__________
2 DNI PÓŹNIEJ
Izuku
Właśnie zaczęła mi się 15-minutowa przerwa w pracy. Podszedłem do automatu z jedzeniem i kupiłem sobie coś do przekąszenia. Kiedy tylko otworzyłem opakowanie, usłyszałem wibracje telefonu. Wyjąłem komórkę i odebrałem.
D-Halo? Mina? Czemu dzwonisz?
M-Słoneczko... zobacz zdjęcie, które ci wysłałam...
D-Co? Czemu?
M-Lepiej żebyś wiedział o co chodzi zanim... Z resztą sam zobacz
O co jej chodzi?
Włączyłem wiadomości nadal nie rozłączając się z dziewczyną. Różowowłosa wysłała mi jakieś zdjęcie artykułu z gazety o bohaterach. Na środku było spore zdjęcie moje z... Thomasem. Siedzieliśmy w restauracji uśmiechając sie do siebie. Na moich policzkach był lekki rumieniec.
Nagłówek:,,Miłość nowych bohaterów?".
Rzeczywiście... na tym zdjęciu wyglądaliśmy dość kontrowersyjnie.
Spojrzałem na tekst. Był w nim opisany krótki opis moich dokonań, a pod spodem domysły ludzi z redakcji w związku z moja relacja z Thomasem. Przypuszczali, że poszliśmy na randkę.
Kacchan się wścieknie gdy to zobaczy...
D-Dziękuję, że mi o tym powiedziałaś
M-Nie ma sprawy... A... kto to jest?
D-Thomas... Ale to było zwykle spotkanie, przysięgam!
M-Dobra, dobra wierze ci. Tylko, że będziesz musiał naprawdę długo się tłumaczyć Katsukiemu. Wiesz, że jest dosyć nerwowy... Dobrze pamiętam jak dostał furii gdy ostatnio byłam u ciebie. Musisz go udobruchać...
D-Ugh... czemu nam zrobili to zdjęcie?! To przecież moje życie!
M-Uroki bycia bohaterem słoneczko.
D-Oby bardzo się nie obraził...
M-Na pewno jak mu wytłumaczysz to się uspokoi
D-Mam nadzieję... No dobra. Musze już iść, bo przerwa mi się kończy.
M-Pa pa słoneczko
D-Pa
~>~>~>~>~>~>~>
Wybrałem numer swojego przyjaciela i nacisnąłem słuchawkę. Po chwili usłyszałem głos Thomasa.
Th-Hej Zuku
D-Cześć. Um... bo wypadła mi pewna sprawa i... możemy jutro się tym zająć? Znaczy ja wiem, że nie masz dużo czasu i w ogóle, ale~
Th-W porządku. Poradzę sobie
D-Na pewno?
Th-Tak
D-Dziękuję! Obiecuje, że jutro do ciebie wpadnę! To tylko dzisiaj!
Th-Zuku nie przejmuj się. Masz swoje życie. Ja tu wszystko ogarnę
D-No dobrze... dziękuję jeszcze raz
Th-Nie ma sprawy
~>~>~>~>~>~>
Wbiegłem do domu. Wzrokiem szukałem Kacchana, który siedział z papierami w ręce przed telewizorem. Przygryzłem lekko wargę i splotłem nerwowo palce u rąk. Cicho zbliżyłem się do chłopaka. Blondyn zaczął ruszać nosem. Prawdopodobnie wyczuł mój zapach.
CZYTASZ
My Perfect Alpha ꕥ𝑂𝑀𝐸𝐺𝐴𝑉𝐸𝑅𝑆𝐸ꕥ
RomanceAlfa Katsuki x Omega Izuku Akcja zaczyna sie gdy Katsuki ma 20 lat (jest pro bohaterem), a Izuku 17 (chodzi do 2 klasy liceum) Zawsze sie skupiam na opisywaniu drogi zakochania, ale w tej opowieści już na początku beda razem, dlatego tez ta książka...