Capitolul 14. Acum ştiu...†

2.8K 90 8
                                    

Harry mă chemase la el...oare vrea să îmi zică ceva? Huh, sper să nu.

Cum am spus în 10 minute sunt la el, am alergat de parcă eram la un maraton.

Am ajuns, am bătut la uşă , de fapt nici nu am apucat să bat la ea că Harry a deschiso.

-Scumpo, ai venit repede!

-Am alergat ca nebuna pentru tine...

-Şti că te iubesc!

-Îmi închipui!

-Hai în camera mea!

-De ce?

-Să îţi prezint patul! Mrrr!

-Nu fi bădăran Harry!

-Nu viaţa mea , me lady, me love! Mă simţeam singur şi am vrut să stau cu tine...tata şi Karyn nu sunt acasă...

-Şi cu şcoala cum facem? Îmi este cam silă să merg...

-Perfect, nici eu nu merg! O să avem o zi a noastră!

-Ce bine sună...

Am intrat în cameră, Harry s.a trântit în patul său mare, dar eu rămăsesem în picioare, mă simţeam inconfortabil într.o cameră aşa de mare...

-Hey, de ce ai rămas acolo? Vino lângă mine!

-Mbine... îmi era jenă!? Dar nu ştiu de ce!

-Alex, relaxazăte nu facem nimic intim te asigur! Haide, puneţi capul pe pieptul meu...

-Doar că, ai o cameră aşa de mare, iar eu mă simt aşa de mică...

-Mă faci să râd, simtete ca acasă Alex...fă ce vrei tu! Ce este al meu este şi al meu!

-Bine, perna asta e a ta?

-Da!

-Acum numai este!

Am luat perna şi am strânso tare în brațe. Era moale şi mirosea a Harry... lol!

Pe la spate a venit Harry şi m.a luat şi el în braţe, a început să mă pupăcească şi la un momentdat, ce scârbos! M.a lins pe obraz!

-Harry, m.ai ai 5 ani?! Iaac!

-Nu, am 18 și tu 17 , problem?

-Dă să te liiing!

-Stai departe lipitoare!

-îîîh, jecosule!

-Purceaooo!

-Bouleee!

-Idioatooo!

-Mă săruţi acum nu.i aşa?

-Hoaţă mică! Nu. Nu o fac!

-Harry, ne cunoaştem de o lună şi tot ce faci e să mă săruți pe frunte, obraz sau altceva înafară de gură! De ce, îmi miroase gura? Sunt scârboasă , băloşesc? Să dea dracii, mooor!

-Hey ! Uităte la mine! Eşti cea mai deosebită fată şi aş face orice să fi fericită...doar că aştept momentul potrivit, sincer mă tem...fără întrebări pls.

-M.ai cucerit deja!

-Băloasă zici?

-Taci măi, eram nervoasă...

-Nu îmi dai perna?

-Na.o! şi i.am aruncat.o in faţă.

E un bou, arogant, nesimțit şi rebel, far îl iubesc din suflet...

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum