SFAT: d-ati drumul la melodie si apoi cititi! Lectura placuta ! <3
-...aveam nevoie de tine , de ochii tai , de prezenta ta si de vocea ta...in astea luni nu m-am mai putut controla , m-am pierdut cu firea si intr-o noapte am sarit pe geam , am mers intr-un parc si am ucis trei oameni, nu imi pare rau ca am ucis , dar imi pare rau ca m-am apucat iar de asta . Cand eram in aeroport eram foarte slabit si nu stiu cum am luat in vizor o stiuardeza , m-am infipt in ea si apoi...am uciso . Am plecat nepasator .
Am sa iti spun o cheste , dar nu stiu de ce am vaga impresie ca te vei supara . imi spune el lasand capul in jos in timp ce chipul sau era ud de milioane de picaturi de apa . Nu imi pasa de ce a facut atata timp cat este aici cu mine.-Tot ce vreau e sa fi tu bine , atata tot . Nu imi pasa de ce greseli ai facut , le uit si apoi iert chiar daca nu m-ai suparat , pricepi ! Nu vreau sa te mai pierd acum ca te-ai intors !
-Alex , am o multime de lucruri sa iti spun...si crede-ma ca o sa ma urasti pentru ce iti voi spune , o sa ma crezi mincinos si neserios , dar sentimentele mele s-au schimbat in momentul in care ti-am privit ochii si mi-am dat seama ca gresesc si ca sunt de partea gresita a jocului acesta de viata si de moarte !
-Nu imi pasa , te iubesc !
-Imi pasa ...te iubesc ! imi saruta buzele apasat si se ridica in picioare . Imi intinde o mana si o prind ridicandu-ma de jos . Il iau in brate strans si ii sarut pieptul..ii simt bataile inimii , sunt la viteza maxima .
Ies din dus si spre mirarea mea Harry avea boxerii pe el . Imi sterg corpul cu grija si imi iau lenjeria intima , dupa care trag peste ce mi-am pregatit .In tot acest timp Harry m-a privea si se gandea la ceva , era prea in alta lume...
-Esti ok ? il intreb rezemandu-ma de usa .
-Oh , da ...doar ma gandeam la ceva anume .
-Mai exact ce?... ce curioasa mai sunt .
-La faptul ca aceasta o sa fie casa noastra si ca din acest moment o sa locuiesti aici cu mine ... imi zambeste larg si se apropie de mine mai mult.
-Vorbesti serios , pentru ca daca e asa ... sunt cea mai fericita din lume in clipa asta !
-Cat de serios posibil pot eu ... maine mergem si discutam cu mama ta , iti luam cateva lucruri personale si totul va fi gata . Bine ?
-Perfect ! ..incearca sa m-a sarute , dar il opresc.... Nu te atingi de mine pana nu iti schimbi boxerii aia uzi Styles !
-Nesuferito ! imi scoate limba si trece pe langa mine . Imediat il urmez si eu , intru in camera noastra si ma trantesc in pat . Cat de moale poate fi salteaua asta ? ... iau in brate o perna si instinctiv inchid ochii , nu ca sa dorm , ca sa savurez perna aia moale , dah !
Aud niste pasi cum se apropie de trupul meu , stiu ca era Harry si stiu ce vroia sa faca .-Nici sa nu te gandesti Styles , ai uitat ce s-a intamplat ultima oara cand m-ai gadilat ?
-Nu cumva citesti si tu canduri ?
-Nu , eu sunt clar vazatoare ... hai sa ne culcam , mi-e somn ! ma plang si trag plapuma peste mine .
Harry se baga si el in pat si se face comod . -Harry , ai uitat sa stingi lumina ! chicotesc in patura .-Aaah ! maraie si se da jos din pat , apasa dur pe intrerupator si stinge lumina . Se aseaza iar in pat si se apropie de mine , isi pune o pana peste talia pe si capul si-l afunda in parul meu , eu ii prind mana si o incolacesc in degetele mele , imi asez capul comod pe perna si suspin incet , imediat am inchis ochii si am adormit .
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...