Stati ce s-a intamplat? Ah, da...
-Iubita!? Strig uimita cascand gura la Andy.
-Oh iubito, trebuie sa vorbim intre patru ochi! ...Andy ma trage intr-o camera si ma aseaza pe un scaun.
-Ce mai faci tu, Alex? Se plimba prin camera intunecata nelinistit.
-Ametita. Confuza si de ce dracu imi spui tu mie iubire, iubito etc. !?
Se opreste in loc si sta cu spatele la mine. Un ras diabolic a inceput sa iasa pe gura lui de diavol.
Intr-o fractiune de secunda eu eram inpinsa la perete si aproape sugrumata de mana sa.
Mi-am deschis ochii si l-am vazut.
Era ca ei...ochii sai de un rosu aprins ma inspaimantau.
Respiratia lui taioasa se putea simti usor asupra pielii subtiri a gatului meu.
Ma strangea mai tare de gat...si da, eram speriata.
Privirile noastre au facut din nou contact. Un fior imistrabate tot corpul atunci cand ii simt mana nenorocita pe coapsa mea dreapta.
Mi-a muscat lobul urechii si am icnit.
-C-Ce vrei de la m-mine?....abia am putut sa scot cuvintele pe gura.
-Papusa...face o pauza si isi duce m na pe obrazul meu stang stergand l crima ce mi-a scapat fara sa vreau...eu nu o sa-ti fac nimic rau...m-am mai linistit putin...daca vei face absolut tot ceea ce iti ordon, clar iubire?
Dar este un di vol nenorocit! Nu pot ceda asa de usor...la mijloc esteceva, ceva puternic.
-De ce as face eu asta? Murmur ddupa ce imi da drumul la gat.
-Oh da. Daca nu imi indeplinesti cerintele... Harry Styles va disparea de pe fata pamantului.
-Harry?
-Da iubita, vrei sa iti spun o poveste?... hai in poala mea! Imi ordoana. Prima oara am ezitat sa o fac, dar apoi mana sa mi-a cuprins talia subtire si a asezato brusc in poala sa. E sincer, cel mai incomod loc posibil. -Harry, Harry, Harry...puternic, frumusel, dar cate o data prostut.
Eu i-am ordonat lui sa plece in Londra la o expozitie de...diamante rare...cred ca ti-ai dat seama ca Harry va fi silit sa-mi aduca diamantul cel mai rar si cu o putere incredibila. Nici nu iti imaginezi tu papusica ce se va intampla daca frumuselul tau de Harry Styles va da gresi si nu va veni peste 10 luni cu diamantul meu... il priveam socata, dar cum este posibil?... daca diamantul ala nu va fi al meu, atunci nici tu nu vei mai fi. Am sa te chinuiesc in ultimul hal! O sa ti-o trag de cate ori vreau eu, nu ma asculti si vei primi 20 de biciuri peste spate, dar eu sunt sigur ca esti fata buna si nu vei iesi din cuvantul meu, nu-i asa? Imi mangaie obrazul cu un deget, iar apoi ma ridica de pe el.
Se indreapta catre usa si inainte sa iasa se intoare, imi arata din nou ochii sai de demon si isi descopera dinti si coltii masivi peste care trece cu limba usor.
-Iubito, daca vrei...mai exista o varianta! Imi face cu ochiul si tranteste usa plecand.
Sunt pur si simplu socata, speriata, uimita, confuza?
Asa ceva nu este posibil, adica Harry nu a plecat de buna voie? A fost obligat, si a facut-o doar ca sa ma apere si sa ma protejeze pe mine de ticalosul asta incurabil!?
Totul este mai clar acum...am suferit atat din cauza unui idiot...
Nu stiu daca mai am sentimente pentru Harry, a trecut ceva, flacara s-a stins. Cu toate ca ceva imi spune sa nu-l.las, imispune sa il protejez si eu la randul meu.
Credeti-ma ca as regreta absolut tot ce s-a intamplat pana acum, dar! Dar nu pot face asta.
Am sa fac tot ce-mi cere bruta aia, dar doar pentru al proteja pe Harry. Nu-l iubesc, dar ii intorc favoarea pe care o face pentru mine.
Da.
- Pot! O pot face!
.......
CITEȘTI
Bad Intentions †
Fanfiction-Nu iti este teama? -Teama? De ce anume? -Teama ca totul o sa se termine brusc fara ca noi sa stim?... Adica, daca nu se va mai intampla nimic palpitant de acum in vietile noastre? Daca totul o sa fie normal? Eu...eu nu vreau sa scap de acest per...