Capitolul25. Christmas is coming !

1.7K 74 2
                                    

Mi-am luat telefonul de pe noptiera si i-am privit ecranul. Este miezul noptii, avionul meu pleaca in trei ore...ce as putea face eu pana la decolare.

A da, destept mai sunt, trebuie sa-mi fac bagajul... m-am ridicat brusc din pat si m-am indreptat spre dulap.

Din el am scos o geanta de voiaj si am puso pe pat. Imediat am apucat niste haine si le-am indesat in geanta, m-am dus in baie si mi-am luat niste lucturi pe care le-am bagat si pe ele in geanta.

Mi-am dat tricoul negru jos si m-am agatat cu mainile de un plovar gri in ton cu vremea.

Ca sa nu plec asa ca nesimtitul, am sa le las un bilet... macar sa stie unde sunt.

Mi-am luat carnetul cu notite de pe noptiera de langa pat si am rupt o foaie din el. Mi-am infipt mana intr-un stilou negru din buzunarul meu si am inceput cu "scrisoarea" .

"Cand veti citi acest bilet probabil eu voi fi departe...unde mai exact? In New York, Mancestar.
Am niste treburi serioase de rezolvat... Alex are nevoie de prezenta mea.
Stati linistiti, voi fi bine. Voi sa aveti grija de voi si sa va tineti de planul nostru... intr-o luna voi reveni in Londra cu lume ''nouă" ...
Va multumesc ca imi sunteti alaturi!
Harry Styles. "

Am lasat biletul pe pat la vedere si m+am indreptat catre fereastra. Am deschiso larg si am inspirat aer curat. Mi-am trecut o mana prin par si m-am intors sa-mi pun jacheta de blugi pe mine.

Mi-am luat geanta pe umar si intr-o secunda am sarit pe geam...trebuia sa nu ma vada cineva cand ies din casa.

M-am asigurat ca nu ma vede nimeni si am disparut de la fata locului.

Am ajuns in aeroport si....ma plictisesc de moarte. Stau intins pe niste scaune si astept sa vina o data zborul ala.

Cineva se pune in calea luminii neoanelor si nu ma mai pot bronza la bec, ce rahat mai e si asta.

-T-Tinere, nu fi nesimtit! D-Dami voie sa stau jos.... meah, era un mosneag care ma tit fute la cap, nu vede ca am treaba.

-Batrane, am treaba asa ca fa stanga in prejur si dispari!

-Cum iti pe-.... de aici am auzit doar 'bla bla bla...chestii, 'bla bla bla. L-am ignorat si se tine bine la 99 de ani pe picioare foarte bine.

Atentia imi pica pe gustul acru din gura mea...ma credeti sau nu, eu de doua luni bune nu am mai mancat ceva...sunt complet slabit, iar daca vreau sa-l elimin am nevoie de o doza mare de sange.

Bosorogul asta inca ma baraie la cap...sincer l-as manca pe el, dar are pielea zbarcita.

-Asculta bosorogule, ai noroc ca ai pielea zbarcita ca de nu te mancam pe tine! Mosu ramane fara cuvine, aleluia! Acum te rog sa ma scuzi, dar am o treaba cu stiuardeza in costum negru cu cravata rosie.

Am plecat fulger sprea ea, m-am infipt repede si am duso in baie, norocul meu ca nu era nimeni...

Ii rup capasa de pe ea ramanand in sutien, are niste pepeni de toata frumusetea.

Ii aud inima speriata... respiratia ii creste, cu cat mai speriata cu atat mai bine.

Ii mangai pielea fina a gatului ei si o sarut usor, un ranjet diavolesc mi-a corupt fata. Coltii si ochii de ucigas au aparut la simtirea mirosului fin de sange. Am trecut usor cu limba peste ei, iar apoi brusc i-am infipt cu putere in gatul ei, spre mirarea mea nu tipa, un avantaj .

Dupa ce i-am baut o mare parte din sange am lasat-o intinsa pe jos, nu era moarta, dar nici prea vie.

Trec pe lang .o oglinda si este imposibil sa nu imi aranjez parul . Perfect.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum