF! Nu pot sa cred ca asta e capitolul 72...va da-ti seama ca mai sunt doar 38/39 de capitole pana la finalul fericit ? o.O Sunt asa mandra si trista...
Play music! ^_^
"Te iubesc.." i-as fi spus , dar ma tem ca nu o sa aud "Si eu.." ca raspuns. Am tinut-o toata noaptea in brate pana cand a adormit linistita pe pieptul meu . As mai fi privit-o inca 1000 si 100 de seri la rand cum doarme...e ca un inger as putea spune ... hmm , dar atunci cand faci sex cu ea devine o bestie ! Doamne ce gandire de retard mai am . Stapaneste-te Harold! Fata este ranita si slabita , iar tu te gandesti la scarbosenii...
Alex povesteste:
Simt ca nu ma pot misca si simt ca ceva greu ma tine in loc. Lumina diminetii imi desteapta ochii si aproape ca ii orbeste . Privesc catre geam si ma bucur in final de cerul senin oferit de natura . Seara trecuta ca fost un chin pentru mine si simt ca as putea sa ma dezmembrez in orice moment .
Pielea ma ustura , iar gatul parca ar vrea sa fuga . Intr-un cuvant simt "durere".
Imi rasucesc putin capul intr-o parte si imi dau seama ca nu sunt la mine acasa. Camera asta este mult mai mare si mai frumoasa , iar patul asta e prea confortabil sa fie al meu .
Abia acum observ mana ce ma tine in loc si sta infasurata in jurul taliei mele. Trebuia sa fie el Doamne?
Incerc sa ma ridic in sezut , dar din nefericire nu pot . Mamutul asta de pe mine este mult prea greu si mult prea somnoros sa o faca .
Il misc putin sa se trezeasca , dar tot ce primesc este mai multa presiune asupra taliei si niste gemete rastalmacite .
-Harry? Te dai te rog frumos de pe mine cretinule ? incerc sa-l rog frumos . El isi deschide un ochi si ma priveste fix pe mine , se incrunta putin , dar tot nu imi da drumul.
-Asa ma rogi tu frumos , printesa? spune cu glasul lui ragusit de dimineata. Inainte il adoram ... poate ca si acum putin , dar doar putin.
-Nu pot sa respir si esti greu ca un tanc de armata ! ii spun in fata si ma bosumflez.
El ofteaza zgomotos si dezamagit si imi lasa plamanii sa respire. Ma ridic in sezut si imi trec mana prin parul dezordonat. Nici nu ma mir , doar am fost izbita de toti peretii aseara .
Imi sterg fata cu palmele si oftez de oboseala . Simt cum ceva imi trage tricoul pe care sincer nici nu stiu cum cum a aparut pe mine , si ma intorc din senin vazand mana lui Harry cum se joaca cu margine tricoului . Si el avea un tricou ca cel de pe mine . Negru, mereu negreu.
-Tu mi-ai pus tricoul pe mine? intreb si il aranjez putin pe mine.
-Aham...doar nu voiai sa te las in sanii goi , cred ca as fi facut un viol de toata frumusetea .
-Mi-ai vazut sanii ?! intreb socata si rusinata. Obrajii mi se innrosesc , iar mainile mele se aseaza crucis in san.
-Doar putin ! arata cu degetele semnul de putin si face o fata de copil mic. Eu ma incrunt suparata si ma trantesc pe spate intorcandu-ma cu spatele la el.
-Oh haide! De parca nu ti-am mai vazut sanii Morgan ! spun revoltat. Stiu ca i-a mai vazut , dar nu voiam sa-i mai vada.
-Si Alex? Poti te rog sa nu te mai impingicu fundul in prietenul meu , te rog? E foarte torturant... se plange , dar eu fac din potriva mai rau si ma imping mai mult . Pe chipul meu un ranjet diabolic rasare si imi ascund fata in palme stiind ca ii ating lungimea.
-Gata! Deci m-ai nenorocit femeie! chicotesc si iau decizia de ai da pace prietenului sau.
Ma rasecesc cu fata in sus si privesc tavanul care pare foarte interesant pentru ambii dintre noi . Nici eu si nici el nu facem vreo miscare sau scoatem un sunet .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...