Capitolul69. Harry †

920 69 21
                                    

Imi cer scuze ca nu am mai postat de cateva zile. Am fost cateva zile la tatal meu si am fost distrasa de la "lucru".
Acesta este capitolul 69 :)) si am sa-l numesc Harry, pentru ca stim bine ca el are o minte perversa.
Sper sa va placa! :) Daca vreti sa dati si play la muzica bine, daca nu tot bine.

Lectura placuta! ♥

Capitolul 69:

Telefonul meu de la birou suna in continu de cateva minute. Prima oara cand am raspuns a fost desigur enervantul de Harry care mi-a spus sa imi schimb pozitia de pe scaun ca asta il excita prea mult. Am inchis si am izbucnit in ras.

Am crezut ca o sa fiu nervoasa pe prezenta lui aici, dar defapt imi place. Cred ca aveam nevoie de un bufon in viata mea.

Termin de semnat niste acte si ii dau telefon lui Molly sa vina in biroul meu cu doua cafele mari.

-Molly? ... Da!...Hahaha.. Auzi, poti veni cu doua cafele pana la mine in birou? Am terminat toata treaba si mai am doua ore pana plec...Okay! Te astept!

Inchid telefonul si imi rezem spatele de scaun. Imi sucesc privirea catre peretele gol si alb, iar in mintea mea o idee rasare. Daca l-as personaliza cu un citat si niste simple desene? Ar fi chiar frumos. Ma gandesc doar la negru, nu as vrea sa para impopotonat pentru ca eu nu sunt asa, eu sunt o fire foarte simpla.

In usa se aud cateva batai, iar eu spun un simplu 'intra', iar prezenta lui Molly isi face aparitia in biroul meu. Zambetul ei ma bine dispune.

-Hei Molly!
-Buna scumpo! spune cu vocea ei dulce.
-Ma plictisesc groaznic!
-De aceea sunt eu aici! imi intinde o cafea, iar eu o ptind fara sa ezit. Ea se face comoda pe canapea si eu ma pun in fotoliul de langa balcon.

-Si..esti de o saptamana aici si nu prea te-am vazut iesind din biroul tau.
-Da, imi place aici. De ce sa ies?
-Avem un acoperis destul de frumos, daca vrei putem merge acolo mai tarziu..
-Suna bine... oh, am terminat si dosarele alea trei!
-Pe bune? Daca o ti asa nu o sa mai am ce sa-ti dau sa lucrezi Morgan!
Chicotim impreuna si sorbim din cafea in acelasi timp.

-Observ ca inca nu ti-ai personalizat peretele. Remarca ea.
-Da, dar stiu ce vreau sa fac cu el!
-Uuu! Hai spune-mi!
-No! Ai sa vezi dupa ce termin maine.
-Okay secretoaso!... Dn Styles a spus ceva de actele trimise? intreaba ea, iar eu aproape ma innec cu cafeaua.
-Nu. Doar le-am dus si am plecat. ii raspund simplu.
-Bun. Ce parere ai de el? intrebarea asta chiar nu o asteptam.
-Pai este...okay?
-Doar okay? Trebuie sa recunosti ca e sexy! brusc un val de gelozie ma loveste si imi vine sa ii torn cafeaua fierbinte in cap.
-Poate...
-Hai descrie-l in cateva cuvinte!
De ce imi face asta? E ca si cand ar sti de trecutul meu..

-Pai pare un barbat frumos si putin...
Inainte sa termin ce am de zis, usa biroului meu se deschide brusc, iar pe ea intra futaciosul de Harold. Buna aparitie.

-...nepoliticos! imi continui eu propozitia. El isi trece o mana prin par si isi aranjeaza nodul cravatei. Inchide usa cu piciorul si face cativa pasi catre noi. Imediat am vazut cum Molly se unfla in pene si isi scoate la iveala decolteul aproape inegzistent.

-Dn Styles! spun eu.
-Buna dn Morgan. Ma scuzati dn Chraford, dar as dori sa discut cateceva cu domnisoara Morgan!
Lui Molly ii pica fata si ma priveste aproape cu dispret cand iese.
-Molie ce esti... spun eu pe sub mustati.
-Nu-i asa? Devenea sufocanta si am impresia ca e lesbi! spune Harry in soapta. Imi dau ochii peste cap si mai beau din cafea. El se aseaza pe canapea si se uita la mine enervant de insistent. De ce face asta?

-Aam..te pot ajuta? intreb incruntata.
-Nu. Intrebarea e daca eu te pot ajuta?
-Cu ce anume? Cred ca am cel putin 69 de apeluri de la tine in ultima jumatate de ora!
-Stiu! Le-am numarat pe toate ca sa stiu cand fac 69. zambeste pervers si isi desface putin cravata. Cred ca l-au apucat caldurile.
-Pff..Ceva nou care nu e pervers nu poti sa scoti pe gura?
-O iubire, sti bine ca Perversitate este al doilea meu nume !
-Defapt este Edward, dar observ ca ne pierdem memoria.
-Esti asa artagoasa.
-Esti asa nesimtit.
-Daca macar ai sti definitia cuvantului..
-Dar o stiu! Tu esti! isi da ochii peste cap si nu mai comenteaza. Asta e ceva nou la el, inainte cred ca spargea tot de aici daca ii vorbeam asa.

-Pot sa te intreb ceva? spun eu.
-Orice! aproape ca sare de pe canapea. Asta ma face sa chicotesc si sa privesc in alta parte.
-Cum de ai devenit asa calm?
Ofteaza si isi trece o mana rin par. Ma priveste moale si simt ca ceva il nelinisteste.
O fi el un nesimbit turbat de sex, dar inca il cunosc ca sa stiu ca nu este bine. Jur ca nu i-am citit gandurile, nu imi pare ceva frumos, cred ca mintea ta trebuie sa fie un loc intim.

-Am nevoie de niste aer. Ai putea veni cu mine sus pe acoperis? Asa ai vedea si tu privelistea. dugereaza el si imi pare o idee decenta si okay.
-Bine, dar apoi imi spui de ce esti asa acum.
-Desigur printesa! cand am auzit acel cuvant parca cerul a picat pe mine. Eu cred ca acel cuvant tine de trecutul nostru, mai ales al meu...nu imi prea face bine sa il aud, dar acum parca am avut nevoie.

-Harry...
-S-a intamplat ceva? intreaba ingrijorat.
-Nu , nimic. Hai sa mergem.. ii spun si plec catre usa, iar fix inainte sa o ating eu , el vine in viteza de vampir si o deschide ca o furtuna. M-am speriat putin.

Harry povesteste:

Merg in spatele ei pana ajungem la scarile ce duc sus catre acoperis. Ii sau voie sa urce ea prima , eu inca admirand privelistea ce mi-o ofera posteriorul ei frumos si futabil. Cand Doamne iarta-ma s-a facut asa buna? Nici nu stiti cat de tare imi doresc o noapte de dragoste cu ea... si chiar daca ar fi de dragoste , probabil ca dragostea ar veni doar din patea mea pentru ca simt ca ea nu mai are sentimente fata de mine, iar asta doare...

Ajunsi pe acoperis, se aseaza pe una din bancile negre si isi pune picior peste picior. Cum poate fi asa de sexy si serioasa in acelasi timp?

Ma asez si eu la o distanta rezonabila langa ea si privesc zecile de cladiri luminate de un soare stupid de luminos. El nu a auzit de crema anti pronz?

-Deci?
-Vrei sa iti povestesc, nu?
-Exact. spune ea si trace o gura mare de aer.

-Nu am fost asa cum sunt acum dupa ce ai plecat...eram un alcolic, un drogat si duhneam a mort. Eram un dezastru fara tine...doar Gemma si Zayn ce ma vizitau din cand in cand. Au trecut cateva luni pana m-am pus pe picioare... aveam nevoie de o motivatie si cred ca am gasit-o.
Vad cum fata ei se incrunta si imi dau seama ca se gandeste ca am gasit o alta fata. Nu este asa..

-Te-am gasit pe tine si mi-am dat seama ca merita sa lupt. Tu esti ceea ce imi dai putere, iar de cate ori ma gandesc la tine simt ca pot mult mai mult. Probabil ma crezi un idiot, dar eu...fac o pauza si privesc in alta parte. In momentul asta pe obrazul ferit de privirea ei mi se prelinge o lacrima rece...eu inca te iubesc, Alexandra.

Un suspin ii scapa si imi dau seama ca si ea plange. Poate ca ma insel..

-Vrei sa vezi ceva? ea aproba din cap, iar eu incep sa ma dezbrac. Imi dau jos sacoul si il asez grijuliu pe canapea. Aproape ca imi zmulg cravata de la gat, iar un nasturele de la camasa s-a rupt.

-Ti minte ziua in care ne-am luat adio? Pai atunci mi-ai dat ceva in dar si am vrut sa fie in siguranta asa ca m-am dus la o vrajitoare si i-am cerut sa imi bage pe sub piele...imi dau jos camasa si o arunc in acelasi loc cu sacoul. Ea ramane putin socata de vederea trupului meu gol si plin de totuaje. Ma intorc cu spatele si ii indic umarul stang unde este bagata pe sub piele jumatatea de frunza. Am fost si la un salon de tatuaje si am cerut sa fie facut conturul acesteia.
Nu aud nimic ...dar simt cum o mana fina trece grijuliu peste pielea mea totuata. Traseaza conturul tatuajului si nu spune nimic. Oftez, iar umerii mei se lasa in jos de mahnire.

-Multumesc.. aud simplu si inca cateva mangaieri pe spate.

...

Nu e mare lucru, dar sper ca nu am dat-o in bara. :/
Astept parerile tuturor! Va iubesc! ♥♥♥

*NECORECTAT*

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum