Play music! Daca se opreste replay! :)
Harry ma saruta apasat si dur, iar eu raman fara suflare in bratele lui.
Limba lui se joaca cu a mea si creaza un dans al pasiunii. Pur si simplu nu ma pot oprii din asta, este ca un drog pentru mine. Creierul imi spune NU, dar inima imi spune DA...
Incerc sa il indepartez putin, dar el isi adanceste mainile in coapsele mele.-Harry! strig eu dintr-o data si il fac sa tresara. Se opreste din tot ce face si imi da drumul, eu aproape ca am cazut pe jos. Se intoarce pe calcaie si se plimba de colo colo prin birou.
Eu chiar nu mai pricep nimic. Cum de este el aici? De ce sta in biroul asta si de ce l-am sarutat?
Pai el imi poate raspunde doar la doua din cele trei intrebari.
Imi aranjez rochia pe mine si imi trec mainile peste parul putin dezordonat. Ma aplec dupa foile scapate pe jos si le ridic, le aranjez din nou cum erau si imi ridic privirea vazandu-l pe el rezemat de birou, cu mainile incrucisate si cu acel zambet enervant de frumos.
Pulsul imi creste, iar palmele imi transpira. Fara sa vrea scap din nou foile din maini jos. Le privesc si mai apoi imi dau seama ce am facut. Il privesc din nou pe el si devin nervoasa.-Aah! Nu mai face asta! ii spun revoltata. El rade si isi trece o mana prin par.
-Ce anume scumpo? intreaba suav.
-P-Pai...Asta! ii arat eu foile de pe jos. E vina ta ca le-am scapat!
-Nu e vina mea ca te taie caldurile cand ma vezi... priveste in alta parte si afiseaza din nou acel ranjet.
-Esti un nemernic! ridic din nou foile.
-Nemernic indragostit scumpo!
E asa de enervant si nesuferit! Nu il suport!
Ma calmez putin si ma indrept catre biroul lui asezand actele ca sa nu le scam din nou. Imi dreg putin gladul si indrasnesc sa ii arunc o privire. El ma privea si zambea . De ce e asa calm?-Sti ca esti draguta cand te enervezi? spune el chicotind. Eu pufnesc si imi dau ochii peste cap.
-Harold, ce cauti tu aici si ce i-ai facut adevaratului director? ma asez nerusinata pe canapea si imi pun picior peste picior. Pot fi si eu calma.-Pai vezi tu domnisoara Morgan, ar trebuie sa-mi spui dn Styles sau dn director, pentru ca eu sunt seful tau!
-Poftim!? ma ridic de pe canapea si fac un pas in fata. El nu pare impresionat, mai de graba plictisit.
Se intoarce cu spatele la mine si se aseaza din nou in locul sau.
Ma duc si eu mai aproape de biroul lui si ma asez chiar in fata lui.
L-am crezut mai serios pentru ca acum il vad invartinduse pe scaun.
Imi dau ochii peste cap si tusesc intentionat.-Ce? spune el. Eu imi pun mainile in solduri si iau pozitia de adulta. Cam greu...
-Tu esti seful meu? intreb serioasa si fara sentiment in voce. Cum de il mai pot privi?
-Nu sunt seful tau... un sentiment de usurare m-a cuprins si m-am mai relaxact...Eu sunt visul tau, sunt respiratia ta, lumina ta, inspiratia ta, sunt sufletul tau. Mai pe scurt eu sunt Harry Styles!-Hahaha! Buna asta Harold! rad sarcastic si aplaud badjocoritor din palme. Acum spune-mi cum de tocmai tu esti director?
-Sunt destept.
-Aha..
-Sexy.
-Aha..
-Sunr frumos.
-Aha..
-Am scula mare.
-Naha..
-Adica? Ce insinuezi prin 'naha'?
-Scuze, am vrut sa spun 'aha', dar mi s-a plictosit gura de cand vorbesti!
-Sti, un 'aha', poate insemna si 'taci naibii din gura ca nu imi pasa de ce spui'!
-Exact, Harold! Repede te mai prinzi! il felicit si ii zambesc superior.
-Sa trecem peste...ce ai mai facut in ultimii ani? intreaba el calm. Imi iau locul pe canapea si stau pe cat pot eu de calma.-Pai dupa ce nu am mai fost amnezica, a trebuit sa imi descopar noile puteri de hibrid, sa termin liceul, m-am angajat la StarBucks si am intrat la facultate, si acum sunt stagiara la compania unui imbecil... nici nu il cunosc! Oare cum il cheama?
-E haide Alex ! Ce esti asa incordata?
-Te-as spanzura eu cu o coarda, dar nu am...
-De ce esti rea?
-Sexy si rea, Harold!
-Iar eu sunt Jistin Bieber...
-Da?
-Da! Iar pe acoperis am un unicorn!
-Si un cotet de porci pentru tine, nu?
-Da, si o lesa pentru printesa de tine!
-Ca sa ma spanzur sa nu iti mai vad ranjetul de hiena?
-Nu! Ca sa te biciuesc pe fundul ala futabil al tau si sa te innrosesc de placere baby!
-Inca nu e Pastele sa iti innrosesti ouale Styles!
-Poate te musc eu de sfar--...
-Okay okay! Am inteles, esti un dobitoc!
-Te-ai facut cam sclifosita Morgan.
-Si tu director! ii rad in fata si imi aranjez rochia.
-Ti-ai pus silicoane? il aud intreband, iar ochii mi se maresc.
-Poftim!? Nu! De ce?
-Ti-au mai crescut sanii! Sau te strange rochia? Esti ditamai femeia si nu iti sti marimile scumpo? Sti tu, e chestia aia cu 90 60 90 ...dar la tine mai de graba e 100 9--...-Termina!
-Ti-am lipsit, nu-i asa?
-Nu chiar, tin poza ta lipita de closetul de la toaleta, de fiecare data cand te vad imi vine sa ma --...-Inceteaza!
-De ce micule Harry Poter? Nu iti mai merge bagheta cu mine?
-Sti ca nu imi place Harry Poter..
-Da stiu draga...isi inchide ochii si apoi ii deschide uitanduse fix in ai mei. Ooo stiu ce incearca sa faca. Vrea sa-mi citeasca gandurile. Maniac impulsiv ce esti!
Imi inchid ochii si imi scot la iveala scutul ce ma protejeaza de alte puteri ce vin impotriva mea.-Ce naiba'... il aud spunand pe sub mustati. Eu chicotesc si sunt pe picior de plecare.
-Dar de ce...
-Se numeste scut, Styles! Ceva ce tu nu ai.. ii ranjesc si pun mana pe clanta. Harry maraie si se foieste.-Nu mai da din fundul ala! Se uita alti barbati la tine Alexandra! striga el dupa mine.
-Esti insuportabil! strig eu in timp ce el striga:
-Esti sexoasa!Sunt plina de nervi si intentii rele! Am niste intentii rele naibii!
Intru nervoasa in biroul meu si trantesc usa. Ce neroood!.....
Imi cer scuze pentru capitolul asta scurt, dar nu o sa mai am cand sa postez pentru ca plec la tatal meu.
Va iubesc si va astept parerile si voturile! ♥P.S: Ce replici perverse, taioase, sub centura stiti?
Astept multe de la voi! :)*NECORECTAT*
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...