Capitolul63. O vreau †

986 64 4
                                    

Dupa 3 luni:

Harry Styles,  un cunoscut director al companiei PMI,  a reusit sa faca dreptate in multe cazuri dea lungul ultimelor doua luni.
Multi care au apelat la compania lui si au fost ajutati de catre avocati de bransa internationala,  sustin ca este compania numarul unu din lume pentru protectia martorilor. 
Cladirea PMI este situat in Seattle si are circa 66 de etaje.  50 de birouri pentru tinerii avocati,  10 sali de conferinta si 6 ....

Aleg sa inchid idiotul de televizor si sa-i intrerup vocea mult prea monotona a prezentatoarei. 
Mi-a amortit fundul pe scaunul asta din piele mult prea scumpa,  dar continui sa ma invart in el. 
Am o multime de rapoarte referitoare la cazuri de divort,  crima etc etc...daca nu ar fi avocatii astia profesionisti,  probabil ca ar fi trebuit ca eu sa fac treaba asta,  dar in schimb eu trebuie sa semnez hartoage si sa dau aprobari la diverse chestii. 
Vaza cu directorul nu e asa de grea cum parea la inceput.  Cu ajutorul lui Richard am reusit sa-mi ridic asa zisul imperiu de 66 de etaje...normal cu eu stau la etajul superior.  Aici ajung cei mai buni si foarte rar sa se intample asta,  dar exista exceptii...

In usa se aud doua ciocanituri si numele meu strigat de valetul meu.

-Dn Styles?  el intra putin si are aceeasi expresie neutra cu aceeasi ochelari. 

-S-a intamplat ceva Oli?  intreb si ma invart putin in scaunul meu.
-Nimic grav domnule.  Tocmai ce a sosit mama dumneavostra domnue.  Sa o aduc aici? 
Aproape ca ma innec cu saliva din gura cand aud de mama.

-Cum Doamne iarta-ma sa vina aici?  Clar nu! Du-o la resedinta Styles si sa stea acolo pana vin...gasesti tu o scuza pentru asta? 
Pun zambetul meu mic de copil pe fata si ma joc cu degetele.

-Desigur domnule!  O sedinta cu dificultati suna plauzibil domnule? 
-Perfect!  Asa ma face mai responsabil! 
-Sunteti deja domnule.
-Nu destul pentru mama...ultima oara cand am vazut-o a fost acum o luna si arata ca o mare cucoana cu un bat infipt in fund!  Dupa moartea tatei deja a gasit alt nerod cu care sa se noho niho...
Chicotesc si pot vedea pe fata lui Oli ca si el isi ridica un colt al gurii. 

-Eu ma retrag acum dn Styles.  In doua ore vin dupa dumneavoastra. 
-Sigur Oli!  Sa ai o zi buna,  dar cand e mama prin preajma nothing sanse! 

Ma intorc la hartiile mele si incep sa semnez alte rahaturi... nici macar nu citesc ce scrie pe ele. 
Uneori ma intreb daca sunt cu adevarat director,  intr-un costum nenorocit stand la biroul sau de la etajul superior... poate asta nu i s-ar potrivi vechiului Harry,  dar acum nu mai sunt asa.  Am renuntat la multe rahaturi.  Nu ma mai droghez,  nu mai fumez si beau alcool la ocazii. Tin mereu un pistol ascuns in haina pentru siguranta si cred ca am devenit responsabil.  La dracu',  chiar nu sunt eu...
In prima zi la birou am venit in blugii mei rupti in genunchi si sacoul peste tricoul negru,  din partea mea aratam bine,  dar am inceput sa ma sfatuiesc cu un stilist si a spus ca...nu e adecvat.  Seeegur!

Daca ea m-ar vedea acum,  poate ca
s-ar reintoarce...pe cine pacalesc eu.  Nu ar face asta. 
O urmaresc de trei luni si o vad tot timpul cu magaru' de Niall. Isi petrece timpul cu el si Liam si fata aia ciudata Carly.
Intr-o zi am mai vazut-o cu niste puslamale.  Era un nespalat de rockar si o fata gotica. De ce dracu' umbla cu rebuturi ca astea?

Singurul meu prieten e Zayn cu care vorbesc mai mereu...in cateva luni are si el nunta cu Olivia.  Desigur,  sunt invitat de onoare , dar ce rost are daca ea nu este acolo? 
Eu nu am de gand sa dansez cu bunica lui!  Sub nicio forma nu!

Telefonul de pe birou suna insistent si jur ca daca e din nou receptionera de Margy o fut in baie.  Uneori cred ca ma suna doar ca sa-mi auda vocea sau ceva de genu'...o fi ea amorezata de mine,  dar scula si sufletul meu sunt luate de ea.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum