Noaptea aici a fost dezastruoasa, iar somnul meu numai bun n-a fost. Ma simt toata ca o statuie si nu pricep de ce nu ma pot ridica.
Imi duc o mana la cap si simt ca imi bubuie. Vederea este usor in ceata, iar eu sunt alba ca varul din cate vad.
-Ce naiba.. , injur si incerc sa ma ridic in sezut. Aud ceva cum paraie si se rupe, iar eu tip de durere si cad din nou pe spate.
Continui sa tip si sa gem, exprimand ceea ce simt. Este cumplit. Usa se deschide , iar Harry intra ingrijorat privind cosmarul ce-l traiesc in aceasta clipa.
-Alex!? Ce se intampla cu tine?, cade imediat langa pat si imi prinde fata in palmele sale. Eu dau aerul afara pe gura in timpi foarte scurti si simt cum totul ma sufoca.-A sosit clipa!, aproape ca tip si il strang de tricol alb de pe el. Harry aproba din cap si imi saruta fruntea.
-Merg sa aduc moasele! Nu te ridica!, imi ordona si dispare din aria mea vizuala. Burta mea incepe sa se miste incontrolabil si parca creste. Mi se face din ce in ce mai cald si ma dezvelesc cu chiu cu vai. Asta nu imi e de ajuns asa ca imi ridic si rochia de noapte peste burta ,iar cand vad oroarea incremenesc. Burta mea este plina de venisoare mici si mari. Sunt unele negre ,iar unele mov. Arata ingrozitor , iar in unele zone parca ar crapa.
Aud din nou usa cum se deschide ,iar Harry impreuna cu alte femei intra in camera.
-Ce i se intampla?,intreaba el aproape exasperat de starea mea. Eu am scos un mic geamat de durere si simt cum sudoarea imi invadeaza fruntea.
Una din femei imi pune mana pe burta si ramane incremenita, ba chiar nu se mai misca. Harry observa acest fapt si ii zmulge mana de pe mine. Brusc iese din transa.
-Trebuie dusa in Incaperea Vietii!, striga ea la cealalta care aproba.
-Luati-o usor si urmati-ne!, ii spune lui Harry.
El ma priveste cu mila stiind ca ma doare si abia de indrazneste sa se apropie de mine. Ii prind mana si o strang soptindu-i lui ca totul o sa fie bine.
Isi duce o mana sub genunchii mei, iar cealalta o baga cat poate de incet sub spatele meu chiar daca eu urlam de durere. Ma ridica putin si acum incepe calvarul.
-Aaaah!!!, tip eu si simt ca ma dezmembrez.
-Doamne! Iisuse! Te rog alina-i durerea!, a strigat el. Merge cat poate de domol dupa cele doua femei si ma priveste tot timpul ingrijorat. Durerea se alina usor si simt un fel de alinare cu cat ne apropiem de Incaperea Vietii.
Il privesc cu ochii blanzi si scot un mic suspin de oboseala.
-Imi e te ma!, imi spune speriat.
-Si mie... dar tu trebuie sa fi tare pentru mine, bine carliontatule?, ochii lui lacrimeaza, iar fruntea se incrunta.
-Intinde-o pe masa de piatra!, ii spune o femeie.
Capul meu se lasa pe spate si vad un tavan inalt cu desene pe el. Vad o parte frumoasa cu soare si iarba verde si o parte intunecata cu demoni...in mijloc abia zaresc ceva, dar din cate imi dau seama este o fata. O fata frumoasa imbracata in vesminte albe si cu parul fluturat de vand. Parca as fi eu...
Simt cum sunt pusa pe ceva catifelat si strang materialul ce pare a fi catifea rosie.
Ii simt mainile care ma parasesc si ii vad privirea trista si ingrijorata. Incerc sa-i vorbesc, dar nu mai pot scoate cuvinte pe gura. Am sa-i trimit un gand.
-Daca patesc ceva nu ma uita! ,il vad ingrijoranduse.
-Nu spune asta! Ma ranesti!
-Fetita o sa fie bine cu tine..
-Alex! O sa fi in viata si o s-o ti chiar tu in brate! O sa fi incoronata peste putin timp si o sa facem nunta! Vei fi cea mai frumoasa mireasa! Mireasa mea!
-Te iubesc..
-Te.., nu mai aud si restul si nu stiu de ce. Nu mai aud nimic si totul parca este dat pe mut. El imi vorbeste, dar nu inteleg ce imi spune. Incep sa ma panichez si sa ma agit. In momentul asta stiu ca tip. Incerc sa ma ridic, dar Harry reactioneaza imediat si ma tine in loc. Ma tot zbat si brusc obosesc. Ma las usor pe spate si privesc tavanul cu fata frumoasa, partea buna, partea rea si cerul instelat.
Observ o inscriptie deasupra capului fetei si din cate descifrez incepe cu C... e Ciel.
-Ciel!, simt ca spun, dar tot nu aud...
Harry este ingrijorat si ma priveste nedumerit. Ii indic tavanul si acesta priveste lung.
Se uita peste putin timp la mine incremenit si imi prinde umerii incepand sa tipe la mine ,dar nu stiu pentru ca nu aud. Tip si eu la randul meu numele Ciel si imi pun mana pe pantec. Zambesc si apoi il privesc pe el cum aproape isi zmulge parul din cap.
Cat privesc pantecul abia observ ca Harry este bruscat de doi tipi ce incearca sa-l scoata din incapere.
Devin agitata si incep sa-l strig si sa tip dupa el sa nu ma paraseasca.
-Aleex!, aud brusc si incremenesc. Este ultimul lucru care l-am mai auzit de la el. Un strigat disperat.
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...