Capitolul52. Profeţia

1.3K 59 10
                                    

A durat ceva pana l-am trezit pe Harry din pat,  dar l-am trezit.

A fost putin morocanos si iritat ca l-am cam dat jos la propriu din pat,  dar i-am ignorat toate remarcile rautacioase combinate cu perverse si am trecut cu totii peste micul dejun.

Ceilalti nu au ramas mult.  Au spus ca au niste treaba in oras.  Mi-au spus ca si Harry va trebui sa vina cu ei pentru putin timp.

Eu nu m-am impotrivit,  Noe e cu mine si imi poate tine ea companie...intr-un fel.  Mai bine ma apuc de citit o carte...

-Alex,  nu stau mult.  Ma intorc cat pot de repede,  bine? Te rog nu te aventura pe afara si ai grija sa nu iti tai din nou ceva.

A treia oara cand ma dadaceste inainte sa plece.  Nu poate pur si simplu sa iasa pe usa aia?  Zayn aproape ca-l taraste pana afara.

-Bine,  Harry. Nu mai sunt un copil,  stiu si eu deosebirea dintre bine si rau.  mereu face asta. Mereu crede ca eu sunt un copilas mic si ca inca am nevoie de protectia aceea , dar nu. Nu mai e asa , am 18 ani si imi pot purta de grija.

-Doar vreau sa fi bine,  nu sunt o dadaca...

-Pai sa sti ca ai fi una foarte buna. il tachinez si il prind dand ochii peste cap. Am luat si eu asta de la el si felul de a-mi baga mana prin par de nervi sau frustrare.

-Foarte amuzant!  Acum eu plec,  tu sa ma astepti pentru ca intr-o ora sunt aici,  da? Nu iesi afara ...

-Dar...

-...nu deschide usa strainilor. Poti citi o carte sau ...

-Dar Ha...

-...canta la pian sau macar incearca, fa o baie lunga si altele , dar nu iesi afara si nu deschide usa strainilor!

Oh,  el poate sa ma intrerupa pe mine,  dar eu pe el nu. Cat de corect!

-Ai spus ca plec de cel putin cinci ori si nu o mai faci. Zayn mai are putin si te taraste afara...

-Corect. Zayn?

-Da?

-Da-mi dracului drumul la mana! Nu sunt gay si nici tu.

Harry se zmuceste de langa Zayn si intra din nou pana in casa luandu-ma in brate si sarutandu-mi un obraz.

-Sigur nu iti este frig?

-Harry,  sunt bine. Noe este aici si daca am nevoie de ceva ii voi cere ei. Nu te mai ingrijora atata.

Oftez si il las sa se indeparteze de mine. Priveste de inca doua ori in urma inainte sa inchid usa si sa o incui si pleaca impreuna cu ceilalti.

Harry povesteste:

-Sigur nu iti este frig? O intreb pentru a nu stiu cata oara. Imi pun mainile pe obrajii ei reci,  iar ea le indeparteaza.  De aseara e tot mai rece,  dar ea spune ca nu simte nimic si ca ei ii este cald nu frig. Asta ma ingrijoreaza tot mai mult,  mai ales acum ca trebuie sa merg undeva si sa discut cu ceilalti nu stiu ce problema care s-a ivit de curand. Nu vreau sa o cicalesc la cap,  dar nici inainte nu mi-a ascultat ordinele.

-Harry,  sunt bine. Noe este aici si daca am nevoie de ceva ii voi cere ei. Nu te mai ingrijora atata. Ofteaza frustrata si o mai imbratisez inca o data.  Nu o pot lasa asa usor in urma,  nu pot sa stau despartit de ea prea mult asa ca ar face bine sa nu ma retina prea mult.

Pana cand ma departez de casa,  mai arunc doua priviri. Zayn ma trage in masina si ma loveste cu capul de portiera.

-Sa te fut! Ii spun si trantesc portiera de nervi.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum