Capitolul75. Înainte de toate †

870 67 25
                                    

Harry aseaza cele doua bagaje in porbagaj, iar eu incerc sa o sun pe Carly care din nefericire nu imi raspunde. Incep sa-mi fac griji pentru ea. Daca a patit ceva?

-Inceteaza sa iti mai faci griji, sigur e bine. Plus ca nu esti ma-sa sa iti faci griji ce rahat mananca sau cu cine se fute !

-Harry, asta nu a fost frumos din partea ta! spun revoltata.

-Scuze, dar nu mai mint de ceva vreme. Ar trebui sa te obisnuiesti cu asta draga.

Imi dau ochii peste cap auzind 'draga' si ma sprijin cu fundul de masina. Il vad pe el cum se holbeaza la mine si isi incrunta fruntea.

-Pot sa stiu si eu ce e? rasuflu iritata si imi ridic spranceana.

-Daca se indoaie botul masinii te tin la noapte cinci ore peste mine!

-Esti culmea Harry! ajung in masina si trantesc portiera in urma mea. Imi pun mainile in piept si astept sa plecam din loc.

Porbagajul este trantit si imi dau seama ca Harry da roata ca sa intre pe locul soferului. Portiera se deschide, iar pe loc se aseaza un Harry linistit si bland. Poate fi ciudat pentru mine. Trebuie sa ii spun ca nu am vrut sa reactionez asa, probabil glumea.

-Eu.. intorc capul catre el si ma trezesc din senin cu buzele sale strivite peste ale mele. Nu e foarte confortabil, dar sincer imi place.

Harry se desprinde din scurtul sarut si ma priveste adanc in ochi . Imi surade si imi duce dupa ureche o suvita de par . Pai acum nu mai sunt asa suparata , acum sunt mai relaxata .

-Mai bine? intreaba el in timp ce porneste motorul masinii . Aprob rapid din cap si privesc drept inainte observand cum asfaltul este calcat de rotile cenusii ale masinii .

Trag o gura mare de aer si privesc pe geam .

Tpcmai ce am parasit resedinta Styles si simt cum fluturii sau moliile din stomacul meu o iau razna . Il privesc si pe Harry si il vad destul de detasat si relaxat . Cum pot fi unii asa fara griji ? Viata nu este usoara si trebuie sa fi mereu cu ochii in patru dupa piedici .

Nu cred ca am mai fost vre-o data prin partea asta a Seattalului , e multa padure si abia de trec masinile .

-In ce parte a orasului suntem ? intreb inca analizand imprejurimile .

-Nu mai suntem in Seattle . m-am panicat putin , dar apoi mi-am dat seama de spusele lui si de cele patru taramuri cu nume destul de ciudate si complicate chiar si pentru mine.

-Dar unde suntem ? mai intreb.

-Cabana mea este asezata la marginea taramului Calipso , iar noi ne aflam acum pe taramul ... trecem pe langa un indicator din lemn mare cu un scris negru DELFIO ... Taramul Delfio . continua el .

-Cel cu zane , ursitoare si femei cu diverse puteri ?

-Da acela. Oh si sa nu te sperii daca mai vezi prin padure lumini sau sclipiri ...sunt zanele si cred ca sunt amenintate . imi explica el .

-Adica ne ataca ?

-Ceva de genu' , dar daca le arati coltii dispar cat ai zice sange ! chicoteste si isi indreapta mana catre radioul masinii . Ah la naiba cu semnalul asta de rahat !

-Esti pe un taram care in lumea oamenilor ar parea ireal geniule ! Cum naiba' ai vrea sa ai semnal ?

-Am zis si eu ca nerozii astia au renuntat la farmece si baghete si s-au apucat de electronica si fizica , dar pana mea...

-Ce idiot esti... zic in soapta cat pentru mine . Trag cu ochiul in partea lui si il vad incruntanduse putin , semn ca a auzit ceea ce am crezut ca soptesc .

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum