•Wstęp

9.4K 298 109
                                    


Możliwe, że gdzieniegdzie  pozmieniałam zasady omegaverse.


➪➪➪

W szkole mówili tylko o jednym- o ostatniej walce wielkiego Dynamight, nowego bohatera numer jeden. Mimo jego porywczej natury wszyscy go uwielbiali. Jest naprawdę wspaniałym bohaterem.

M(Mina)- A widzieliście jak go strzelił ogromną eksplozja?! To było coś!

Ki(Kirishima)- On jest taki męski! Trzeba brać z niego przykład!

U(Uraraka)- Może nie do końca... Pamiętacie jak zaczął przeklinać i krzyczeć na wizji?

De(Denki) -Tak, to było genialne

M- Przynajmniej nikt się nie nudzi.

I(Iida)- On jest kontrowersyjny i nieodpowiedzialny! Pod żadnym pozorem nie bierzcie go sobie za przykład!

U- A ty Deku? Co myślisz?

D(Deku) - Uh... Um... Wiesz... nie wiemy jaki jest na codzień... Może tak naprawdę jest miły...

T(Todoroki)- Mówimy o tym samym człowieku?

M- A może ci się on podoba?! Hm?

Poczułem, że palą mnie policzki. Opuściłem głowę by nikt nie patrzył na moja czerwoną twarz.

M- Ha! Wiedziałam!

D- Jest przystojny...

J(Jiro)- Jest umięśniony... nie da się zaprzeczyć...

M- A może go spikniemy z Midoriyą? Hehe... Alfa + Omega... hm?

Dziewczyna zaśmiała się.

Może powiedziała to na żarty, ale... Można powiedzieć, że trafiła w sedno. Mam... trochę bliższe relacje z bohaterem numer jeden...

Ki- Musisz wszystkich shipować z Midobro?

M- Nie moja wina, że jest taką uroczą Omegą!

Chłopak przerzucił oczami.

Naszą rozmowę przerwał dzwonek na lekcje.



➪➪➪

Mam nadzieję, że was choć trochę ta książka zainteresowała ❤︎

My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz