Capitolul49. Surpriza †

1.3K 60 4
                                    

Nu cred ca m-as putea satura de ea. Nici nu o voi face, ea e chiar aici in fata mea, zambindu-mi si vorbind despre tot felul de porcarii. Porcarii sau neporcarii, eu tot o ascult cu drag si ii zambesc fericit de iertarea ei.
Chiar daca ea nu a fost de acord , eu tot am mai comandat un cos cu fursecuri, sunt al naibii' de bune.
Mi-am cam iesit din pepeni cand nu imi mai aducea cmnanda , asa ca m-am dus la chelnerita care imi pare fudula si nefututa si i-am aruncat cateva vorbe amare. Stiu ca Alex e suparat pentru gestul meu, dar sunt linistit ca acum am fursecurile nenorocite care ii aduc acea stralucire in ochii aia caprui si dulci de care nu mi-as putea lua privirea.
Sunt un monstru pe langa ea. Ea e asa firava si inofensiva, pe cand eu sunt o bruta care daca doar o atingi fara voie iti sare in cap si te face de rahat . E prea buna pentru mine . Si chiar daca stiu ca e prea buna pentru mine , eu tot ma agat de speranta ca va ramane a mea si doar a mea . Cine stie , poate intr-o buna zi o voi conduce la altar ?
De ce naiba vorbesc eu de casatorie ? Eu nici nu vreau sa ma casatoresc , dar sa am si copii . Docar gandul la niste copii enervanti tragandu-ma de par si zbierand prin casa imi ridica parul de pe maini . Nu vreau sa o impart pe Alex cu cineva , vreau sa ramana doar a mea . A mea.

-Nu a fost frumos ce ai facut . ma cearta ea bosumflanduse .

-Stiu , dar daca nu-ti mai vad inca o data stralucirea aia din ochii aia blanzi , voi muri . Si asta e ceva pentru un monstru ca mine...

-Am ceva in ochi ?

-Nu...de ce ?

-Pai ai zis ca-mi stralucesc . Am crezut ca mi-a intrat ceva in ei .

-Vrei sa faci o gluma ?

-Dap.

-Tocmai a esuat.

-Stiu. Dar tot nu a fost frumos ce ai facut .

-Iisuse! Las-o balta ! ma tot freaca la cap de 10 minute in continuu si nu se opreste si nici nu cred ca se va opri .
Stam de ceva vreme in cafeneaua asta . Nici nu am mai tinut cont de cat e cesul.

-Cat e ceasul ? intreaba ea. Parca mi-ar fi citit gandurile , dar nu , asta fac doar eu .

-Nu stiu...uita-te si tu .

-Esti un magar .

-Acum 10 minute eram bou .

-E doar 16:30 , mai stam sau mergem in alta parte ? frumos mod de a schimba subiectul .

-Nu stiu . Tu ce vrei sa facem ?

-Sa ne uitam la un film ? e cam nesigura de propunerea ei.

-Porno?! intreb eu tare si absolut toate privirile sunt atrase asupra mea. Am vrut sa o enervez putin , e prea linistita si am nevoie sa o aud bombanind despre cat de cretin sunt .

-Sss ! Harry!

-Ce?

-Esti nesimtit . Hai mai bine acasa , oricum imi este foame .

-Dar tocmai ce ai...

-Ai buton de oprire ? se ridica de pe scaun si isi ajusteaza blugii de pe ea . Isi incheie hanoracul rosu si isi pune mainile in dold asteptand sa o urmez.

-Da , vrei sa-l cauti ? ii ofer un ranjet pervers si ma ridic si eu.

-Exista un minut in care sa nu gandesti pervers .

-Never .

-Asa crede-am si eu . Hai acasa.
O urmez afara din cafenea si ne indreptam catre masina . Brusc Alex se opreste din mers si priveste in partea opusa . Ce naiba'?
Imi intorc privirea in aceiasi directie ca si ea si acum observ la ce se uita . Pentru o secunda m-am speriat . Am crezut ca era Morgan sau Sebastian sau Niall sau oricine , dar nu . Nu erau ei . Fta mea privea o femeie care tinea de mana o fetita cu par cret si dezordonat . Am inceput sa ma holbez si eu la ea , dar nu cred ca gandim amandoi acelasi lucru .
Ea cred ca se gandeste cat de frumos e acel sentiment de a fi mama si de a purta grija cuiva , de a invata ce e bine si ce e rau sau nu stiu ce alte rahaturi pe cand eu vad doar partea cu schimbatul scutecelor , nedomitul , plansul in creieri , invatatul sa mearga ca apoi sa-si juleasca genunchi si multe alte rahaturi care nu voi sta sa le insir acum .
Eu imi car privirea de la privelistea care imi da dureri de cap si o redirectionez catre Alex . Ea inca sta si priveste cu ftita isi priveste mama cu o anumita ... idolatrizare? Nu stiu...
As vrea sa o scot din mintea ei cu toate acele ganduri triste cum ca ea nu va avea copii sau nu va fi mama . Tot aia.

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum