Capitolul76. Noi doi †

790 60 7
                                    

E ciudat.

Eu sunt deja de o ora treaza, dar nu as vrea sa ma dau jos din pat. E ca si cum ceva sau cineva imi spune ca e mai bine asa...

Harry este asa cuminte. Dupa ce a fost aseara, el s-a intors pe spate, iar eu cu capul peste pieptul sau ,iar el nu s-a mai miscat de atunci.

Imi place sa privesc cum pieptul sau urca si coboara intr-un ritm calm si incet. Ma linisteste.

Chiar daca el nu are o inima, eu simt ceva care se zbate in el sa ofere iubire. Dragostea.

Imi duc doua degetea deasupra unei randunici tatuate, trasand lenes conturul ei. E asa firava, dar totusi atat de rezistenta. Ca mine?..

Oftez.

Privirea mea se plimba dintr-o parte in alta a camerei. E frumos aici, iar padurea din jur pune mult accent pe peisaj.

Imi pare rau ca aici nu pot vedea soarele si cerul. E doar un glob mare ca de ceata. Pe mine soarele nu ma arde asa tare, dar cu ei ce au? Eu asta nu pot intelege.

Un mormait si un mic cutremurat ma face sa cred ca Harry se trezeste.

O mana de-a sa ajunge la un ochi si il freaca pana poate vedea clar.

Clipeste de cateva ori incruntat, privind mai apoi in directia mea. Zambetul ii cuprinde buzele, iar lumina din ochii sai e tot mai patrunzatoare.

-Buna dimineata, printesa.. spune cu vocea sa ragusita.

Chicotesc in pieptul lui.

-Ma dor toate oasele! ma vait eu si imi mangai un genunchi.

-Cred si eu, la cat te-am indoit asear probabil esti rupta! se umfla in pede.

-Esti un dobitoc! ii pun perna peste fata si ma ridic in sezut. Imi trec mana prin parul ciufurlit si ma uit cu coada ochiului in spate. Nu mai e acolo.

-Unde e-.. nu apuc de terminat, ca sunt luata pe sus. Scot un mic tipat ascutit urmat de cateva chicoteli.

-Aici sunt!

-Harry , lasa-ma jos ! chicotesc de cateva ori pana cand el se opreste brusc . Ma priveste serios si incep sa cred ca ceva nu este bine. Ma aseaza usor jos si imi prinde mainile in ale sale. -Harry , ce este ? intreb ingrijorata .

-Ochii tai , tu ii faci sa fie asa sau ei au ramas asa ?

-Asa cum ? Eu nu fac absolut nimic.. imi inclin capul si ma incrunt putin .

-Inca ii ai rosii . Simti ura sau ceva ca nu pricep .

-Ura ar fi ultimul lucru pe care l-as simti acum . Nu am de ce , ma simt foarte bine si sunt foarte fericita .

-Atunci nu imi pot da seama ce se petrece...va trebui sa fiu cu ochii pe tine toata ziua . immi spune el inca serios.

-Nu e ca si cand ai face asta deja , dar mersi ca m-ai anuntat Styles ! fruntea i se netezeste , iar zambetul fermecator ii reapare .

-Hai ! spune si se departeaza de mine.

-Unde?

-Imbraca-te , mergem la vanat ! O sa-ti placa ! Harry intra in baie si inchide usa dupa el.

-Nu e corect ! Eu sunt fata! strig eu in urma lui. Eu ar trebui sa fiu prima la baie.

-Teapaa! striga el inapoi.

Daca la baie nu o sa intru prea curand , mai bine imi caut ceva de imbracat.

Mai mult ca sigur Harry o sa ma duca prin toate noroaiele si grotele pozibile ca sa gaseasca ceva de mancare .

Bad Intentions †Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum