-De la capat. am spus si toti ma priveau mirati. Poate se gandesc ca am inceput sa delirez deja de la plecarea ei ...poate ca e asa . Mai privesc inca o data cutitul si il insfac aruncandu-l cu putere in peretele din fata mea . Norocu' aluia care nu a fost tinta mea. Cutitul s-a infipt adanc si nici ca s-a mai miscat de acolo . Gemma s-a dus catre el incercand sa-l scoata , dar fara sanse. Puterea pe vare p am cand sunt nervos este infinita , nimeni nu ma poate opri indiferent de situatie . Nimeni inafara de ea .
-Harry frate , ce ai ? intreaba Zayn incrijorat. Pufnesc si iau un loc la masa.
-Nu am nimic , ma simt perfect , iar cutitul ala de acolo nu se clinteste pana nu ea revine langa mine , va e clar ? spun calm si fara sa tip. O voi aduce inapoi indiferent cat de mult o sa dureze , ea tot a mea ramane si eu tot al ei raman . Pentru totdeauna printesa mea...
Toti ma aproba , dar o vad pe Liv incrundanduse. Stiu ca e cea mai buna prietena a ei si stiu ca ea crede ca nu se v-a intoarce , dar Alex nu mai este aceeasi , viata a schimbat-o , eu am schimbat-o. O privesc ingandurat , iar apoi insfac hartia mototolita.
-Se pare ca pitica mea l-a doborat pe asta...nu-mi vine a crede. as vrea sa o strang in brate si sa-i spun cat de mandru sunt de ea si ca a reusit sa ne salveze pe toti.
-Ea chiar a reusit. spune Gemma.
-Ea ar fi reusit oricum , stiam ca pana la urma binele invinge. spun cu mandrie.
-Pai din pacate Harry , inca exista un rau si dupa Morgan.
-Ce vrei sa spui Gemma?
Cei trei ofteaza si se fastacesc in cuvinte. Sunt enervat la culme cand ei fac asta , de ce nu imi pot spune ce au de spus pe direct . Nu-mi plac oamenii care nu vorbesc , uneori cred ca ei ascund ceva prin nevorbit. Cei care tac au ganduri profunde si istete , mult mai istete ca noi.
-Andy , sti tu...blondu ala ?
-Spune! strig eu iritat . Ma enerveaza la culme cand trage de timp.
-Andy , a facut azi o victima . Chiar aici in Grilly Vill . Zayn arunca pe masa niste poze si din cate vad este un cadavru de femeie plin cu sange si muscaturi nenumarate pe membrele inferioare si superioare . Cat de futut sa fi sa lasi urme , ar putea fi gasit imbecilul.
Apuc pozele si l-e arunc in cosul de gunoi.
-Eu insami o voi razbuna pe Alex a mea si ii voi rupe mainile , picioarele si capul pedofilului de Andy ! Il voi gasi si in gaura de sarpe si tot ii voi zdrobi testiculele de magar psihotic ce e! asta e tot ce spun si ma ridic de la masa iesind afara din casa. Am ignorat toate strigatele din spatele meu si am mers la masina .
Momentan o sa merg la consiliul vampirilor si l-e voi da de veste moartea lui Morgan . Alex trebuie sa intre in functia de conducatoare mai devreme sau mai tarziu . Ea este acum urmasa , iar ea trebuie sa preia controlul imperiului.
Pornesc masina si dintr-o miscare o scot si sunt pe drum catre consiliu. Sigur matahalele de la intrare ma vor opri , dar exista si geamuri , nu? Cel cu care trebuie sa vorbesc este Iacob.
Alex povesteste:
Rasaritul se apropie cu fiecare secunda , iar soarele trebuie sa-si faca aparitia in curand. Cerul e mult prea senin , nici macar un nor nu-l domina .
Valea s-a terminat de mult si am intrat din nou intr-o padure mai rasfirata . Copacii sunt foarte inalti si destul de rasfirati , ceea ce e bine din puncrul meu de vedere.
Tot drumul de cel mult trei ore am privit jumatatea de frunza si m-am intrebat : Acum care e rostul meu ? Pana la urma l-am omorat pe tata si am indeplinit legenda . Eu ar fi trebuit sa fiu la conducere acum , eu ar fi trebuit sa preiau toate indatoririle lui sa sa iau la conducere regatul peste care el domnea ca un maniac , dar nu. Nu am de gand sa ma intorc si nici nu am de gand sa ma amestec in astfel de treburi , acum trebuie sa ajung departe , foarte departe. Planuiesc sa merg in Seattle si sa ma cazez la un hotel , cel mai probabil o sa inchiriez o camera pana gasesc ceva de lucru si imi cumpar un mic apartament .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...